[XOne] FIFA 10 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 1 mrt 2010.

1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Oke, die is dan wel heel erg moeilijk, maar een voorzet achter het standbeen is niet zo moeilijk.. :+

2. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Die werkt nietO-)

3. Robben

Robben Guest

Nou, ik scoor alsnog alle LT + X in World Cup. En het is ook gewoon gemaakt als schot, maar ze wisten waarschijnlijk niet dat het zó erg werd.

@ Daz

Ja kan geen spelers 99 maken, want je krijgt maar 10.000 punten om te gebruiken, je krijgt ze maximaal tot de 75 ofzo.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jul 2010
  4. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel. Gewoon spelers maken, dus niet via de ''Virtual Pro-weg''

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Die werkt wel.

Dat kan wel.

6. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij niet in ieder geval.

7. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag weer een Gold abbo aangeschaft en fifa toch maar eens online geprobeerd. Eigenlijk nooit gedaan, geen zin in quitters en lag etc.
    Maar het viel me reuze mee, paar erg leuke potjes gehad.

Nu 6 games, 4 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren. En maar 1 quitter:9

Edit: Nog een paar potjes gespeeld en nu heel wat meer quitters8)
    Ik moet zeggen ik was erg vaak erg lucky vandaag. Kan me de frustratie dan wel voorstellen, maar toch.

Laatst bewerkt: 19 jul 2010
  8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hoe vaak heb je het geprobeerd? Ik heb wel eens gehad dat het vier keer achter elkaar niet lukte.

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    6x ofzo. Maar achievements boeien me nu eigenlijk geen fuck meer

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Oké, na een tijdje niet online gespeeld te hebben dacht ik van: ''oh, laat ik weer is FIFA online gaan spelen", had ik beter niet kunnen doen, kreeg 4 goals tegen en allemaal waren het lobjes. Welke gek heeft ervoor gezorgd dat de keepers automatisch een stuk uitkomen? :emo: lijkt wel of ze het expres erin gestopt hebben om dat vervolgens in FIFA 11 te verbeteren zodat mensen het spel blijven kopen... ook de ballen/dribbels die dwars door de verdediging heen gaan *zucht*

Kutspel, ik wacht wel tot FIFA 11 voordat ik weer online ga..

Clubs:

Ik snap echt totaal niet waarom ze niet alle spelers-die-niet-door-iemand-bestuurd-worden gelijk maken met die van de tegenstanders, soms heb je zelf een kabouter als keeper met skill level 40 en heeft de tegenstander een lange Jan met skill level 80... zelfde geld ook voor spelers-die-niet-door-iemand-bestuurd-worden. Counterploegen is bijna het enige wat je tegenkomt en je krijgt vooral klutsgoals tegen zoals ballen die je kan ingooien tegen de lat aan (elke keer) of corners die je kan indraaien naar de 2e paal waardoor die er bijna altijd ingaat... als je een vrije trap tegen krijgt kan je er geen flikker tegen doen want je kan niet springen met de muur. Voorbeelden van andere goals die je tegen krijgt: De man loopt dwars door de verdediging heen en kan kapot hard uithalen ook al geeft een andere speler een harde schouderduw.

Laatst bewerkt: 20 jul 2010
  11. Robben

Robben Guest

Dit probleem (ik gebruik hem als voordeel) is al verbeterd in World Cup, gewoon leren hoe je het moet doen en tegen ze gebruiken.

((LT) + (X) Rennend kan het, maar als je het lopend doe krijg je een mooi lobje)

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Tja, maar heb echt niks met landen en om nou een FIFA 10.5 te kopen vind ik een beetje zonde van mijn geld. Voor die 20 euro dat ie bij de Mediamarkt was bij die actie had ik het nog wel willen kopen, alleen lag ie hier niet.

Heb overigens X voor schieten, B voor voorzet.. dus bij mij is het dus (LT) + (B) denk ik dan? Geen idee wat dat is trouwens.

13. Robben

Robben Guest

Weet het nu ook niet, moet echt spelen wil ik zeggen wat het is. Maar probeer gewoon wat in de arena, zo ben ik ook begonnen en nu scoor ik (LT) + (X) ((B) in jouw geval) 99% van de keren dat ik het probeer, ook van grote afstanden. Het moeilijke zit hem in het richten naar de goal met je linker stick, maar als je shooters gewend ben is dat easy.

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Oh, dus zo doe je die apart lob (LB) + 2x(B) achter elkaar indrukken.
    Richten van afstand is er wel moeilijk mee, zal het even oefenen, thanks.

//edit

Nou, even 2 wedstrijden gespeeld, en het is gewoon een voorzet. Snap echt niet hoe jij daar mee kan scoren 8)

Laatst bewerkt: 20 jul 2010
  15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel (LT) + (B) doen hè, niet (LB)

En zorg ervoor dat de assists voor voorzetten uit staan

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dat deed ik ook, heb alleen die assists enzo nooit veranderd. :+

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Lukt het wel als je die shit uit hebt gezet of niet?

18. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Wat is het dan precies, kan je het even uitleggen?

19. Robben

Robben Guest

Als ik (LT) + (B) zeg, dan doe je geen (LB) + (B) x2. :emo: Ik heb zelf ook helemaal niks veranderd aan assist of semi computer of wat dan ook, probeer gewoon (LT) + (B).

E: Nou, bij mij is het: (RT) + (X), dan doe jij dus (LT) = Trucjes knop + (X) = voorzet.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2010
  20. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    What the hell, vandaag stuk of 8 potjes gespeeld, ik won ze allemaal.
    Maar 6/8 potjes werden gequit:emo:
    En vaak ook nog na 90 min ofzo, ik bedoel quit dan gewoon meteen na 20 min. als je met 2-0 achterstaat. Maargoed, ik erger me er niet dood aan.

Ook een eerlijke gozer tegengekomen, ik stond na 8 min. met 3-0 voor, maar hij quitte niet en ging door tot de laaste minuut. Ik won uiteindelijk met 10-0.
    Zo kan het ook:9

Deel Deze Pagina