ok, dat eens proberen. Heb je ook een tip voor het handmatig uitschakelen bij je laatste positie? Ik heb ook het idee dat hij hem vaak niet telt. Heb bij een level waar je buiten kan hangen onder de ramen in die fabriekshal ( weet ff niet welke ) geprobeerd ze te halen maar als ze door het raam kijken naar het punt waar je hing en ze dan naar buiten gooit werkt het niet.
wapenkist hoiii, Ik ben nu bij het wittehuis en moet richting grimm, maar ik heb mijn standaard wapen niet. Is er ergens in dit level een wapenkist verstopt? gr, Sara
Weet iemand wanneer de beta uitkomt van de nieuwe ghost recon? Ik kan nergens een datum vinden namelijk. Mvg Dave
Nergens bekend nog. Er staat ook "Verschijnt deze zomer.". Ik zal het 's vragen aan SendUAMessage, mocht je die kennen.
Precies maar de zomer is al weer bijna voorbij met dat tempo van ubisoft. Nope ken ik niet maar als hij de man is met het verlossende antwoord hoor ik het graag van je. Dave
Co-op Hoi allemaal, Even een vraagje. Ik heb met een vriend eindelijk spec-ops uitgespeeld na vele avonden heerlijk ploeteren Geweldige toevoeging aan mw2. Maar nu zijn we dus weer op zoek naar een nieuwe co-op uitdaging. Hoe lang en goed is de coop toevoeging aan Conviction? Of weet iemand een ander leuk alternatief?
Je hebt 4 storyline missies die je kan co-open, 4 hunter maps ( ook een level doorlopen en stealth kills maken ) en een 8 horde levels. Er komen dan 20 waves aan enemy's die een emp willen slopen en de bedoeling is dan dat je hen sloopt. Best wel wat uurtjes vermaak dus. Aleen met al die horde levels ben je al ongeveer 12 uur bezig.
Ik sluit me hierbij aan. Zeker wanneer je de co-op op het moeilijkste niveau doet en zoveel mogelijk stealth blijft, ben je wel een paar uurtjes zoet. Volgens mij is er daarnaast ook nog extra (co-op?) DLC. Persoonlijk heb ik met dit spel meer lol gehad dan met Modern Warfare 2.
Thanks, klinkt goed! Ik zal het eens met mijn co-op budy overleggen, maar het lijkt mij een goede keuze als ik het zo hoor
Ben ook eindelijk eens aan deze game begonnen en de Single player is zeker tof. Heb hem alleen na het spelen van het eerste level meteen maar op realistic gezet omdat de tegenstand wel erg miniem is voor mijn gevoel (zeker in vergelijk met de vorige Splinter Cell games) Ik heb gewoon teveel leuke speeltje tot mijn beschikking en de AI van de tegenstanders laat ook wel wat te wensen over. Ik laat nu ik de remote mines en de sticky cam heb echt iedere keer een ravage van dode gasten achter zonder een enkele zweetdruppel lijkt het wel. hebben meer mensen die de oude splinter cells gespeeld hebben dit gevoel? Op zich houd ik er wel van om oppermachtig door een game te rammen, maar het valt wel een beetje op ten opzichte van de vorige delen. De afwachtende tegenstanders doen mij steeds herinneren dat ik toch maar een spelletje zit te spelen, terwijl de vorige delen me echt een beklemmend gevoel gaven.
Dit deel speelt ook beter qua shooter elementen, maar dit betekent ook dat de game makkelijker wordt (als je gespot wordt is het lang niet meteen Game Over itt de oude SC's). IMO.
Quote dan niet wat gespoild is, anders spoil je het ''dubbel', ook als zij het in spoilers zet staat het nog in jouw quote.
Heb de game eindelijk ontvangen en hij is echt Vond trouwens in mijn mailbox nog een code van Ubisoft Nordic (extra map dacht ik?) en aangezien ik die dubbel heb, dump ik het maar in dit topic. Spoiler Vi är glada för att kunna skicka dig en kod för att låsa upp multiplayer banan: AAX-FACH-NTB8-YHUA-8NJU Vänliga hälsningar Aftonbladet & Ubisoft Nordic