Xbox 360 Slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MaasMaas, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke

    marijke Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat het heel moeilijk films streamen? stottert die veel? kun je de xbox goed als een mediaplayer gebruiken?
    is de slim trouwens nu echt zoveel stiller??
     
  2. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Streamen gaat prima, ik had alleen dat HD films soms haperen. Maar dat kan er ook aan liggen dat ik ze draadloos streamde vanaf de laptop.
     
  3. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Je kan ook gewoon een WD hardeschijf (2 terrabyte) kopen voor ongeveer 80 euro. Deze bewerken met Mac Drive. Vervolgens al je wmvhd's erop zetten. Hardeschijf aan je 360 koppelen en klaar.
     
  4. marijke

    marijke Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    oke mooi :9 dus als je via een kabeltje steamt gaat het beter?? hoe heet zow kabeltje
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De "slim" staat naast mijn FullHD monitor en ik hoor hem helemaal niet \o/
    Vind wel dat de "slim" veel warmer wordt dan mijn oude Arcade !

    Als alles één maal is ingesteld gaat het streamen heel simpel.
    [Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

    Voor het beste resultaat zonder stotteren kan je het beste een netwerkkabel gebruiken.
    Andere alternatieven zijn Homeplug (internet via het stopcontact) of een Draadloze N adpater.
    Voor het streamen van HD is de oude draadloze G adapter van de Xbox360 niet geschikt.
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Een gewone CAT5 UTP netwerkkabel.
     
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Slim ziet er wel strak uit maar vind het zelf niet nodig :) net half jaartje een elite maakt misschien wel geluid maar tijdens het gamen hoor ik dat toch nooit met mijn 5.1 setje aan :)
     
  8. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de slim gekocht echt super
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gisteren een tijdje Gears 2 op de S gespeeld en de console wordt vrij heet ja, maar horen doe ik 'm niet. Ja heel zacht gezoem met een lichte brom alleen moet je er op letten, want anders hoor je het echt niet. De voeding fluit echter lichtjes, maar verder ook geen last van. M'n Elite mis ik totaal niet. 8)

    Draadloos internet werkt trouwens ook perfect met vol bereik. :) Het enige wat niet zo goed werkt is de headset. Die van mij kraakt en af en toe kom ik niet door. Gelukkig heb ik nog wat reserve, maar toch jammer. :+
     
  10. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net al m'n savegames en m'n profiel overgezet van de oude 360 naar een stick. Als ik nu dat stickje wil openen op de nieuwe slim, zegt hij dat hij hem weer moet voorbereiden op gebruik met een 360 en dus leeg maken. Heeft iemand hier er een oplossing voor?
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Het is zeker nog steeds zo'n nieuwe headset, waar de mute en volume knop aan de kabel zitten? Die old-skool headsets zijn zooooveel fijner waar de knoppen gewoon aan de controller zitten.
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Headsets.. het blijft crap van een paar centen die MS bij hun console stoppen :F:
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft ook crap dat ze die dingen nog verkopen voor €15,- in de winkel:F:
     
  14. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Zelfs met een CD erin hoor ik em niet gewoon compleet NIETS... echt super :) maar bij de vorige had ik dr ook niet echt last van, offtopic: is wel ff weer wennen van PC>Console, ik schiet echt voor geen meter :D
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Looks maken toch niet veel uit. Belangrijker vind ik de prestaties. En dan vooral de houdbaarheid.

    Prima dat ze iets nieuws uitbrengen maar zorg dan ook dat hij 10 jaar mee kan zonder kapot te gaan.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, die helaas. Dat is sinds die klote Chatpad op de markt is gekomen die niemand gebruikt. :+ Die oude headsets waren koning en ook degelijker. Maar ja, niks aan te doen. |:-

    Het viel me trouwens net op dat deze console vanbinnen rondom vol met schuimrubber zit. Geen wonder dat die zo stil blijft, ook de DVD-Drive. :)
     
  17. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik koop tog maar de elite, goedkoper maar vooral omdat de controllers beter zijn vind ik en ik hoor ook best veel klachten over de nieuwe xbox

    Elk nieuw apparaat krijgt tog weer voor en nadelen
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    wait what?
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Lol wat is er mis met de controller :+
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Daar staan ze dan, de ouwe herrieschoppers! :+

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina