[PC] Het grote Rollercoaster Tycoon topic

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 2 feb 2009.

  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    5x5? Holy fuck :lol: ben je wel ff bezig geweest dan.

    De enigste decoratie die ik heb zijn een paar van die waterspuiten aan het begin en bankjes/prullenbakken :+ ben niet zo van de decoratie, vind het een beetje teveel werk, vooral omdat je te gemakkelijk iets misplaats. Maar misschien dat ik aan deze er wat mee ga doen, ruimte en geld zat iig!

    Btw hoe kom ik van die constante Misselijkheid en Plee klachten af? Ik heb iets van 12 plees nu en overal bankjes en bij de chokepoints wat First Aids en nog blijven ze klagen (en alles onderkotsen).

    EDIT: [​IMG]

    \o/​
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Als ik jouw scenario ga spelen Matrix, dan krijg ik de foutmelding dat hij over 'invalid data' beschikt. Kan dat komen doordat ik de maps/scenarios van deel 1 niet heb?
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Geen idee. Misschien mis je data aan theming of atracties. Dat je game items wil inladen die hij niet kan vinden? Ik heb niets van deel 1 gebruikt. Dit is een aanpassing van een map uit deel 2.


    @Anderen, megaupload zegt dat de map tijdelijk niet beschikbaar is. Hij zal straks wel weer te downloaden zijn, gok ik.

    Edit:
    Sterker nog, hij doet het nu alweer. http://www.megaupload.com/?d=O35E8Y3O
     
  4. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet deze ergens vandaan zien te halen het lukt mij alleen nog niet.
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kan ook misschien komen omdat ik Time Twisters niet heb , wel die andere expansion btw.
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    anders download je ff de "discount" versie van die expansion? ;)
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Waar toevallig? Heb er 1 geprobeerd maar die doet het niet ;) PM het anders maar als je wil.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Beetje gespeeld:

    [​IMG]
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    gebruik gewoon Azureus ;)
     
  10. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Blijft RCT 2 het leukst? Want er is toch een 3e in 3D ofzo? Na het zien van dit topic krijg ik meteen weer zin om RCT te spelen :)
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, dat park waar ik mee bezig was had dat ook, bijna 3000 bezoekers, de organisatie van mijn personeel was een hel. Uiteindelijk maar alle paden verwijderd (ik kwam er gisteren pas achter dat je attracties/ondersteuning/mensen ontzichtbaar kan maken :+), en druk bezig gegaan met alle personeel... Uiteindelijk loopt het goed, af en toe nog een kapotte vuilnisbak, maar de entertainers doen goed hun werk, en de agentjes blijkbaar ook :).

    Monteurs laten idd nog wel eens op zicht wachten, maarjah, die pak ik dan op en gooi ze bij de uitgang van de attractie neer :9. ZELFS de schoonmakers doen goed hun werk! Natuurlijk, als er 30 mensen uit een achtbaan komen en 19 daarvan kotsen te uitgang onder, dan is het eventjes vies, maar uiteindelijk is het toch grotendeels schoon.

    Genoeg gespamt...

    Ik ga nu ook maar eens beginnen met 'Xboxworld' :+
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ben erachter gekomen waarom het 'xbw scenario' het niet deed. Was niet compleet gedownload.. Geen idee hoe. Nu dus maar weer opnieuw doen, gaat wel enorm traag.
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    2 is toch het leukst, de 3e vind ik (en bijna iedereen) gewoon minder leuk omdat ze het te hard geprobeerd hebben en gewoon niet klassieke RCT gevoel heeft. Als je 1&2 nog nooit gespeeld hebt is 3 misschien wel leuk(er).

    Succes! Je zult het nodig hebben :+ heb nog steeds ruzie met al mechanics, soms vergeet je net een hoekje een van pad ofzo terwijl hij er zo goed als naast staat, vooral als het erg druk is op dat gebied met 8 verdiepingen paden en achtbanen die elkaar kruisen is het moeilijk indelen 8) vaak doe ik ingewikkelde stukken geheel op gevoel en geheug

    Net na het completen nog gefaald, er liepen zoveel gasten op een klein stukje dat ik 181 keer "Het is hier te druk kreeg" en al die gasten natuurlijk bankjes en prullenbakken slopen bij het leven. Ff savegame geladen en extra afslag aangelegd en de beveiliging wat opgeschroefd.



    @Zeepsop, je plaatje is brak
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, even paar screenshotjes van m'n park. Kutte is dat ik niet veel inkomen heb, maarja..

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dr0kz, hoe kom jij btw aan zo fucking veel geld?
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Brak, in de zin van? :+
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat je maar de helft ziet?:+
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    You what?
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    I What?


    Hoelang duurde het bij jullie om het xbw scenario te downloaden?

    edit; Juist ja, bij mij stopt hij bij 14 kb.. Daarom kan hij 'm niet laden, omdat hij de file gewoon niet helemaal download. Iemand enig idee waardoor dit komt?
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is maar 500 nog wat kb 8)
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja , niks dus. Maar bij mij doet hij helemaal niks en na 10 minuten is 'ie opeens klaar met downloaden (en is dus incompleet).
     

Deel Deze Pagina