Het Game Mania topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 11 okt 2009.

1. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Yeah right8)

Maar het is inderdaad belachelijk. Zo kom je nooit van je oude games af:x

2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik heb er geen moeite mee als ze de games dan ook maar eens wat goedkoper maken.
    Zullen gameshops ook erg leuk vinden denk ik, die hebben een levendige handel in 2e hands games. Kunnen ze al die voorraden gewoon voor inkoopsprijs (2 euro :emo: ) weer doorverkopen.

3. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mocht dit belachelijke systeem doorgevoerd worden dan mod ik mijn Xbox mooi!

4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nou dat gaat me dan ook weer iets te ver. :{ Daarmee pak je de ontwikkelaars en dan zullen er ongetwijfeld weer strengere regels komen voor het bannen van je Xbox.

Er is maar 1 manier om uitgevers erop te attenderen dat je het hier niet mee eens bent en dat is de game gewoon niet kopen. Dan zijn de inkomsten gewoon 0, en ik denk dat ze dan het systeem bijstellen.
    Maar gamers houden het systeem zelf ook in stand door een game wel gewoon te kopen.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Precies en zeker als de game ook erg goed is.
    Ik zou om die reden een nieuwe Mass Effect of Oblivion echt niet afslaan hoor.
    Ik koop hem dan wel nieuw en zie wel welke stakker in mijn verkoop truuk valt als het zover komt. ;)

6. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Nu bij Gamemania: 2e Used game voor de helft van de prijs:)

7. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    morgen ff kijken of er nog iets leuks ligt

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Jammer genoeg geen tijd om even te gaan kijken. =(

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    haha, beginnen ze hem daar nu wel te knijpen met dat mogelijke nieuwe betaalsysteem. :+:cool:

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wanneer gaat dat beginnen dan? Volgens mij hebben ze regelmatig van dit soort acties.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zou kunnen, maar dat systeem komt nog niet. Het is alleen nog maar heel kort geleden aangekondigd. Bovendien moet je dat ook nog niet al te serieus nemen. Er valt nog veel over te zeggen door de community en we zijn zo weer een eind verder als dat gebeurt. ;)

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    welk systeem heb je t over?

ben vanmiddag nog even bij de gamemania geweest, Wipeout HD Fury en Heavenly Sword gekocht voor €24,-

best leuk winkelen daar met die aanbiedingen

13. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Systeem dat je een key nodig hebt om online te kunnen, de 2de eigenaar van die game kan dan niet online tenzij diegene een key aanschaft bij de uitgever.

Maar dit gaat sneller gebeuren dan je denk, EA was het eigenlijk al van plan om dit bij World Cup Zuid-Afrika te doen. Maar toen was het systeem nog niet rond. Maar hier gaan ze echt wel vaart achter zetten ben ik bang.

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
  15. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Het is heel jammer maar ik denk dat gamewinkels geen lang leven meer hebben in dit digitaal tijdperk. De wegen naar goedkope games worden steeds korter en als je niet in het buitenland kan of wil bestellen heb je nog site's als mediaoffer die zwaar onder de winkelprijzen doorduiken.
    Ook ouders weten dit. Mijn ouders kopen ook games voor de verjaardagen van mijn kleinere broertjes. Dit doen ze meestal via mij omdat ze weten dat het gewoon 30,= kan schelen op een game. Terwijl ze vroeger nog altijd in de winkels kochten.
    Vroeger was het nog leuk om in gamewinkels zoals replay rond te hangen maar tegenwoordig ga je daar ook niet meer voor de gezelligheid heen. Gamemania heeft ook totaal geen uitstraling.

16. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, net zoals cd winkels en natuurlijk videotheken

17. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik durf te wedden dat deze vraag al ongeveer 10.000 keer gesteld is, maar welke site (zoals Mediaoffer) is het betrouwbaarst dan?

18. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
  19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
  20. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Als je bij Game Mania tweedehands games koopt, kun je die tot zeven dagen ruilen. Kun je die alleen tegen andere tweedehands games ruilen, of ook tegen nieuwe games?

Deel Deze Pagina