[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is Red Dead Redemption vet zeg! Daarnaast mijn Dragon Age ingeruild tegen InFamous (die ik vandaag binnen krijg als het goed is). Ook Fifa 10 (+ Vampire Rain Altered Species) gekocht voor €10. Komt ook vandaag binnen hoop ik..

Nu moet ik alleen Killzone 2 nog een keertje op de kop tikken. Dan heb ik voorlopig mijn inhaalslag van PS3-toppers compleet :)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Heb je Valkyria Chronicles al?

Ik heb die vorige week voor 15 euro gekocht bij Mymemory en ik vind het echt enorm vet.

Het is een soort advance wars waarin je je units in 3rd person mag besturen. Als je ook maar een beetje van tactische RPG's houdt moet je het echt eens proberen

3. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de demo geprobeerd, maar vond er weinig aan... Houd niet echt van dat soort spellen. Is mij wat te traag zegmaar

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  5. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Aangemeld:) Weer niet eens wat voor game het is, maar ga het gewoon proberen:)

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nog nooit een MMO gespeeld, maar hey; het is een beta. Gotta catch em all. :+

Hm, hier maar even gelogen. :p

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ook aangemeld.... ben benieuwd. Maar Sony is GEEEEEN held in het organiseren van dit soort dingen

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ook aangemeld, ik zie mezelf dit niet voor lange tijd spelen maar het lijkt me wel grappig om eens uit te proberen

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Heavenly Sword is wel tof, maar flikker eens op met die motion controls. Zit meteen alvast op het begin waar je met die kanon moet schieten. Met die motion zooi kan je dan nog in de lucht richten maar dat gaat voor geen dikke reet.

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Schakel ze dan uit? 8)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Had ik ook meteen gedaan idd, dat boogschieten met motion controls was echt kansloos bij mij

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wist niet dat het kan ja! :+

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik start net na een paar maanden weer eens Ratchet & Clank: A Crack in Time op. Vind de game er opeens best kut uitzien. 8)
    Alsof er een waas over Ratchet heen ligt (en ook wat bij de omgevingen). De cutscenes zien er wel nog prachtig uit.

Is mijn geheugen nu zo slecht (in mijn herinnering was het dus een mooie game :p), of is het echt mogelijk dat de game er 'anders' uit ziet (de laatste keer dat ik em speelde was op mijn oude TV, vandaar dat ik ga twijfelen of het er misschien echt anders uitziet dan eerst)

Ik word gek! :+

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vond ik juist easy met motion, je bent gewoon slecht :+

@ Dulle: games verouderen gewoon. Ik startte laatst Heavenly Sword op, wat in mijn geheugen stond als een bloedmooi spel. Viel dat even tegen, zelfs in de cutscenes vond ik het niet denderen. Paar weken daarvoor LAIR gespeeld die toen als enige plus kreeg 'it shows the graphical capabilities of the ps3'.....valt dat nu even tegen :+

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gezicht animaties zijn wel nog steeds zwaar mooi van Heavenly Sword. :eek:

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar... Ratchet is pas van eind 2009. :eek: En de laatste keer dat ik het speelde 2 maanden geleden. Ik wist niet dat mijn standaard zó snel omhoog zou gaan. :+
    Al is er natuurlijk een kans dat het gewoon dat is...

edit: GoW III niet meer gespeeld sinds eind maart. Straks eens kijken of die ook opeens lelijker is geworden. :+

Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Die game ziet er gewoon goed uit, alleen heeft het wel een hele eigen grafische stijl. Niet zo realistisch zeg maar ;).

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb HS enkele maanden geleden nog uitgespeeld en ik vond hem er nog steeds goed uit zien hoor :eek:. Maar goed, ik ben dan ook het type dat meer kijkt dan naar het aantal polygonen en resolutie van de textures. Zo vind ik Shadow of the Colossus nog steeds één van de mooiste games ooit (en de laat de gameplay nog buiten die mening) _O_.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, nou ja... Ik vind dit wat anders dan een 'stijl'. Het feit dat ik bijna denk dat er iets mis is met mijn TV zegt imo genoeg. :+ En als het inderdaad de stijl zou zijn mogen ze het van mij achterwege laten voor hun volgende games. ;)

Zijn er ideale instellingen voor de PS3? (je hebt toch zo een hele rits opties over de Color Range, RGB dingetjes etc). Wil toch even kijken of het daar aan ligt.

Het is jammer dat om de een of andere reden YT filmpjes het de laatste tijd niet meer goed doen, anders ging ik daar wel even checken of het nu aan mij ligt of aan de TV. Hoef ik er niet meer wakker van te liggen. :9
    (mijn zusje merkte de 'lelijkheid' btw ook direct op)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik ben erg geneigd om te zeggen dat het aan de instellingen moet liggen, R&C is echt geen lelijke game. Zelfs Tools of Destruction ziet er nu nog super uit en die is al 3 jaar oud

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina