[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Net gezien en hij was best awesome eigenlijk. Gewoon vette visuals en lekker veel actie, maar het verhaal etc slaat echt op kaas. 8)
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Denk dat ik hem ook zo even ga kijken.:9

    Vandaag begonnen met Full Metal Alchemist. Best wel awesome, maar snap niet waarom er in de eerste zeven eps een klein verhaaltje twee keer word vertelt, maar ze dan ook nog eens net een beetje verschillen?:confused: Verder ziet het er wel awesome uit en lijkt me ook een tof verhaal te worden.

    Ook hier samen met een maat begonnen aan Highschool of the Dead. Beetje random dikke actie en een beetje pervers soms. Weet alleen niet of het me wel een heel seizoen kan boeien... Wanneer komt ep 3?

    En wanneer komt de volgende ep van Black Lagoon?:)
     
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Is die ergens al met subs te zien? Op YouTube kon ik de episode gister zien met een Japanse proxy, maar helaas geen subs.

    Zal vanavond wel klaar zijn met Lucky Star. Echt een geweldige anime, ben nu dus al op zoek naar iets vergelijkbaars. Wil vandaag ook beginnen met Senkou no Night Raid en Gurren Lagann.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Lucky Star is echt nooit mijn ding geweest. Highschool of the dead de eerste van binnengehaald maar heb toen ook een tijdje een anime gekeken waarbij zo'n dude zijn krachten haalde door het zuigen aan borsten (even de naam kwijt) ging echt nergens meer over na een paar eps en werd praktisch hentai...beetje cheap. Dus maar even zien of ik deze wel trek.

    Verder de eerste 10 eps van Hakuoki gekeken:

    http://myanimelist.net/anime/6895/Hakuouki

    Wel aardig, maar ik weet helaas te weinig van de historie van Japan en dan gaat het soms wel erg snel.

    Gisteren de eerste ep van Black Lagoon 3 gekeken. Heerlijk om weer te zien. Echter er werd wel met namen ed gestrooid en ik wist de helft niet meer, was wel wat lastig om te volgen. Maar Roberta! <3


    [​IMG]

    Ow ja vergeet de druk bezochte xbw club bij myanimelist.net niet~! :+

    http://myanimelist.net/clubs.php?cid=6738

    mijn profiel:

    http://myanimelist.net/profile/Kevf
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik heb een Commie versie met engelse subs.

    http://commiesubs.com/

    Daar dus.
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik kan daar niet eens registreren, krijg de hele tijd de volgende melding:
    Het is ook niet echt duidelijk wat nou de fout is en hoe je je gegevens moet invullen bij het registreren.:mad:
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik moet mijn myanimelist echt eens updaten. De laatste update was van januari.

    En WOUW5, je moet natuurlijk wel de captcha goed invullen. :+
    Je weet wel, zo'n ding met van die cijfers/letters/woorden erin die je moet overtypen.
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Die zie ik helemaal niet :confused:.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Modder-Eter, heb je al iets van CatShit One gezien? Is het leuk? 8) Ben er op zich wel benieuwd naar.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Zoals ik zei, het was best awesome. :+

    Het ziet er goed uit (wordt in Japan in 3D uitgezonden) en het is gewoon geinige actie. Niks geniaals ofzo, maar wel gewoon vermakelijk. :)
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Minami-ke (en Okawari, het 2de seizoen) is min of meer vergelijkbaar. Als is imo Lucky Star wel iets beter.

    En Gurran Lagann is te awesome, je weet niet wat je gaat zien :cool:.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tengen Toppa Gurren Lagann is idd super, ontzettend van genoten.

    Mis echt series van dergelijke kwaliteit.....
     
  13. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Inderdaad. Makkelijk een van de beste animes ooit. Prachtig ook hoe ze met schaal spelen in die serie.. Het begint heel klein en eindigt epischererder dan wat dan ook :D
     
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ok, klinkt goed! Heb er net de eerste episode van gezien, kan niet wachten om de volgende te zien (zometeen maar even doen :)).

    Net ook de eerste episode van Cat Shit One gezien, ik vind het wel grappig maar niet echt fantastisch.
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Highscool of the Dead ep 3 net gechecked, vind het best wel vet worden!:D
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Is die ook al uit? :eek: Damn, krijg het druk met kijken. :D
     
  17. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    het is altijd druk
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    :eek:

    OneManga stopt er mee:
    Natuurlijk zijn er (betere) alternatieve, maar dit is toch wel het heengaan van een titaan die netjes de regels van het spel volgde. Jammer genoeg zijn het dan ook die regels die er nu voor hebben gezorgd dat ze moeten stoppen.

    R.I.P. OneManga (en 1000Manga :+)

    Ben benieuwd wat hun nieuwe project gaat worden.
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Niet tof natuurlijk maar zeker niet het einde van de wereld.
    Sites zoals mangahelpers heeft toch bijna alle scanlations die er zijn beschikbaar, hierbij heb je ook andere sites waar je het online kan lezen of downloaden. Maar inderdaad wanneer je als site zo populair word als onemanga zullen de uitgevers dit natuurlijk opmerken.

    Back on topic:
    Zijn de mensen hier die anime volgen geen fan van de wat oudere series, want imo zijn die toch stukken beter en dan verwijs ik niet alleen naar de grotere titels. Ik 90% van de series die nu uitkomen gewoon niet eens bekijken want ze zijn gewoonweg te achterlijk voor woorden...
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Berserk en Hunter X Hunter zijn mijn favoriete oudere series. Echter kijk nog maar een jaar of 5 oid naar anime dus veel ken ik er niet....

    titels die je gezien moet hebben?
     

Deel Deze Pagina