1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    haha met z'n 20% 8)
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    The Machinist (Brad Anderson, 2004)

    [​IMG]

    Een fabrieksmedewerker (Christian Bale) lijdt aan slapeloosheid en daar lijdt z'n werk- en sociale leven hevig onder. Op 'n gegeven moment lijkt hij de grens tussen realiteit en waanzin uit het oog te verliezen. Opzich best een aardig gegeven, al vond ik de uitwerking wat oppervlakkig. De vermagering van Bale wordt ook wel erg benadrukt in de film. Was er niet echt kapot van en denk dat ik ie snel weer verwaterd uit m'n geheugen.
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb zonet Gohatto gezien op NPS en op z'n minst gezegd, het is eens wat anders dan de hollywood popcorn film... Het plot was interessant genoeg om door te bijven kijken maar vooralsnog oppervlakkig, iets wat wel indruk maakte was de manier waarop sommige scenes waren gefilmd ondanks het low budget gevoel dat ik erbij kreeg. Ik zal ongetwijfeld niet de diepere betekenissen van deze film hebben meegekregen maar het was een keer wat anders en goed genoeg om door de hele zitting te komen.

    Zoals ik al zei is dit niet mijn "usual cup of tea" en vind het dan ook moeilijk om deze film met een cijfer te bestempelen....
    Een kleine synopsis:
    Drama
    1865, het einde van het Edo-tijdperk. De jonge samoerai Kano Sozaburo wordt aangenomen als lid van de Shinsengumi, een boeddhistische zwaardvechtersclan die de strikte waarden van het feodale Japan wil handhaven. De betoverend mooie Kano blijkt een uitmuntend zwaardvechter, die de hoofden van de in een geïsoleerde mannengemeenschap levende samoerai op hol brengt.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    American Gangster is ook niet je typische gangster-film. Je moet er ook niet naar kijken met in het achterhoofd films als Scarface,Goodfellas,Carlitos Way etc.

    Ridley Scott is mijn favoriete director. Misschien is mijn mening dan ook lichtelijk ten faveure van hem als director. :D
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ben je nog benieuwd naar wat ik over Shutter Island's plot had te zeggen? :+ Check dan de vorige pagina. ;)
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Daar kan ik me behoorlijk in vinden. Restepcta !
     
  7. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Helly yeah, get ready for

    Sharktopus :cool:
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zeker weer van de makers van Giant Octopus vs Mega Shark 8)
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    serieus? wat zonde. Was nogal nieuwsgierig door de beelden en wilde deze vanavond kijken....
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ga alsjeblieft niet op mijn mening af als je een film wil gaan kijken ;) Gewoon aanzetten die handel.
     
  11. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    haha zijn genoeg mensen die er anders over dachten ( 7.8/10 65,453 votes )
    Vond het wel een aardige film, ga hem spoedig ook weer een keer kijken :cool:
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nice! Vanavond The Messenger kijken, met Woody Harrelson. Ben benieuwd!

    Oh, en vandaag is onze eigen Paul Verhoeven jarig! *zet Starship Troopers nog eens op*
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Into The Wild
    Meeslepend en op sommige momenten erg emotioneel. Prachtige beelden van de natuur en natuurlijk de niet te vergeten soundtrack van Eddie Vedder. Aanrader!

    9/10

    Mensen die meer van dit soort 'road-trip' films kennen? :)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd een van de mooiste en beste films ooit.
     
  15. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0

    Die soundtrack is geniaal :D helemaal grijs gedraaid. Eddie mag van mij wel meer soundtracks maken.
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    F*ck no ..... Total Recall baby !
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    The pineapple express gekeken, wat een baggerfilm! Zelfs stoned was ie niet leuk. Soms wel een beetje gelachen om die hippie dude, maar voor de rest was t echt shit. 4/10
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mwa... vind het een prima film, hij is mooi, maar zeker niet één van de beste films ooit. Het is ook helemaal niet moeilijk om van dit verhaal een goede film te maken. Een jochie geeft alles op om de natuur in te trekken, raakt bevriend met een oude man die al heel lang alleen leeft, combineer dit met wat mooie shots van de natuur. De filmmakers hebben mazzel gehad dat de soundtrack zo goed is geworden, dat maakt de film compleet. Maar ik vind die film echt niet bijzonder!
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind ITW zelfs helemaal niks , het kan me eerlijk gezegd gewoon niet boeien en ik blijf die gast maar gewoon niet snappen omdat ik me het totaal niet kan inbeelden wat hij vindt:+

    Tja weenie, soms heb je dat gewoon dat een film die veel mensen goed vinden je persoonlijk zelf niks vind.
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Net Yes man gezien. Vermakelijke film die op het einde de klassieke Hollywood dood sterft. Toch met mijn katerhoofd zeker van kunnen genieten 7/10

    Gister Alice in Wonderland gezien en jezus wat ben ik teleurgesteld. Film is als een ferrari zonder motot. Ziet er van buiten mooi uit, maar inhoudelijk stelt het geen hol voor. Grote teleurstelling... 5/10

    Gister ook The Book of Eli gekeken. Best ok film, maar als ik Fallout nooit gespeeld had zou ik hem een stuk minder vinden denk ik. Zeker mee vermaakt, maar had er meer van verwacht 6.5/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina