Xbox LIVE Arcade Games [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Speelbaar zou het zeker zijn. Alleen zul je het niveau van de PC spelers nooit halen. Daar heb je een keyboard en muis voor nodig. Die zijn overigens wel aan te sluiten op je X360. Bij FFXI gebruikte ik altijd een keyboard.

    Van mij mogen ze best RA2 op XBLA uitbrengen hoor ^^
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    idd. Maar dat hoeft geen probleem te zijn als een MP van een dergelijk spel Xbox only is.
    Al een paar verschillende rts'en gespeeld op consoles. Ideaal is het nog niet. Halo Wars is dan wel een goed voorbeeld dat men het echt wel goed speelbaar kan maken. Wat dat betreft zou SCII ook zeer welkom zijn. Bij mij tenminste. Stilletjes hoop ik dat iets als Kinect goed kan functioneren bij een rts.

    Gisteren de demo van Deathspank geprobeerd en na 5 min. het spel aangeschaft. Ik vind het een hele toffe titel. combat e.d. is redelijk simpel maar is wel vermakelijk. Het is jammer dat er geen online co-op in zit. Hopelijk komt dat nog door middel van een patch. De gesprekken zijn hilarisch. Grafisch ziet het er ook niet bepaald beroerd uit voor een arcade titel.

    deadliest warrior ook geprobeerd, die ga ik vanavond ook kopen. Bushido Blade vond ik een geweldig spel. En deze heeft de nodige overeenkomsten.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar die game is dan ook beperkt. Hoe meer opties hoe meer strategie en hoe moeilijker de besturing zal worden.
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat is waar. Maar de basis van HW is toch wel in orde wat dat betreft. En spellen zoals battle for middle earth e.d. vond ik ook prima werken. Zei het niet zo goed als bij HW. Maar die waren dan ook wat gecompliceerder.
     
  5. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ff punten halen voor de deadliest warrior, word die eeuwige spartan vs ninja battle nu wel zat:).
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Beetje late reactie maar die is ook 80 punten. De meeste indie games zijn 80 en een aantal zijn er 160. Er zijn er ook van 240 en een enkeling van 400 maar dat zijn vaak de hele uitgebreide met ook diverse live opties, het gros is in ieder geval maar 1 euro :)
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Starcraft 2 zou je op de console kunnen brengen met een C&C 3 besturing, heeft eigenlijk alles dat je nodig hebt. Zelfs een aantal snelknoppen. Als ze daar dan de zoom mogelijkheden van SUP2 bij doen en de zoomsnelheid via het kaartje van RA3 dan zit je gebakken:b:
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dream on boy. :+
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Net als vorige keer. Plaatje in spoiler hier, zonder spoiler in DG topic. Wie waar dan ook kijkt.

    [​IMG]

    Mijn nieuwe strat voor hard Last Stand level 20. :)

    Net gehaald met 1 core verloren. Foutje met de laser en zo'n dikzak met kleintjes erin.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Monkey Island 1 en 2 hadden zeer verouderde graphics. Dus een remake was goed op zijn plaats. En de remake van deel 2 speelt net even wat lekkerder dan deel 1. Ook grafisch is deel 2 weer een klein beetje mooier. Maar ik vind ze allebei super. Ik speel ze btw op de pc. Ik denk niet dat er een remake komt van deel 3, omdat dat deel er al best mooi uitziet vind ik. Ze kunnen hem wel opnieuw uitbrengen in HD, maar grafisch zal er dan denk weinig veranderen. Maar deel 3 zal heus wel komen als deel 2 ook goed verkoopt. En of er veel of weinig mensen over praten, maakt denk niets uit voor de verkoopcijfers. Ik heb er tot dusver ook niets over gezegd, maar ik heb wel allebei de delen gekocht.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Exactly, deze mensen zijn gewoon hard Monkey Island aan het spelen. :)
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Niet alle spellen die op XBLA uitkomen zijn remakes. Vaak zijn het ook gewoon directe ports van een PC of console versie.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Deathspank uitgespeeld, ben benieuwd of er nu nog DLC voorkomt of dat ze gewoon deel 2 maken.
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused::confused:
    Dromen doe ik vannacht, en ik was niet sarcastisch in mijn vorige post. Sowieso, wil je het ver schoppen in deze wereld dan heb je een can-do mentaliteit nodig.

    De Xbox controller heeft veel knoppen en je zou ook nog eens via menuutjes met verschillende knoppen combinaties kunnen komen: (BV LT + A = alles selecteren van een bepaalde groeip oid)

    De xbox zou sowieso Starcraft 2 kunnen draaien, probleem is echter dat er nog te weinig mensen rts op de console spelen, Gebeurd in de toekomst wel enzo netzoals dat er vroeger weinig fps op de console werden gedaan
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hoe lang was je er ongeveer mee bezig? Is het weer zo'n one-night-wonder of echt een volwaardige RPG ervaring ?
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, was er denk ik 7-8 uur mee bezig. Voor 1200 punten vond ik het zeker een volwaardige RPG ervaring. Goeie humor helaas is weinig variatie kwa armors enzo. Je kunt voorzover ik weet het beste armor gewoon uit de winkel halen. (helaas)

    Voor de rest is het zeker een aanrader.
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Bah wat een domper, dan wacht ik wel op een DotW ofzo. 7-8 uur is mij als RPG veelste kort en dat je armors gewoon kunt kopen is altijd zo onzettend lame, zeker voor 1200 punten had ik wel meer verwacht. Jammer.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    [gt]701815[/gt]


    3 uurtjes maar...god wat jammer zeg, dat is echt veeeeel te kort voor de prijs. Ik haal de game echt nog wel,maar liever wacht ik op een discount dan. Dit soort games moeten juist lekker lang duren :mad:
     
  19. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker jammer,ik wacht wel op een prijsverlaging.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Voor 1200 punten is het wel echt de moeite waard, demo anders ff checken? Heb me wel echt vermaakt met de game. En kwa armors is er wel veel variatie alleen is het ''beste'' armor gewoon bij de shop te koop. Wel is er kwa wapens degelijk wat variatie alleen kom je later in de game precies dezelfde wapens tegen alleen maar met betere stats.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina