Xbox 360 Slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MaasMaas, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Fardo, harstikke bedankt voor je hulp! :) Maar wat bedoel je met de coole features, Thema's en demo's oid?
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ook, maar ik denk dat Fardo meer doelt op het online gamen. Het is echt zoveel leuker dan offline gamen bij de meeste games.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Nope, vind het zelf ook geen bijster mooi design.. Vloekt ook goed met hedendaagse apparaten.

    Nee het is zeker geen geslaagd design, maar veel slechter dan de originele Xbox en de 360 kan het ook niet zijn! Microsoft heeft gewoon waardeloze designers :p.
     
  4. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat lijkt mij ook. Maar omdat ik morgen GTA IV erbij krijg, en het online daarvan niet echt spetterend is.. hou ik die maand liever te goed snapje ;)
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Thema's en demo's inderdaad. Je kan ook een dummy silver account aanmaken op live dan kan je wel demo's downloaden en deze spelen ;) NB een email adres kan maar 1x gekoppeld worden aan een account en je moet een Live ID aanmaken
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    True, de Xbox (1) was natuurlijk helemaal crap. Al is de PS3 nou ook niet echt van een topdesigner...

    GTA IV is online inderdaad niet heel veel soeps. Wel leuk als je met veel vrienden een beetje gaat kloten. Dan is het echt geniaal
     
  7. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat lijkt mij ook. Alleen ik heb het probleem dat mijn vrienden geen Xbox hebben. Nja, 1 heeft een PS3, en de andere wii's :) Maar ik heb gehoord dat je maximaal 3 accounts op één xbox kan hebben. Zoals Fardo al zei kan ik natuurlijk ook een dummy account maken, met mijn 2e e-mail, en daar 1 maand gratis live op krijg.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2010
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon even snel een nieuw mailadres aanmaken. Dat is in minder dan een minuut gepiept.
     
  9. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, maar ik heb al een onzin e-mail dus dat komt wel goed! \o/
    Edit: speelt er hier trouwens iemand GTA IV online, die ik kan toevoegen?


    Ben weg, tv kijken/pitten/wachtend op morgen \o/ bedankt voor jullie hulp :)
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2010
  10. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Sommige mensen zeggen wel dat de Slim lelijk is, maar is er eigenlijk een gameconsole geweest die wel mooi is? Naar mijn weten niet.:9
     
  11. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik zag op een video dat iemand's 360 Slim in 2 dagen al kapot ging...Nice job, Microsoft.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Nee, maar dat betekent niet dat we niet mogen klagen :p. Er zijn zat andere devices die er wel gewoon degelijk uitzien. Ik denk dat de meeste apparaten bescheiden genoeg zijn ontworpen, Sony en MS trekken teveel uit de kast om dit ding te laten opvallen.
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    jahoor
    ik vond/vind de dreamcast nog altijd de mooiste!
    (ai mijn mening)
     
  14. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo lelijk vind ik de Slim eigenlijk niet, ziet er best stijlvol uit. :9
     
  15. Robben

    Robben Guest

    Link?
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Als dat al een mooi ding zou zijn, dan zou de controller het weer compleet verpesten voor die console.:9
     
  17. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Wow zeg!
    Er gaan dagelijks duizenden elektronische apparaten kapot. Big deal, techniek valt nooit 100% te vertrouwen.
    Alleen omdat elke gek waarvan z'n Xbox kapot gaat een filmpje opneemt, het op Youtube pleurt en het van de daken schreeuwt, kom jij met posts als 'Go Microsoft'.

    Triest.
     
  19. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst gedeelte wat jij zegt is true, normaal. Maar 2 dagen na release/aankoop? Dat is dan toch slecht?
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ik heb ooit een DVDspeler gehad die deed het niet na het openmaken.. Het kán gebeuren he. Probleem is dat niemand een filmpje maakt met 'he check dit mijn Slim doet het!!11o' en dat het daarom misschien zo kan lijken alsof de Slim een onbetrouwbaar product is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina