Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ben erg benieuwd naar het vervolg. Ik hoop op een iets meer interactieve wereld dan Fallout 3.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wat bedoel je met interactief? Interactie met npc's en fracties(guilds) zoals in Oblivion of veel verschillende random events zoals in RDR.

Zelf hoop ik op het maken van eigen armor en wapens die je helemaal naar eigen smaak kunt maken. Zodat ze perfect bij je speelstijl passen. Weet alleen wel zeker dat het er niet in gaat komen omdat het niet typisch fallout is.

Professions zou ook wel tof zijn misschien. Dat je ergens een winkeltje kan kopen van iemand en dan ontvang je verschillende missies die ervoor zorgen dat het winkeltje zich uitbreidt tot een half winkelcentrum met de dikste gear. Of dat je aan de slag kan als bountyhunter. En niet simpel een gast afknallen maar eerst researchen, mensen ondervragen, computers hacken op zoek naar informatie voordat je eindelijk de badguy te pakken hebt. :cool:

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, waarom werk je niet bij de makers van Fallout, AVHAHA? Klinkt allemaal erg tof wat je nu aan het bedenken bent. :+

Ik bedoelde eigenlijk beide, meer interactie met bepaalde fracties en random events in de Wasteland.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Omdat ik het momenteel te druk heb met het maken van een eigen trading card game en flash games. :+

5. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al gepre-oredered bij mediaoffer en voor maar 39 euro:p. Leuke actie bij mediaoffer, alle games die je pre-ordert zijn goedkoper dan normaal.

6. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Nu al pre-orderen?
    Wow das vroeg
    Ik denk dat ik em niet koop want ik heb er te weinig tijd voor als je maar 1 uur per dag gamed

Dan is zo'n spel veel ste groot:+

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat kan er eigenlijk misgaan met deze game? Het is de Fallout 3 engine, dus alles wat in F3 zat wat niet met het verhaal en quests te maken had, zal in orde zijn. Kortom...alleen als het verhaal troep is en de quests niet je van het zijn, kan het misgaan. Ik baalde er van toen ik hoorde dat Obsidian bezig was met de nieuwe Fallout, vanwege Alpha Protocol ...maar wellicht komt het wel goed. Maar ik ben ook heel benieuwd wat er nieuw zal zijn afgezien van de dingen die we weten nu. Dus komen er random events of iets dergelijks? dat soort dingen.

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Wa..wat? Waarom? :{ Als het spel maar tof is dan mag ie van mij 300 uur duren. Zoals Oblivion, en Fallout 3. Heerlijk dat soort spellen.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Omdat het vervelend is om een uurtje een spel te spelen waar je normaal veel tijd in moet steken om alles uit te vogelen. Dan kan je beter een Fable spelen ofzo.

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tuurlijk niet. Ik speelde ook in de tijd dat ik Fallout had best kort. Toen speelde ik alleen heel veel in het weekend en soms door de week 's avonds ff een uur of 2, dan is het nog hartstikke leuk.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Speel je toch een stuk meer dan gaming4life he

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik durf te wedden dat hij ook wel een tikkie overdrijft. :+ Maar sowieso had ik het ook wel leuk gevonden hoor, als ik een uurtje per dag zou spelen. Wat maakt t nou uit of je Fallout een uurtje speelt of Prince of Persia o.i.d.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Als ik Fallout speel zit ik de eerste 10 minuten te bedenken wat ik maar eens ga doen. Bij veel andere games krijg je meteen instant entertainment. Games verschillen nogal van elkaar. Fallout speel ik liever in sessies van lange uren.

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh bij mij is het altijd "go with the flow" bij games waar je veel vrijheid hebt. Nouja, iedereen speelt natuurlijk anders.

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat heb ik ook, lang over dingen nadenken en als je multiplechoice dingen krijgt, laad ik altijd de savegame opnieuw in want ik wil gelijk zien wat er gebeurd als ik het andere kies. RPGs zijn denk ik toch wel mijn favoriete games, ik zit weer helemaal into Oblivion en geniet me echt kapot.

16. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daarom koop ik gh 6 en fable 3 ook

Fallout vind ik alleen maar echt leuk als ik het lang kan spelen om alles te discoveren en veel te tijd in te stoppen. Maar het ligt eraan wat je vind he, je kan 1 uur per dag ook leuk vinden om fallout te spelen(zie posts van anderen)

17. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk denk dat 1 uur per dag genoeg is. Het ligt eraan alleen wat je wilt doen in het spel. Als je alleen de mainstory en sidemissions doet is het opzich wel genoeg, maar als je alles uit spel wil halen moet je de map verkennen en op je 'eigen avontuur' gaan. Dan gaan er wel wat uurtjes in zitten...

18. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Die zitten in Fallout 3 hoor. Weet-ik-het-hoeveel zelfs.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Die zijn wel erg saai, maar klopt, ook Fallout heeft er een paar. Effe water geven aan zo'n wanderer of dat iemand weer eens gevangen is genomen door super mutants. :+

20. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Een paar?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina