LEGO Harry Potter: Years 1-4

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 13 mrt 2009.

  1. Killron

    Killron Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen waar ik de rode boxen die ik gehaald heb kan "kopen". Ik heb er een aantal en vooral die van "8X" zou ik heel graag willen hebben.
     
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    In één van de winkels naar boven. Vraag me even niet uit m'n hoofd welke, maar ik weet nog wel dat je binnen een winkel een trap op moet lopen en daar kun je ze activeren.

    [Edit]

    Even voor je nagekeken, winkel heet 'Eelops Owl Emporium', de winkel waar je beneden Golden Bricks kunt kopen. Het is de winkel rechts naast die grote schaar aan de gevel.
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2010
  3. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    winkel waar je ook de gold bricks kan kopen.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.273
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Ik ga niet eens de moeite nemen die dingen te verzamelen. O-)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar jij wilt toch altijd alles op 1000/100 hebben...? ;)

    Ik ga er straks aan beginnen. Hopelijk kom ik geen vervelende glitches tegen waardoor ik op het laatste op 99,9% zit. :p
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.273
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Dat bedoelde ik niet. ;)
    Kijk maar eens rond op internet.

    P.s. Het is mijn schuld niet, die leg je maar bij TT. ;)
     
  7. Munnie

    Munnie Guest

    Had net de demo gedownload maar ook gelijk weer verwijdert...
    Wat een saaie game :lol:
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.273
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Laatste keer dus dat je hier komt in dit topic? ;)
     
  9. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    heb demo ook gespeelt en leek me niets omdat je niets kan doen.
    heb de full game nu gehaalt en wat een heerlijke game is dit !
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh shit. :+ Een Golden Brick wilt maar niet verschijnen, zit ik straks dus op 199/200 Bricks. :'-(
    Hopelijk heeft het geholpen dat mijn 360 er een nachtje over heeft kunnen slapen. Misschien herinnert ie zich straks weer dat ik een Brick hoor te krijgen. (gisteren hielp het iig niet om de cache te clearen of om de game opnieuw op te starten.

    Je zou toch denken dat zij bij TT na tig Lego games wel zouden weten hoe het maken van zo een game in elkaar zit. :F:
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.273
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Zeg dat wel Dullie. =(
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ben de hele tijd aan het denken hoe ik dit probleem kan oplossen. :+ Dacht er even aan om helemaal opnieuw te beginnen (het is immers een leuke game), maar dan nog heb ik geen garantie dat die golden brick dan wél verschijnt. En die ruimte waar het gebeurd is pas toegankelijk als je een van de laatste spells hebt geleerd, dus ik kan het niet gelijk testen.

    Hm, eens zien hoe ik dit ga aanpakken. 8)
     
  13. Dutchmeister

    Dutchmeister Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff even snel gedownload deze maar is niet veel aan :mad:
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.273
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Een boos mailtje met een patch verzoek sturen naar TT? Die afkorting verdienen ze niet eens. ;):+:):
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    In alle Lego games zitten dergelijke glitches (al is het in deze het ergste denk ik), maar volgens mij heeft TT nog nooit een patch uitgegeven?

    Ik ben iig al opnieuw begonnen. Nu hopen dat ik die glitch (of een andere) niet meer tegenkom. :mad:
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.273
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Als jij om zo'n reden overnieuw begint, wat doet die game dan nog in mijn huis? ;)8)
     
  17. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    In me eerste run zit ik nu begin jaar 3 en heb pas ca. 12 characters unlocked......hadden jullie in de eerste rus zonder free play ook zoveel? Of loop ik gewoon te slapen en mis ik veel characters??

    Op Gamefaqs staat ook iets over een ontbrekende Gold Brick en hebben hier een oplossing voor....succes :)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, dat had ik gezien. Een hele waslijst met glitches. LEGO Harry Potter: Years of the Glitches had het beter kunnen heten 8)

    Dat was mijn glitch
    Mooie oplossing. ;)

    http://www.gamefaqs.com/boards/960495-lego-harry-potter-years-1-4/55523165

    Ik weet niet hoeveel, maar ik had er de eerste keer ook nog niet echt veel unlocked. Het merendeel kun je sowieso pas halen in Free Play.
    Dus laten we het zo zeggen; of je er nu 12 of 50 de eerste PT hebt gevonden, je moet er toch nog een keer doorheen om alles te krijgen. Dan maakt het toch niks uit hoe 'weinig' je de eerste PT op pakt. :p
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.273
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Schandalig dat ze dit nog niet opgelost hebben. Ik wacht wel met het spelen van deze game.

    Eigenlijks is dit eenzelfde soort probleem als met Two Worlds. Daar had je ook een aantal dingen waardoor je niet fatsoenlijk de 1000 kon halen. ;)
     
  20. Killron

    Killron Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ben weer begonnen en ik heb ze inderdaad gevonden. Bedankt voor je snelle antwoord.

    Ik loop alleen gelijk tegen het volgende probleem aan. Ik heb o.a. 8X unlocked. Nu staat mij bij dat als ik dan in de freeplay mode een spel afsluit, dat hij de behaalde munten verachtvoudigd. Dit gebeurt niet. Moet ik nog iets doen of heb ik het helemaal verkeerd??
     

Deel Deze Pagina