hahah heb ik ook last van. Als je het spel een aantal dagen niet speelt ben je gelijk dat gevoel kwijt Word meestal ook de eerste 2 potjes ingemaakt maar goed
Nice! Je komt wel vaak achter, volgens mij denkt de tegenstander dan steeds: Kazachstan.... moet te doen zijn! Onderschattinggg!
Ja, maar als je een beetje kijkt wat voor doelpunten ik tegenkrijg dan zijn het ook wel kut doelpunten ook. De keeper is echt heel slecht, dat is het grootste verschil tussen een 5-sterren team en een 1 ster team. De keeper houdt werkelijk waar geen bal tegen
5-2-3, maar goed gedaan hoor, niets speciaals. Die corner goal van je trouwens lijkt precies op mijn custom corner!
Pffff, nu alweer voor de vijfde keer achtereen de verliezende goal in de 90e minuut mogen ontvangen. Hoop toch dat ze bepaalde dingen in Fifa11 laten varen, laat gamers lekker een balletje trappen en geen magische invloeden...
OMG. Wat een ongelofelijke retards bij Fifa. Ga net een potje world cup online doen en wat krijg ik: EEN HOST UIT BRAZILIE. Zodra de wedstrijd begint merk ik het al, ik wil een speler bewegen voordat hij reageert moet ik gewoon 3 seconden wachten. Ik speel opzich nog redelijk, het staat met rust 2-2 maar na rust alleen maar tegen doelpunten als gevolg van lag. Hoe kunnen ze dat bij EA sports nou zo laten gebeuren zeg, kanker wat een mongolen.
Let een beetje op je taalgebruik man... Je kunt voor de wedstrijd gewoon zien hoe je connection met iemand is hoor.... bij elke twijfel gewoon niet het spel in gaan
Gast het was 2 streepjes ik denk oke dat moet nog wel gaan. Maar een vertraging van 3 seconden? Hoe is dat mogelijk anno 2010???????
Je moet zoiezo altijd de tegenstanders kiezen waarbij de connectie drie groene streepjes is. En als het, op het scherm van het kiezen van de teams, erg traag gaat om door de teams te scrollen, moet je ook weggaan. Ookal staan er drie streepjes. Kan het soms ook zien als hun 'favoriete' team (het team wat ze als default hebben) een of ander ver continent is. Als je daar op let, heb je het bijna nooit. Ik heb het ook soms wel hoor. Maarja, die jongens moeten ook gewoon kunnen spelen. Moet gewoon de goede uitkiezen om tegen te spelen. Twee streepjes is altijd dikke kutzooi, je moet gewoon bovenstaande doen!
Niet altijd hoor, scrollen ging ook gewoon soepel. Plus dat ik ook nog eens hiervoor 200x had gezocht maar niemand had gevonden.
tja, gek he om 10 uur 's morgens....... als je extreem laat of extreem vroeg gaat spelen loop je altijd een grotere kanso m tegen mensen uit een andere tijdzone te spelen.
Klopt, beste is eigenlijk om gewoon rond de middag te gaan spelen. Dan kom je europeanen tegen. 's Ochtends heel vroeg of 's nachts vooral andere continenten.
ping pong voetbal en standaard rolballetjes over de grond die standaard erin gaan. heb 1 mooie stift van je gezien,voor de rest standaard goals maar alsnog knap met kazachstan
'Die standaard erin gaan'? Heb je wel eens met een 1-sterren team gespeeld? Want scoren is echt niet zo standaard.
True that. Ballen die je met een speler van 85 makkelijk maakt zijn moeilijk genoeg voor een speler van Kazachstan. Ben nog niet verder gekomen dan de halve finale met een 1 sterren team helaas.