Oké, na een tijdje niet online gespeeld te hebben dacht ik van: ''oh, laat ik weer is FIFA online gaan spelen", had ik beter niet kunnen doen, kreeg 4 goals tegen en allemaal waren het lobjes. Welke gek heeft ervoor gezorgd dat de keepers automatisch een stuk uitkomen? lijkt wel of ze het expres erin gestopt hebben om dat vervolgens in FIFA 11 te verbeteren zodat mensen het spel blijven kopen... ook de ballen/dribbels die dwars door de verdediging heen gaan *zucht*
Kutspel, ik wacht wel tot FIFA 11 voordat ik weer online ga..
Clubs:
Ik snap echt totaal niet waarom ze niet alle spelers-die-niet-door-iemand-bestuurd-worden gelijk maken met die van de tegenstanders, soms heb je zelf een kabouter als keeper met skill level 40 en heeft de tegenstander een lange Jan met skill level 80... zelfde geld ook voor spelers-die-niet-door-iemand-bestuurd-worden. Counterploegen is bijna het enige wat je tegenkomt en je krijgt vooral klutsgoals tegen zoals ballen die je kan ingooien tegen de lat aan (elke keer) of corners die je kan indraaien naar de 2e paal waardoor die er bijna altijd ingaat... als je een vrije trap tegen krijgt kan je er geen flikker tegen doen want je kan niet springen met de muur. Voorbeelden van andere goals die je tegen krijgt: De man loopt dwars door de verdediging heen en kan kapot hard uithalen ook al geeft een andere speler een harde schouderduw.
Laatst bewerkt: 20 jul 2010