Heb het spel best snel verstopt in de kast. Moet het er maar weer eens uithalen. Nadeel van de game is dat je niet oneindig aan een stad kan blijven bouwen. Het loopt altijd af in het jaar 2000
Dat is net waarom ik de game wilde hebben. Al die objectives ed. boeien me niet, die endless mode is juist wat zo leuk is.
Er is toch een sandbox modus? Kun je dan niet oneindig spelen? http://www.giantbomb.com/quick-look-tropico-3/17-2030/ Altijd lachen met de mannen van Giantbomb. Ze spelen hier 40 minuten lang een game in sandbox modus. Secret Police FTW! Het spel ziet er trouwens goed uit voor een console port.
Ik kan deze game ruilen met iemand, maar wat voor soort game is dit? is dit iets ala sim city of meer red alert?
I.p.v. het iedere keer te vragen is het veel handiger en ook veel sneller om het zelf op te zoeken. Je kunt toch wel een beetje zelf youtube/google raadplegen of niet? Vragen mag je zelf weten maar je vraagt zo vaak iets wat je met 1 minuut al zelf kunt opzoeken. Tis gewoon zoveel handiger voor jezelf.
Ik kan begrijpen dat iemand denkt dat oorlog voeren een onderdeel is van dit spel. Dat is het iig helemaal niet. Pure citybuilding game is dit.
Dit is echt raar. De tropico 3 versie is volgens mij kapot. Als ik in menu een avatar wil kiezen zie ik geen poppetje en zodra ik een spel opstart zie ik geen mensen/auto's/dieren. Ik heb de alle savesgames al verwijderd en zelfs opnieuw de game geïnstalleerd. Iemand enig idee wat er mis kan zijn?