[PC] Het grote Rollercoaster Tycoon topic

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 2 feb 2009.

  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Xboxworld map is tof! Meer zelfgemaakte binnenkort?!
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wtf is er toch aan de hand met die download zeg, fucking 500 kb wil hij niet downloaden maar een film van 1.3 gb is binnen 10 min binnen:emo:
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Net ff geprobeerd en bij werkt die download gewoon, probeer anders ff een andere browsert ofzo.

    Als je ook Raptr hebt kan ik hem wel ff sturen (en als je nog geen raptr hebt..foei!)
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Of vraag aan iemand of hij het via MSN ofzo wil sturen
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    MSN is zóóó 2002, met Raptr kun je al je vrienden op Xbox Live, steam enzo ook messagen :b:
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, sorry:'-(

    Je hebt nog geen antwoord gegeven op m'n vraag btw;

     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Is RCT 2 dat ook niet? :+
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Verdorie, ik kan maar geen fatsoenlijke achtbanen maken zelf :9. Allemaal veel te extreem en totaal niet spannend...

    Tips?!
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Blijf met dan plee probleem zitten...iedereen zeikt continue dat ze naar de plee moeten maar dan staan ze er gewoon naast, heb het zelfs gratis gemaakt!

    Iemand enig idee?

    Ow niet gezien, als je park zo groot is krijg je echt bakken met geld, m'n toegang is 100 en overal staan kraampjes die 1000 per uur binnen halen. Dan schiet het wel op. Ook altijd zo'n fotogedeelte op een baan plaatsen, dan krijg je helemaal bergen.
    Moet wel toegeven dat ik hem aan het begin expres aan liet staan als ik ff ging pissen of drinken halen zodat ie lekker doortelt :+ Mja als ik dat nu doe dan zit ik binnen no-time onder de 700 aangezien er heel veel drukke punten komen die je heel snel naar beneden trekken.

    Ik zat aan het begin ook onwijs te knijpen met geld maar zodra je wat winkeltjes hebt staan en een goede prijs voor je park kunt vragen gaat het snel zat. Begin sowieso met wat van die "Spannende Attracties" zoals dat Piraten Schip, Vliegend Tapijt enzo die trekken genoeg klanten zodat je de prijs en daartussen twee shopjes. Van die Info-Shops zijn ook wel handig, die trekken meestal veel dukaten en zorgen dat gasten makkelijker dingen vinden dmv de kaart.

    Vergeet ook niet de prijs bij te schroeven todat je bij het Gedachten over die shop tab ziet dat ze niet zoveel willen betalen voor de verkoopwaar. Meestal zit ik rond de 1,50-1,90 winst en 70 ofzo voor kaarten. Souvernir etc kraampjes alleen op drukke punten neerzetten anders kosten ze geld.


    TLDR: Gewoon verder spelen, als het eenmaal lekker gaat komt het geld met bakken binnen. :b:
    RCT is tijdloos :cool:
    Gebruik sowieso niet te strakke bochten als je snel gaat, dat is meestal de reden waarom je vaak te veel Gs trekt, ook van verticaal niet te snel overgaan in een rechte baan.
    Beste tip blijft toch simpel dat grafiekje met lat G en neg G in de gaten houden terwijl je karretje over de baan sjeest zodat je precies kunt zien wat nu zo "extreem" is.
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor du tips. Heb je trouwens geen eigen achtbanen Dr0kz? Ben nu zelf bezig met een houten achtbaan. Excitement is 7,1 en Intensity is 8,2. Best prima dus, maar moet nog wat scenery neerzetten. Zal hem daarna wel op XBW zetten
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hoe krijg jij dat vliegend tapijt enzo? Heb zelf alleen van die standaard attracties. :+
    Heb pas net de 2 expansions geinstalleerd.. misschien dat het daar aan ligt?
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    ofc! Meeste bouw ik zelf, soms als ik ff geen zin heb of gewoon ff snel een goede baan nodig heb dan pluk ik er een van de lijst maar 9/10 keer bouw ik ze zelf.

    Moet ook nog steeds aan de scenery beginnnen...heb er echt geen zin an :+


    Die moet je onderzoeken :+ Op het bouw tab helemaal rechts zie je zo'n rood flesje, daar kun je kiezen wat je wilt onderzoeken en hoe snel je het wilt laten doen. Zodra je een beetje uit de geld dip bent kun je het best hem op Max zetten want het duurt wel ff voordat je alles hebt.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Is er ook een manier om RCT2 in window mode te spelen?
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een losse achtbaan hier op XBW zet, kan ik misschien wel de scenery doen:+ Opzich best zin in nu

    @ Rigest; Nee, op XP niet in ieder geval. Volgens mij had een member een aantal pagina's terug nog een oplossing voor Windows 7 gebruikers
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    @ Dr0kz: Snap ik, maar dat vind ik eigenlijks ook van MSN. Het was het eerste echte populaire chat medium op Internet. Ik heb mijn huidige e-mail adres in September al 9 jaar. ;)

    RCT 1 & 2 heb je gelijk in. Die blijven tijdloos, net als ik dat eigenlijks nu ook een beetje heb met Oblivion. ;)
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ah, ok.

    Al mijn attracties gaan echt om de 5 minuten kapot, ik heb 40 mechanics (ofzo) in dienst maar ze doen geen flikker. (heb ze ook nog is een eigen gebied aangewezen):mad:
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ah jammer, gebruik zelf helaas XP

    Edit: wel beetje jammer dat je maar zo weinig thema dingen hebt in Xboxworld.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Als ik screenshots maak waar gaan die dan heen op mijn PC, kan het niet vinden. :+
     

Deel Deze Pagina