Halo Gold

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ticoman, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ticoman

Ticoman Xbox 360 freak

Leuk Bevonden:
    0
    Hoii!! Ik zag dus op xbox360 achievements een bericht staan over de Golden Halo Spartan Helmet. daar stond bij als beschrijving:

Achieve Waypoint Career Milestone 50 to unlock the exclusive Extra-Vehicular Activity (EVA) Helmet.
    To unlock this helmet, you must reach level 50 on the Milestones system on Halo Waypoint. To achieve this goal, you must earn 3900G across all Halo titles. Once this is done, simply visit Halo Waypoint to unlock.

Bedoelen ze daarmee dat je ook bij Halo 1 en 2 Halo gold kan halen? want er staat: To achieve this goal you must earn 3900G across all Halo titles.

Dus: mijn vragen: Is dat ook Halo 1 en 2

EN mijn andere vraag is: als ik halo 3: ODST al heb, moet ik dan ook nog Halo 3 kopen om nog meer achievements te halen? of zijn die hetzelfde?

Hier een screen van de Halo Helm:

Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  2. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Oke, bepaalde halo games tellen mee voor halo waypoint, halo 1 en 2 vielen daar dacht ik niet onder. In totaal heb je dus 3900(G) over al je halo games nodig, halo 3 en halo ODST zullen hier als verschillende games tellen, aangezien ze verschillende achievements hebben. Andere halo games tellen trouwens ook mee, zoals bijvoorbeeld halo wars.

Als je genoeg achievements gehaald hebt, krijg je je gouden helmpje:+

Edit: Ik weet trouwens niet zeker of Halo 2 meetelt, aangezien ik net zie dat daar ook achievements in verwerkt zijn.
    Edit2: achievements van halo 2 vista tellen niet mee

Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  3. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    In Halo 3 was dit toch een standaard helm of niet?

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Voor online ja, dit is een avatar award.

Om deze award te unlocken heb je in totaal 3900 GS nodig, verdeeld over Halo 3 (1750 GS), Halo 3:eek:DST (1000 GS) en Halo Wars(1200 GS).

In totaal heb je dus 3900 van de 3950 gamerscore nodig(!) om dit te unlocken. Succes ermee, dat gaat niet makkelijk worden.=(

5. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    En Halo 2 voor de pc dan?;)

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Telt niet mee.

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :9 Alleen voor de diehard halo fans dus, moet je dus echt zo'n beetje alles halen, alle dlc's kopen en completen etc:F:

8. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel simpel:
    Alles achievements van Halo 3, Halo 3: ODST en HAlo Wars (dus ook DLC) leveren bij elkaar 3900G op, heb je ze allemaal gehaald, heb je milestone 50 en dus die helm

9. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Valt mee :+ Ik moet alleen nog 1 dlc van halo wars, alleen dat is 800 punten voor 3 mappen, dat is mij veel te duur

10. Ticoman

Ticoman Xbox 360 freak

Leuk Bevonden:
    0
    Neh niet zo heel moeilijk... Halo reach komt ook nog... daar kan je ook gold hale dus dan word t al wat makkelijker

11. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, dat maakt het zeker een stuk makkelijker. Ikzelf heb alleen Halo 3 en Halo 3: ODST en ben niet van plan om Halo Wars te kopen dus zelfs met Reach erbij zal ik niet tot deze mijlpaal komen. Maar wel leuk voor de Halo-fans!:)

12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dan verzinnen ze wel een nieuwe award als je de 4900(G) hebt gehaald.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Aparte manier om aan beloningen te komen, maar opzich wel leuk voor mensen die een uitdaging zoeken. ;)

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ik denk dat hierbij je vraag wel beantwoord is. Als je nog meer wilt weten kun je het natuurlijk altijd vragen in een van de Halo threads. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina