[PC] Het grote Rollercoaster Tycoon topic

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 2 feb 2009.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Gewoon in je installatie map kom ik net achter :+

    Edit:

    Ziek trouwens, €100 entree kosten tikt hard aan zeg :eek:. Ik vond het geld te langzaam gaan (veel personeel :mad:) en wou langzaam mijn entree prijs opschroeven (stond op 55). De klanten bleven komen, dus ik heb hem maar op 100 gezet, het geld blijft doorrollen!
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    C: -> Program Files -> Infogrames Interactive bedoel je? Alle mapjes daar gecheckt maar geen foto's! Wil mijn Fii World showen. :+
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Jah hier zet hij ze bij mij neer:

    D:\Games\Infogrames\RollerCoaster Tycoon 2\SCR.bmp

    Woet, mijn park heeft al 3 prijzen gewonnen! Netste + veiligste park en park met het beste eten :+
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je moet wel cntrl+s gebruiken printscreen werkt niet zo ;)


    Zal ff m'n Green Machine baan uploaden Oscar, zodra ik de uploadknop op MegaUpload kan vinden... :+ (ok duurde ff voordat ie laadde...wazig)
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Het gaat nu wel lekker, park loopt goed en geld stroomt binnen (Al ben ik nu voornamelijk aan het aflossen).

    Trouwens, is het niet mogelijk om in een window te spelen ipv full screen? Dat zou wel kut zijn namelijk..
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Mogen we btw money cheats gebruiken?
    Ik gebruik NOGAL veel scenery en zit ook veel met het land te kloten (heb nu centraal zelf een hele vette berg gemaakt met een boomstammetjesattractie :cool:), dus m'n geld is echt heel snel op.. Maar aangezien we bezig zijn met een contest om het MOOISTE park, is geld toch geen belemmering?

    Ik vraag het ff voor de zekerheid ;)
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Alleen als je Windows 7 (Pro/Ultimate) met XP mode hebt, of een virtual machine natuurlijk :+. Anders krijg je hem niet in een Window :mad:
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kutzooi zeg.. Wil ondertussen ook wel gewoon msn'en enzo.
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Xbx-park momenteel. Heb er zowaar een eigengemaakte achtbaan in staan die goed loopt!

    [​IMG]
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Lol m'n park is alweer gesloten..
    Kunnen we niet gewoon zonder het scenario spelen?
    Nu is het meer wie het eerste de coaster neerzet, en niet wie de tijd neemt voor z'n gebouwtjes tbh.
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Als je dat hebt, hoe moet het dan? :+
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Leukste vind ik zelf met unlimited money en geen scenario. Dan kan je echt een heel mooi park maken waar je niet zo hoeft te haasten (zo is mijn park opzet niet erg mooi, omdat je in het begin helemaal zit te stressen om boven de 700 te komen).
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat is aan jezelf, persoonlijk vind het erg lame omdat je het hele doel van het spel ervan weghaalt. Maar ieder voor zich lijkt me.

    Het idee erachter is om geen crap-park te hebben :+ check je gasten en wat hun klachten zijn, ik druk op 3 en dan 4 zodat de attracties en scenery verdwijnen en dan kun je makkelijk vuil/vandalisme/drukte zien.

    Bouw gewoon wat die standaard Draaimolens etc dingen aan het begin met een achtbaantje en de standaard shops, neem wat schoonmakers aan en je zit goed voor een tijdje.

    Je kunt de winst checken van je shops bij Attracties en dan bij het dropdown Winst aan te klikken, dan kun je zien hoe goed of slecht iets het doet, als iedereen klaagt over de prijs dan zet je hem iets lager, als ze zeggen dat het goedkoop is dan krik je'm flink omhoog :p. Een goed geplaatste shop levert al gauw rond de 1000 per uur op dus als je daar een paar van hebt tikt het lekker aan.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Haha, ik gebruik gewoon een trainer voor het geld en een leeg park. Heb nu een helle toffe park, over de 3000 gasten en mijn balkje is helemaal groen. Staan me toch overal een rijen zeg, jezus. Zelfs bij simpele dingen zoals een draaimolen staat het altijd helemaal vol.

    Oh, en die screens staan er niet bij mij. In mijn RCT2 map heb ik: Data, Landscapes, ObjData, Saved Games, Scenarios en Tracks als mapjes. Geen een heeft mijn screenshots (CTRL+S of options -> screenshot, beide kan ik ze dan niet vinden)
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hij staat er gewoon als je je RTC2 map in gaat, heeft de extensie .bmp.
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Kan 't XBW Scenario nog steeds niet downloaden :mad:
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  19. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook niet, maar dat komt misschien omdat ik niet weet waar ik hem moet downloaden.:9

    Link?
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Als je weet hoe je de XP mode opstart, gewoon de cd/image in je drive doen/mounten, installeren en zorgen dat het XP scherm niet fullscreen is. Als je dan het spel opstart is hij fullscreen in XP maar niet in Windows 7 :)

    Voorbeeldje staat nog in DEZE post.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2010

Deel Deze Pagina