Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, ik denk ook dat iedere telefoon hetzelfde euvel zal vertonen, maar het merendeel heeft geen klachten omdat men niet beter weet. Daarbij, wie heeft er nou een Iphoney om te bellen?

Ik vind het echt een hele vette phone, maar ik vind het gewoon te duur om er eentje aan te schaffen. Er zijn vergelijkbare telefoons verkrijgbaar (Desire, Galaxy S, Nexus One) voor veeeeeel minder doekoes. Nu zeg ik niet dat de door mij genoemde phones beter zijn dan de Iphone 4 hoor. Maar deze voldoen geheel in hetgeen ik verwacht van een smartphone.

3. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
  4. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net contact gehad. ze gaan de toestellen niet leveren.
    ze hebben er 10 getest en allemaal antenne issues..

ik gaat ergens anders een op de kop tikken. :)
    als ik jou was zal ik maar even bellen.

Laatst bewerkt: 19 jul 2010
  5. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Pfoe, ik heb vanochtend ook een mail gehad ja. Echt enorm kut, maarja. Wel heel netjes van de shop trouwens, denk niet dat heel veel shops zoiets doen...

6. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ik toch vraag of ze er een willen opsturen naar mij op eigen risico.
    want als ik nu ergens anders bestel ook kans dat het ruk is.

edit:
    ze leveren geen toestellen uit.. toch maar een UK bestellen of uit frankrijk.. of wachten:mad:

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    :): Bizar.

Een winkel levert ze niet uit omdat ze gewoon niet goed genoeg werken en toch zetten jullie alles op alles om dat ding te krijgen en er € 700,00 voor neer te leggen. Onbegrijpelijk. Een winkel stopt niet zomaar de uitlevering van een product. Dan is er iets goed mis en nog maakt het jullie niet uit? Desnoods op eigen risico?

8. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ten eerste, ik wacht gewoon, heb nooit iets gezegd dat ik alsnog ga vragen om er 1 van te krijgen.

Ten tweede kan ik me goed voorstellen dat je er alsnog 1 wilt. Er gaan genoeg verhalen rond dat het dingetje wel gewoon goed is, en alleen reception loss heeft als je hem op een debiele manier vast houd + dat het dan nog geen groot probleem is en gewoon nog gebeld kan worden.

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Die laatste alinea zal ik maar als niet geschreven beschouwen aight? Want dat gaat natuurlijk nergens over. Eigenlijk bedoelde ik niet zozeer jou, mijn excuses dat ik het woord jullie heb gebruikt. Dat was verder niet de bedoeling.

Over de phone zelf dan maar, daar gaat het tenslotte over toch?

Als een winkel zegt dat ze de phone getest hebben maar deze niet goed genoeg vinden om uit te leveren dan vind ik het raar dat er echt mensen zijn die dan de phone toch willen hebben. En dat iemand dan zelfs de telefoon op eigen risico toch wil hebben vind ik zelfs bizar. Zou ik zelf nooit doen. Omdat een winkel echt niet zomaar een zo gewild artikel niet gaat uitleveren. Maar goed, dat is gewoon een mening en dat schijnt te mogen op een forum.

Verder veroordeel ik niemand, ik vind het gewoon vreemd.

-/-edit,

Je was te laat met je edit.

10. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    antenne issue is niet erger dan andere toestellen dus zo eng is eigen risico niet.
    winkel beschermd zichzelf nu en uiteraard begrijpelijk.
    als ik nu bij apple uk een zou bestellen zou ik net zoveel risico hebben met signal loss dan als bij de winkel dus ik zie het probleem niet waar je hem dan ook besteld. :)

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Maar is het dan niet zo dat op het moment dat jij tegen die shop zegt dat je hem toch op eigen risico wenst te ontvangen dat je dan dus niet die phone kunt terugbrengen mocht het probleem van de antenne voor jou persoonlijk te groot zijn? Als de winkel hem wel zou verkopen en geen negatief advies zou geven dan kun je de telefoon wel terugbrengen mocht de antenne voor jou persoonlijk een te groot probleem vormen.

Voor andere zaken kun je de phone dan nog wel terugbrengen, maar niet meer m.b.t. de antenne en signaloss.

Als je het risico zelf wil dragen dan kun je niet meer terug, dat bedoel ik meer. Natuurlijk moet ieder dat voor zich weten hoor, ik snap ook wel dat je hem graag wil, join the club :D. Alleen ik zou zelf nooit het risico willen lopen dat bedrag neer te tellen en zelf het risico te willen dragen mocht het voor mij ook een probleem zijn. Maar dat moet ieder voor zich weten verder, ik vind het alleen wat bizar dat je dat risico neem of zou willen nemen.

12. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik denk dat het probleem nu onderhand wel een beetje over zijn proporties heen is geblazen. Ik volg het probleem zelf wel maar het voorkomt mij niet dat ik een iPhone ga kopen in het najaar. :+ Daarvoor zijn er gewoon veels te veel goede dingen aan de telefoon. Dan houd ik mijn vinger maar niet op dat ene plekje.

13. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. prijzen (indien officieel, nog altijd niet door T-Mobile bekend gemaakt) vallen me een beetje tegen. Maja.. je moet ergens je geld aan uitgeven 8). Ik ga denk ik een stapje terug van 44,95 naar 29,95 + 169,95.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zal voor mij een i-150 16GB abbo voor 2 jaar worden. Was ik sowieso al van plan: het €29,95 abbonoment voor 2 jaar en het 16GB model.

Maar ik heb nu een vraag over die voorinschrijving. Want wat houdt dit nu eigenlijk in?
    Want ik had een hele tijd terug me al op de reserveringslijst laten zetten (Rivanov ook bijvoorbeeld) en toen zouden ze je bellen als ze de abbonementen etc wisten maar dat is tot op heden niet gebeurt.

Nu is de provider van mijn huidige telefoon ook T-Mobile dus ik zou me dan al morgenvroeg kunnen laten inschrijven zodat ik hem 99,9% heb.
    Maar wat had die ene 'reserveringslijst' dan voor nut?

:)

16. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    \http://www.iphoneclub.nl/81084/t-mobile-start-20-juli-voorschrijving-iphone-4/
    Hier een bom informatie, maar als ik het goed begrijp heb je je dus voor 50 euro op de reserveringslijst laten zetten? Als dat zo is dan word je gewoon bovenaan de lijst gezet en hoef je morgen geen actie te ondernemen.;)

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die kans is vrij groot. Ook als je een aanbetaling bij T-Mobile onlangs hebt gedaan sta je nog steeds op een lijst. Ondanks het feit dat er gezegd werd dat dit niet zo zou zijn.

Persoonlijk ken ik iemand bij T-Mobile, die houdt 'em achter.. Das mooi, want moet uiteraard zelf ook iPhones verkopen op de dag zelf :p (niet T-Mobile, en klanten gaan bij ons soms voor, dus voor de zekerheid maar bij T-Mobile gepreorderd).

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Mag toch hopen dat ik niet voor niks een €50,- aanbetaling heb gedaan.
    Neem aan dat ik gewoon als 8ste op die lijst wordt gegooid. :)

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Mezelf heb ik inderdaad op de lijst laten zetten bij de T-Mobile Shop in Eindhoven. Rivanov heeft zich daar ook laten inschrijven en laatst postte hij ook nog dat ze hem ook nog niet hadden gebeld en dat hij nog geen €50 heeft betaald.

Ik heb dus nog geen €50 betaald, ze hebben me zelfs niet meer gebeld nadat ze me op de lijst hadden gezet.

Maar omdat ik dus geen aanbetaling heb gedaan ga ik morgen toch maar even voor de zekerheid langs, ik ben toch al een T-Mobile klant dus extra zekerheid kan geen kwaad.

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Krijgen T-Mobile klanten trouwens korting als ze verlengen? Begin nu al aan mijn 4e jaar (moet nog 1 jaar de 3GS) en hoop volgend jaar minstens de nieuwe iPhone gratis bij een abbo te krijgen.. Maar zal er wel niet inzitten:emo:..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina