Fout GOW 2 online

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Don Sloos, 17 jul 2010.

1. Don Sloos

Don Sloos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi mensen,

misschien is dit al eens aan de orde geweest sorry dan maar heb een vraag!

Als ik GOW2 erin doe en ik wil onlinespelen dan geeft die aan dat me firewall eerst eraf moet of iets in die trend! Weten jullie hier iets van!

Hoor het graag,

Dank jullie wel

2. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je NAT op open zetten :). Alhoewel, ik kreeg soms dezelfde foutmelding terwijl m'n NAT gewoon op open stond, maar kon wel matches vinden. Kun je wel nog matches vinden?

3. Don Sloos

Don Sloos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee lukt me niet! Wil horde spelen maar zodra ik op zoek game druk dan krijg ik de melding over me firewall en dan gaat die wel verder maar moet ik alleen spelen! Wil liever online met mensen

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet sowieso geen firewall in je router aanzetten. Die op je PC is meer dan voldoende. Via je X360 krijg je sowieso niks binnen en een firewall op je router zorgt alleen maar voor connectie problemen.

5. Don Sloos

Don Sloos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat is het niet heb altijd dezelfde router gehad heeft het altijd gedaan nooit wat aan veranderd hb alleen een tijd geen goe2 gespeeld d8 ga weer eens keer spelen en nu kan ik geen matches meer vinden wegens firewall en weet me God niet wat ik nu moet doen dus please mensen help me!

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zit je X360 direct op de modem/router aangesloten? Of zit je PC er tussen? Als het eerste het geval is dan kan het alleen zijn dat je firewall in je router/modem aanstaat. Is deze tussendoor nooit een keer gereset geweest of iets dergelijks?

7. Don Sloos

Don Sloos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zit van me xbox meteen in me router! Heb alleen laptop draadloos!

Klopt me router keer uit gedaan en na 10 seconden weer aan gedaan ( volgens tele2 is dit resetten ) omdat ik storing had met me televisie!

Hoe kan ik nu die firewall uitzetten dan? want alle andere games ( fifa 10, battlefield 1942, CODmw2, RA3, etc.) Doen het allemaal wel heb alleen gezeik met GOW 2

8. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina