Halo: Reach [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mja vooral de punten die jij opnoemt, de game is wel ietsjes sneller geworden maar nog steeds voelde het stroperig aan. Sowieso die grenades zijn nu echt bullshit, het is toch zeker een FPS niet een granaatje gooi spel ofzo, pleurt op.

AL vond ik juist wel goed, domme spelers vallen er zo makkelijk voor :lol: Maar zodra je gasten met tegenkwam die het wel snapte werd AL het niet meer waard tegenover sprint of cloak.

Het meest storende was toch wel dat we continue elkaar killde in duels, daar kan ik dus echt niet tegen, BF:BC2 heeft dat sinds de laatste patch ook en dat gaat me op Reach anders echt controllers kosten :+

Laatst bewerkt: 13 jul 2010
  2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je geeft precies aan waarom ik AL zo ontzettend nep vind. Wanneer je met low healt zo stom bent om zonder dekking met een vlag rond te lopen, hoor je gewoon beaten te zijn als je aangevallen wordt. Het duurt al minimaal 4 schoten voordat iemands shield popped. Wanneer zo'n eikel ook nog eens een Armor Lock uit z'n hoed tovert baal je als een stekker. Het zal best leuk zijn om het zelf te doen, maar wanneer andere het bij je flikken is het vele malen erger op belangrijke momenten. Als ze de AL iets korter maken en de shield regeneration uitzetten in AL, dan zou het een stuk leuker zijn. Dan moet de gebruiker z'n AL tactisch inzetten. Nu dient het vooral als 2de leven.

Vat het niet persoonlijk op hoor. Tis gewoon behoorlijk vervelend dat ik m'n kills niet snel kan maken en veel tijd en ammo moet verspillen aan zo'n stomme turtle. 8)

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hier trouwens de vorige BWU. Over achievements en medals.

Geen Killing Frenzy achievement. \o/Na 3 jaar nog steeds de enige achievement die ik mis voor de 1000/1000 in H3. :'-( Ik zie wel een Killing Spree achievement, maar die is prima te doen.

En spot ik daar nu een Perfection Medal tussen de Firefight achievements? Minstens 15 kills en 0 deaths in 1 ronde denk ik dan... Moet te doen zijn. (iig beter dan een Perfection halen in een online match)

4. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk komt reach sterker uit de bus dan halo odst die ik nogal magertjes vond in de campaign Dat online is natuurlijk wreed, ik pre-orderde en kreeg alle DLC van halo 3 online while I was pre-ordering ODST .

Maar de graphics zien er zowiezo al goed uit dus +:+

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Volgens mij is het idee achter AL dat je voertuigen kunt vernietigen als ze je proberen te splatteren en dat je leven kunt terugkrijgen als je het bijna kwijt bent. Als jij er voor kiest om naar de grond te gaan op zo'n manier, dan mogen daar best wat negatieve aspecten aanzitten. Ik vind het echt belachelijk dat je geen assassination kunt doen. Sprint en jetpack zijn tenminste heel basaal en aan de claok zitten een hoop nadelen. Die balans zie je niet terug bij AL. En hoe debiel is het dat je dan maar weg moet rennen. Achterlijk gewoon. Bovendien kan die gast in AL toch uit zijn AL komen wanneer hij wilt? Draai je je om om weg te rennen en dan krijg je kogels in je achterhoofd. Nee, erg eerlijk.:F:

Ik gaf al aan dat het probleem zich juist voordoet wanneer je geen granaten hebt. En dan is het een stuk moeilijker omdat hij dan immuun is voor assassinations. Slaat nergens op.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    A Monument to All Your Sins – Complete each Campaign Mission on Legendary – alone.

Yeeeuh, vond het altijd een beetje lame dat je de legendary achievement ook in co-op kreeg, met 4 spelers kun je nog met 2 vingers in je neus door Legendary heen wandelen

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Pff, Legendary in je eentje 8) . Nu maar hopen dat er geen moeilijk rot level in zit zoals het voertuigen level van ODST.

8. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt he. Toen heb ik met 4 man ofzo dat anderhalf uur gedaan en hij lukte al niet of ineens kregen we geen checkpoint als het wel in de missie stond. Komt miss wel door die skull waarbij je minder checkpoints had

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ach komop, Legendary in je eentje is prima te doen, het is niet alsof er van die bizar moeilijke stukken in zitten als bijvoorbeeld in COD op Veteran (No fighting in the war room bijvoorbeeld)

Vooral Halo 3 en ODST wandel je redelijk makkelijk doorheen als je rustig aan doet, wat mij betreft was Halo 2 nog het lastigst

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat wordt dan wel de eerste keer dat ik een Halo game in mijn eentje ga doen. :eek: CE, 2 3 en ODST allemaal in splitscreen met mijn zusje gedaan. (doe ik nu ook nog wel, maar daarna dus in mijn eentje).
    Zal wennen worden. :+ Maar ach, alle games hebben we op Legendary uitgespeeld, dus ik ben voorbereid.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Maar WTF. Legendary in je eentje? Dat was in ODST als zowat onmogelijk. 8)
    Dit zijn geen eerlijke Yellow achievements. :+

12. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Onmogelijk? Echt niet. Wel tijdrovend though;)

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Na een tijdje heb je de AI gekraakt en weet je precies hoe je alle vijanden moet bestrijden. Ik verwacht alleen niet dat ik legendary ff op day 1 uitspeel :9

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Master Chief playable? (in MP that is)

En meer in de laatste BWU

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Haha die Avatar awards! Vette shit ouwe!

Ik was m'n ODST avatar al een tijdje zat dus dat komt mooi uit :+

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik had liever eens een leuke broek oid gehad. Mijn (avatar-) hoofd is te knap om te verbergen onder een helm.

:+

Ik start net mijn 360 op en ga naar de Games Library; zie ik daar de beta nog staan. Iemand anders die het nog niet over zijn hart heeft gekregen om het te verwijderen? 8)

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb zelfs de Halo 3 beta er nog op staan :+

18. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Held :lol:

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lol. Straks kun je die ook nog spelen. :+

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Tja, ik baal ook keihard als ik constant gesniped word, tot ik het zelf doe. Je hebt bepaalde skills nodig voor snipen of het voorkomen van gesniped worden. Zo moet je ook omgaan met AL. Denk ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina