[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Meestal deed ik hem een paar keer met de groep die ik had. Verloor de roll 2x op rij maar het dropte zelfs een 3e keer en toen win ik hem wel. Ik roll ook op alles wat een andere spec kan gebruiken. Heb schijt aan die noobs. Hun rollen ook op tank gear als dps...

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dat vind ik ook wel vervelend. Ik wel een keer een item uit ICC gewonnen. Die cloak van mij. Gozers hadden hem helemaal niet nodig en toen mocht ik nog 1x rollen van de leader. 100, einde verhaal voor die gasten. 8)

BTW: Ik heb van iemand die DK speelt en tank is ff een goede Frost Tank spec nodig. Heb wat shit verzameld en wil dit dus als mijn 2e spec gaan gebruiken. Gebruik nu mijn Blood Spec voor DPS en wil dus ff een goede frost tank spec voor de dual spec.

Heb al het nodige ''crappy'' gear voor hier en daar een dungeon. Hoef alleen nog maar trinkets en dan ben ik klaar.

Hoop dat iemand mij goed op weg kan helpen met een fatsoenlijke frost spec en natuurlijk Glyphs daarvoor. ;)

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Je kunt beter tanken met een blood-spec. :)

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Serieus? Nou, dan hoef ik dus alleen nog maar trinkets.

Zijn er ook trinkets die ik kan kopen via AH?

Heb op moment niet genoeg triumph emblems of tijd om ze te verzamelen. Heb genoeg gold om 2 trinkets te kopen, maar wil wel even weten of er via AH ook beschikbaar zijn.

5. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Tanken gaat niet zomaar.
    Ik zou eerst maar eens verdiepen in itemisation, benodigde stats voor raids en héél goed je class kennen, zeker als je van plan bent raids te gaan PuG-gen.
    Tanken kan heel simpel zijn maar een echte goede tank kent zijn class beter dan welke andere spec dan ook.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Plus je moet ook nog eens de classes om je heen goed kennen.

7. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Glad vergeten. Maar inderdaad.
    In principe wordt van een tank verwacht dat deze de groep kan leiden, encounters kent en fouten weet te vinden.

Het mag het makkelijkste zijn qua rotation in vele gevallen, maar in tactisch inzicht (taunts timen, bosses/mobs managen/positionen etc) en de rest wat van je verwacht wordt buiten heroics om maakt het mogelijk het moeilijkste om fatsoenlijk te spelen.

Ik zou er in ieder geval véél over lezen op de volgende website als je het echt wilt proberen: www.tankspot.com

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dat is waar. Echter ken ik mijn eigen class, DK, heel erg goed. Dat komt ook omdat ik daar het meeste tijd in heb gestoken.

Voor de rest ga ik uiteraard nog niet focussen op raids, maar eerder dungeons om dingen uit te proberen.

Gasten: Geef me nu aub ff een goede tank spec en de glyphs die ik daarvoor nodig heb. Wil het in dungeons graag even proberen.

Alvast bedankt hoor.

P.s. Tanken op mijn DK zou een stuk makkelijker voor mij zijn dan als ik hetzelfde doe op een andere char/class. ;)

9. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Thanx.

Ik vind het lastig gewoon bepaalde dingen die ik zoek te vinden. Ik ken ook lang niet alle goede sites uit mijn hoofd en vragen vind ik dan gewoon iets makkelijker. ;)

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Als je een class goed kent, kun je stats dromen, rotations zonder te kijken en weet je direct welke knop je moet indrukken mocht er iets geks gebeuren.

Je vraagt voor een goede spec en glyphs, dat laat toch al zien dat je je class niet goed kent?

Google is your friend:

dk blood dps guide
    dk unholy dps guide
    dk tank guide

zo moeilijk is het niet ;)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dat eerste is mijn fout, het kennen dan.

Heb je mijn laatste post echter wel gelezen? ;)

Heb die link van Nukem 007 opgeslagen. ;)

13. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    ToC5 normal instance last boss dropt leuke trinket voor je :)

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Laatst bewerkt: 16 jul 2010
  15. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gister eindelijk gewonnen na 17 runs \o/ Een warrior neede ook maar ik won, ik zeg zo 'why do you need mother*' en leavde maar. Was hem al 2x eerder op zo'n manier kwijt geraakt :x

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Nice, maar ik denk dat ik het voorlopig ff met emblems zal doen. Punt is dat nog niet alle tank gear zo fijn is en ik gedwongen zal zijn een paar tank items te verzamelen met mijn dps gear. Het gaat nog wel een tijd duren, maar heb al het nodige verzameld. Uiteindelijk gaat het om die trinkets. TOC is niet moeilijk, heb ik echt al tig keren gedaan met 5 man.

O hier ff een korte aanpak:

WG Coins voor Heirlooms (Vergeet de naam iedere keer)
    Triumph voor Tank Gear/Trinkets
    Frost voor DPS gear. Op moment 42/43 en ga denk ik eerst voor de handschoenen, maar als iemand een goede frost trinket weet van maximaal zestig, laat het me dan even weten aub. ;) DPS, vergeet dat niet. Moet nodig die level 200 vervangen.

Na Cata word toch alles generfed en dan kan ik maar beter iets betere items hebben wil ik goed starten. Met level 85 gaat de vereiste zeker omhoog naar minimaal 226/232 voor dungeons en zeker 245/264 voor raids. ;)

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zie hier mijn eerdere reactie:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Had de post al gezien hoor, maar wilde nog ff reageren op een aantal dingen. Als er iets dubbel of onnodig instond, sorry. That's Yellow. ;):+

Edit: Je post is nice. Ik zal proberen die eerste te pakken te krijgen. Als dat niet lukt, dan die 2e, maar hopen dat ik hem dan mag needen. ;)
    Heb er sowieso 2 nodig, maar dat komt wel stap voor stap.

Laatst bewerkt: 16 jul 2010
  19. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Nieuwe trinket uit Icc 10. Wou die echt al tijden hebben zodat ik eindelijk die trinket van emblems weg kan doen. Ik had al te veel hit rating.

Aankomende dinsdag is er een Icc 25 guild run. Nu maar hopen dat we aardig wat bosses kunnen downen.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Jij hebt hem wel? Vuile mazzelpik zou ik al bijna zeggen. :+
    Wij hadden 2x een drop van dat ding op mijn server in 10 en 25 als ik me niet vergis. Beide keren miste ik hem. De 1e keer door een te lage roll, de 2x door een plotselinge log out waar toen meer last van hadden. ;)

Maar wel feli hoor Nukem. Ik zou zeggen: Nukem! :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina