Je kan beter gewoon alle missions op rank S proberen te halen. Op dat manier krijg je vanzelf achievement voor item, souls, red orbs etc.
Als je achievement voor item wil halen, dan telt Holy Water niet mee. Zorg wel ervoor dat je alle items in de bezit heb.
Tips uit mijn oude post:
Check ook ff mijn
TROTS Ik deed ongeveer 115 uren over om 1000G te halen. Ga je ook proberen om 1000G te halen?
Ga naar post #353 en daar kan je de tips vinden over spelen op DMD. Er zit ook links bij die naar youtube verwijst. Als je alle missions op DMD heb gehaald, dan krijg je Super karakter ( onbeperkt devil trigger ). Dan kan je iets meer dan 100G bij Bloody Palace halen door Super Karakter te gebruiken.
Veel succes. Heb zin in DMC5, maar ik heb tot nu niks van gehoord
Update:
Extra tips:
Enkele belangrijkste tips zijn:
-Voorkomt dat je de schade oploopt. Vlucht liever weg, en vecht alleen als jetveilig is;
-Draait de camera weg van de tegenstander. De tegenstander valt je niet aan, als ie niet in de beeld is. Met de uitzondering van bianco angelo (ridder);
-Ik ren soms als gek rond Zodat de vijanden zich verspreiden, dan kan je makkelijker op 1 vijand concentreren, zonder dat je bang hoef te zijn om aangevallen te worden;
-Sla Stylish Statue over, want het kost alleen maar tijd.
-Zorg dat je alle locatie van red orbs ken. Als je 95% van red orbs heb verzameld, dan is het meer dan genoeg. 95% of hoger krijg je rank S;
-Rond de mission zo snel af, zodat je rank S krijgt voor time;
Bij Human Mode vind ik belangrijk dat je S voor tijd en orbs haal, dan zit je meestal wel goed.
Klik om te vergroten...