LEGO Harry Potter: Years 1-4

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 13 mrt 2009.

  1. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    naar het pauze menu gaan, vervolgens naar "extra" en x8 selecteren.
     
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Dit, en vergeet niet dat je dit iedere keer moet doen op het moment dat je de game opnieuw opstart, hij bewaart dit dus niet.
     
  3. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel hoor, heb 198 en vind niets meer.. :mad: mis ook nog 3 characters.. onvindbaar met de detectors.
     
  4. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 jul 2010
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bij mij begint het er nu ook steeds meer om te spannen of ik niet weer een glitch tegenkom.
    [​IMG]

    Ik zoek alles zelf in de ruimtes, maar voor de zekerheid heb ik er een guide bij liggen zodat ik alles kan afstrepen als ik iets oppak. Zo kan ik (hopelijk) op het laatst zien waar ik iets heb gemist (áls ik iets heb gemist)

    edit: Joepie
    [​IMG]
    [​IMG]
    De meeste red bricks liggen op Hogwarts, niet in het verhaal. Gewoon op alles schieten wat je tegenkomt, en zo ontdek je wel 99% van de 'geheimen' in de game. :+
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2010
  6. Killron

    Killron Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, dank je wel. Wel weer een gemiste kans dat je dit telkens opnieuw moet doen.
     
  7. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ach, het is een paar seconden werk dus gelukkig valt het mee ;)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.273
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Ook begonnen aan de game. Lijkt al wel beter dan andere Lego games. Hoop alleen niet dat ik hele nare dingen ga tegenkomen die al besproken zijn hier. ;)8)
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    9.283
    Heb eindelijk Reducto nu, gister een groot aantal levels in freeplay gespeeld om meer te unlocken. Wie weet een makkelijk te verkrijgen dark arts character?
     
  10. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    volgens GF

     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  11. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik zit nu op 86.3 procent, maar heb mogelijk eveneens te maken met een glitch. Voor de clock tower moet je met een evil wizard een knight neerschieten, waarna er een bezem komt. Met Harry Potter moet je, zo las ik op internet, nu door enkele muntjes heen vliegen, dit proces een paar keer herhalen en vervolgens verschijnt een gold brick. Nu zie ik de indicator wel waar deze zou moeten komen, maar ik krijg hem op geen enkele manier tevoorschijn. Iemand die zich deze golden brick kan herinneren en me kan bevestigen dat het inderdaad zo moet?

    Ik kwam tot de oplossing door dit citaat van een ander forum:

    Voor de duidelijkheid: Het is niet in de clock tower, maar ervoor.

    [Edit]: Nevermind. Het bovenstaande klopt inderdaad, maar de muntjes kwamen pas tevoorschijn nadat ik vier keer de locatie in- en uit was gelopen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    9.283
    kreeg gisteren vanuit het niets een achievement voor het behalen van alle house crests in jaar 3, wel bizar als je in het overzicht er nog 3 moet...Wil toch wel heel graag die 100% halen maar ben bang dat ik in de laatste 20% nog een glitch tegenkom..
     
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Game vandaag op honderd procent gekregen, moet nog een paar simpele achievements halen, maar dat komt later. Toch blij dat ik het gehaald heb, rare was alleen dat ik de laatste Golden Brick kreeg door bij Hagrid's tuin in te lopen en hem meteen kreeg toegewezen terwijl ik daar al vaker geweest was. Wel een enorme opluchting toen ik hem kreeg, gezien alle problemen rondom deze titel.
     
  14. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zonder glitches, grappen en grollen 100% uitgespeeld. Eerst story levels en daarna alles in Free play en London... Vind het vreemd dat mensen hier al die glitches tegen komen.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.273
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Ik heb tot nu toe geen enkel last van glitches of bugs ook. Ik twijfelde zeer over de titel na teksten idd, maar mijn grote leermeester Dumbledore Dulle heeft me over de streep getrokken. Nu ben ik zelf een beetje Vegeta aan het strikken. :+
     
  16. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe. ik heb geen minuut over de aanschaf getwijfeld toen dit spel werd aangekondigd. Op naar Years 5-7
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    9.283
    Is daar al wat over bekend? Zou hem blind kopen
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.273
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Lol. :+

    Ik denk dat ze dat pas bekend gaan maken als de eerste film van het laatste boek uit is.

    Durf trouwens ook wel te gokken dat je dan een game krijgt met alle 7 jaren erin. Dit is toen ook met Lego gedaan en werkte meer dan uitstekend. ;)
     
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het spel leuk.
    speel het even en dan later weer verder oppikken.
    de tussenfilmpjes zijn ook leuk en grappig.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.273
    Leuk Bevonden:
    4.761
    De humor is in elk geval stukken beter dan in andere Lego games imo.

    Trouwens zonder problemen bij Hagrids huisje gekomen. Het ligt volgens mij echt aan een aantal discs ofzo. ;)
     

Deel Deze Pagina