Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Yes. _O_
     
  3. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou haast naar Keulen rijden met de Gamescom.... ;)
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Er zijn er een paar van deze site en Digitaalgras die inderdaad gaan :)
     
  5. jvbeilen

    jvbeilen Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze persoon is er ook bij, en kan niet wachten :)
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    als jullie maar beloven een eerlijke mening te geven en er niet als een stel fanboys bij staan te kwijlen :+

    ik verwacht heerlijke reviews van jullie
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je krijgt vast reviews om van te kwijlen ;)
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.983
    Leuk Bevonden:
    3.324
    op gamekings staat ook preview van deze game.
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ja
    en JJ is eerlijk. en geeft veel informatie

    Jammer van die animaties dat die stotend gaan! (wat ik al eerder zei)

    Daar moet aan gewerkt worden!
     
  10. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wanneer en meer news komt
    owwhja tegen 18-22 augu krijgen we de eerst beeld te zien
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    De eerste beelden in augustus???!
    Dus alles wat we nu hebben gezien..was... NEP?!

    :'-(
     
  12. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    oh, en het geluid komt de week erna pas?
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, tuurlijk niet, maar dan is Gamescom en mogen de bezoekers de game spelen, dus dan krijg je video's van hele wedstrijden te zien.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, than it is for real. Ik ben alleen bang dat als het tegenvalt en de mensen die daarheen gaan dat aangeven dat er weer gaat worden gezegd dat het een demo is, een oude build.

    Laat ik meteen even zeggen dat dat geen argument meer mag zijn, klaar. Als je als developer vertrouwen hebt in je game dan toon je je nieuwste build, doe je dat niet dan heb je wat te verbergen. Want met een oude build kan je zeggen dat het allemaal goed komt in de retail versie.

    Maar dat verhaal kan en mag niet meer, we gaan oordelen over de demo die we daar gaan spelen, dat is hoe de game is. Mocht het idd tegenvallen dan moet dit gewoon gezegd worden en is de euforie die Konami zo zorgvuldig heeft opgebouwd wat mij betreft teniet gedaan.

    Maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit, ik ga uit van een game die mij zal laten genieten zoals ik dat ooit deed. Een game easy to play, hard to master. En vooral de balans daarin is van groot belang. Belangrijker dan mooie animaties of graphics.
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat ze gewoon in september een demo uitbrengen die 100% overeenkomt met de uiteindelijke versie, ipv dat ze elk jaar een demo uitbrengen die helemaal niet representatief is voor de 100% versie.

    Ik ben benieuwd naar gamescom, begin augustus krijgen al veel journalisten de preview versie, waarin alle modes zitten etc.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De demo op Gamescom verschilt vaak bijna niet met de uiteindelijk versie. Misschien komt dat omdat je geen uren achter elkaar de game kan testen daar, dat het er daarom op lijkt. Of het is gewoon zo in je herinnering.

    Het gaat spannend worden allemaal, de euforie is bij mij ietwat gezakt, ik zie het nu weer wat duidelijker :D Het gaat in elk geval een (hopelijk grote) verbetering worden tov van de voorafgaande 3 delen. Ik verwacht niet dat Konami nieuwe zieltjes gaat winnen met deze versie, maar misschien wel wat oude fans die nu Fifa spelen.
     
  17. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al wat bekend over de schoenen in het spel? (ik weet het :emo: ik geil op die shit)
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Dus de demo van 2010, ongelooflijk houterig en unresponsive, was niet representatief voor de echte versie!?

    Ik vond trouwens wel dat de PS3 demo iets beter was qua gameplay dan de 360 versie, terwijl ik gewoon gewend ben om pro evo met de 360 controller te spelen.
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    In de uiteindelijke versie zijn de response tijden echt wel beter dan in die dem. Ik had/heb er ook echt geen last van, kan ook zijn dat ik me er op aangepast heb, aangezien we alweer wat maandjes en uurtjes verder zijn.

    Gerucht gaat dat ze niet editable zijn in de editor, maar dat Konami nu veel vaker DLC wil uitbrengen met schoenen etc.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Inderdaad, in PES2010 zaten best veel schoentjes, dus dat zal in 2011 wel hetzelfde zijn, tenzij alle licenties opeens weer weg zijn ofzo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina