Pfff, Super jaloers als ik jullie verbindingen zie. Wij zijn sinds een maand overgestapt van KPN naar Caiway. Vier keer sneller dan voorheen!
Ik wil ook sneller internet. Maar mijn pa will perse bij KPN blijven vanwege die draadloze (kut) Digitenne icm bellen + internet Glas ligt hier ook (voorlopig) nog niet in de wijk. Zal ook wel nooit komen.
Ik heb 'alles in 1' van ziggo, en dan het basispakket. Is het verschil tussen basis en 1 niveau hoger zo groot? Ben namelijk niet echt tevreden over de huidige snelheid.
ik heb maar de snelste resultaat van deze verbinding gekozen, nederlandse sites laden sloom (wel te verwachten) groetjes vanuit Beijing
Internet in ons nieuwe appartement. Voor mij snel genoeg, films downloaden met 1,5mb/s heb ik nog nooit eerder meegemaakt !
Is dat wat anders dan? Heb niet zo veel verstand van internet ! Heb iig een 20mbps abbo en download mn torrents dus met gem 1.1MB/s! Voor mij iig prima!
7.22 Mb/s = ongeveer 900MB/s Was je aan het downloaden tijdens de test? Aangezien je een 20Mb abbo hebt, zou je toch wel de 16Mb moeten halen!