Graag gedaan hoor. Misschien kun je het voor de zekerheid nog even vragen bij je lokale GM. Ik ken alleen Leeuwarden en weet dat het daar wel kan, maar ik heb dan ook onderhand een VIP status daar. Moet dat nodig eens opvijzelen met die verrekte Whored spelers daar. = WoW.
Ja, veel te duur joh. Ligt Split Second voor 47,50. Veel tweedehands games zijn nieuw goedkoper te vinden, gewoon in NL webshops.
Mee eens. Ik had gehoopt Layton te kunnen kopen voor de DS, maar het scheelde maar 4 euro geloof ik. Dan is de keus snel gemaakt om voor de nieuwe te gaan.
Tweedehands games zijn daar standaard duurder dan de goedkoopste nieuwprijs op budgetgaming, vaak ook NL winkels.
Heb dr 2 maal wat gekocht top spin 3 nieuw was 29,95 was niet voorradig kreeg ik 2dehands spel voor die prijs.. Dat is toch best gierig.. Daarna kocht ik 2dehands mirrors edge met krassen, kon ik terug want ging niet verder dan de tutorial. Toen gingen ze me disc viksen nu zie je het hele pauze screen heen en weer bewegen. Zal wel niet van veel mensen hun favoriete gameshop zijn.
Van mij opzich wel, maar dat is er omdat ik er redelijk goede contacten met het personeel heb. Zakelijk dan als ik met handel aan kom zetten. Voor de rest ben ik er alleen niet meer geweest sinds april ofzo. Ik heb het over het filiaal in Leeuwarden, al zou ik een in Sneek ook wel kunnen waarderen. Word knettergek van al die kledingwinkels hier. Veel te veel hier. Kut Sting ook.
Ja, maar je kan ze gratis opsturen en kost je helemaal niks En game-mania vraagt belachelijk veel voor nieuwe games . Voor 40 euro blackops kopen als je 2 games inlevert, terwijl je voor 41 euro al een nieuw exemplaar heb zonder iets in te hoeven leveren