Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Fikse prijsverhoging!
    Hopen dat ze volgend jaar lager uitvallen.

3. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga er maar niet van uit.

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je die prijzen zo ziet, valt een los toestel qua prijs nog wel mee.

5. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Why not? 3G was twee keer goedkoper dan de 2G. Het is altijd weer afwachten. :)

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Tegen de tijd dat mijn huidige abonnement is verlopen zullen we inmiddels wel een 4GS hebben. Denk dat de prijzen dan wel wat gedaald zijn.

7. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ik koop hem hoe dan ook, don't get me wrong. Hoop alleen voor m'n eigen portemonnee dat de prijzen wat verlaagd zullen zijn. :+

8. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan kan je met alles wachten om geld te besparen:)

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Vaag, ik bel in augustus voor een iphone 3GS waarbij het abbo in zou gaan in december 2009 wanneer mn oude abbo afliep. Maar ondanks dat ik nu een iphone abbo heb, is het contract nooit goed omgezet, en het staat nog steeds op einde 2009. Net gebeld met t-mobile en die zegt dat ik nu gewoon een iphone4 abbo kan nemen!

10. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ik had het over de prijs van de volgende iPhone. De 4.5 / 5. Die haal ik bij de introductie, omdat mijn abo dan is verlopen. Hoop dat de prijs dáárvan lager zal zijn dan de 4, net zoals dat destijds gebeurde van 2G naar 3G.

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Jammer, alleen al uit principe blijf ik nog wel even bij mn 3G. Ik ga geen 270 euro bijbetalen voor een toestel met een 2 jarig abbo.

2 jaar terug bij de introductie van de 3G nog 160 bijbetaalt voor de duurste versie, dat was nog ok. Maar ik ga nu niet 270 bijbetalen voor de duurste versie |:- Ze zijn daar helemaal van de pot gerukt. Nee laat maar, ik hou mn 3G nog wel even, mogen ze meteen eerst alle problemen met de iPhone 4 oplossen en rond die tijd zal ie vast wel goedkoper zijn, hopelijk in Oktober al wanneer Vodafone ook met de iPhone komt.

Jammer T-mobile, maar nu ga ik mn abbo maar opzeggen en ga ik eerst wel prepaid tot de prijzen wat normaler worden. Laat eerst alle idioten maar een iPhone 4 halen dan gaan daarna de prijzen snel genoeg omlaag.

12. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja dat zal ongetwijveld lager uitvallen dan maar ja. vind apple wel lekker bezig. toestel maken kost 170 dollar. flinke winst weer.

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ze weten dat er genoeg idioten zijn die em toch wel gaan halen, wat de prijs ook is. Dus jah als er een tekort is en ze ze toch wel verkopen aan lui die zo idioot zijn alles maar te betalen waarom dan ook niet.

Nee Apple maakt niet voor niets zoveel winst ;) Komt toch ergens vandaan en dat is echt geen groot raadsel. Fabricatie kosten van een iPhone ligt rond de 200 dollar. En reken maar dat ze het dubbele of drievoudige er voor terug zien als het niet nog meer is, reken uit je winst ;)

14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    En bedankt, ik vind jou ook heel aardig..

Weet iemand al hoe dat zit als je een aanbetaling van €50,- hebt gedaan.
    Wordt je dan gewoon vandaag op de lijst gezet of moet je daar weer speciaal achteraan?

15. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gezien mijn bestelling toch niet door ging wacht ik het ook nog even af.
    heb geen haast meer voor iphone.

16. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Net nog ff langs t-mobile gegaan en die zeggen hetzelfde, heb in dec 2009 een iphone abbo van 2 jaar genomen maar omdat dat nooit ingevoerd is kan ik nu al een iphone 4 abbo nemen \o/

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan betaal je toch 2 abbo's ? :emo:

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nee want mijn contractstatus geeft aan dat mijn abbo in december 2009 is verlopen. Hij zou toen omgezet moeten worden naar de iphone abbo, maar omdat alleen het contract is omgezet en niet vernieuwd heb ik nu dus een gratis iphone :)

Laatst bewerkt: 20 jul 2010
  19. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is de reservering van vandaag nou voor bezorging aan huis of voor het afhalen aan de T-Mobile shop op 30 Juli?

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond de prijzen al hoog en nu lijkt het met de 4G nog hoger te zijn. Zo geweldig vind ik T-Mobile nou ook weer niet, en om in 2 jaar even 720 euro te lappen voor een telefoon met belminuten/inet heb ik er niet voor over. Zo veel bel ik niet, dan koop ik wel eens een iPod Touch voor de apps. iPad is ook niet bepaald goedkoop en de prepaid databundels al helemaal niet (voor 3G, waar je ook nog eens 100 euro extra voor betaald).
    Prijzen 3GS + abo blijven ook schrikbarend hoog.
    Geen iPhone voor mij dus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina