Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz ✖

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het is PES 2011, en natuurlijk wordt het een PES game, zou raar zijn als het niet zo was!

Ik ben ook benieuwd naar beide games, misschien maar even een PES 2011 vs Fifa 11 topic aanmaken. Ik hoop dat de nieuwe PES het niveau kan halen van deeltje 5, maar dat hopen we al jaren en telkens worden we teleurgesteld. Al gaat de lijn wel omhoog, maar er is nog veel te veranderen. Glitches, gameplay, noem het maar op. Fifa 11 gaat rustig verder waar het gebleven is, en zal natuurlijk massaal gekocht en gespeeld worden. Ik zie het wel aan de hand van de demo's, al begin ik nu wel weer te verlangen naar PES.

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Doe maar niet:+

Niemand kan een discussie winnen in zo'n topic omdat de fifa spelers, fifa verdedigen, en de pes spelers, pes verdedigen. Geen beginnen aan als je het mij vraagt.

3. Daz

Daz ✖

Leuk Bevonden:
    2.258
    Daarom is het ook zo leuk om erover te lezen, de verschillen, de geschiedenis, wat is nou beter in welk spel. Was vorige keer ook succesvol. ;)

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    De vorige keer was het bij Fifa 09 vs Pes 2009 als ik me niet vergis, waar de spellen nog enigzins aan elkaar gewaagd waren.;)

5. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan niet wachten. Nu nog het naai systeem weg, en de game is top.

Laatst bewerkt: 11 jul 2010
  6. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    + Corners mogen ook wel makkelijker, want als je hem nu een beetje in het midden schiet komt de keeper en die kun je nooit verslaan... keepers hebben een soort atmosfeer..

7. Daz

Daz ✖

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als ze die glitch corner van Fifa 10 er maar uit halen. Je weet wel, dat de bal bij de tweede paal komt en de keeper en de verdediger niets doen.

8. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ook, corners moeten iets makkelijker en die glitch corner mag eruit.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Corners zijn echt makkelijk, als je de juiste tactiek hebt. Als je gewoon je eigen 'corner' verzint bij de training, kan je makkelijk scoren. Ik heb m'n eigen corner en scoor hiermee (bijna) elke keer.

10. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Dus nog maar 82 dagen:+

11. Robben

Robben Guest

Precies, je moet gewoon creatief zijn, ik scoor de mijne bijna altijd.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ben zelf niet eens creatief, heb gewoon een goede 'opstelling' voor de goal staan.

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik scoor echt nooit vanuit een corner. Misschien 1 op de 10 keer...

14. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Die keepers die vanzelf uitkomen mogen er ook wel uit, je bent op deze manier 1 tegen 1 bijna kansloos als er een beetje ruimte tussen ligt.

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Het is kut dat ze automatisch uitkomen, maar als je twee keer op (Y) tapt dan blijft die ook in de goal staan. Moet je wel op tijd doen anders is er al half uit. Al blijft het kut dat die automatisch komt, je moet gewoon zelf kunnen beslissen of die uitkomt. Niet om de keeper weer terug te laten gaan.

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dat is er ook al uitgehaald in WC2010

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het een idee dat de keeper pas uitkomt als je (Y) ingedrukt houdt. Nu is dat ook, maar dan is de keeper al van zijn doellijn

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, precies. Dat de keeper pas komt zodra jij (Y) indrukt. Want vaak genoeg staat de keeper er al half uit en loopt die terug waardoor die helemaal kansloos is.

19. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet dat het niet kan maar ik baal er ieder jaar weer zo van dat Fifa pas na de vakantie uit komt :'-(:'-( :'-(:'-(

20. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    niet zo raar om het elke keer precies een jaar later uit te bregen hé... voor de zomervakantie is het niet aantrekkelijk voor een publisher om spellen uit te brengen, omdat de meeste mensen dan op het zwembad liggen of op vakantie zijn, voor en rond de kerst brengt een release veel meer op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina