Nou net ff paar potjes gedaan...heb hem maar uitgezet want het is gewoon totaal niet vermakelijk. Ik vond er gewoon niks in dat me trok om verder te spelen.
Het voelt als een soort verdunde CoD met veelste trage controls en een wapen/class selectie om te huilen.
- Het schieten zelf voelt heel leeg aan, je net alsof je aan het paintballen ofzo bent.
- De guns zijn super standaard en eigenlijk gewoon lame.
- Van rennen naar scope/schieten duurt net een milliseconde te lang wat heel erg storend is en je vaak aan zult ergeren
- Er lijken dezelfde hit-detectie problemen als met BC2 te zijn (EA servers?)
- Granaat gooien duurt te lang
- De C4 op sniper is vrijwel nutteloos
- Een echt challenge/exp systeem is er niet, je moet gewoon een aantal punten halen en dan level je up in een van de drie klasses en unlock je een RDS op je gun. Dat maakt CoD juist leuk en het lijkt erop dat het hier totaal ontbreekt.
- Controls kan je niet verranderen, bukken met B is echt harde faal.
- Snel schieten werkte niet altijd, soms drukte je gewoon goed de trigger in en slaat ie een schot over, nogal kut dus als je met een sniper or pistol schiet.
- Spawnen is een lachertje, vaak kun je gewoon op dezelfde plek blijven richten en spawnen ze continue voor je Crosshair
- In de objective mode kun je ook niet bepalen waar je gaat spawnen, ik heb het spel net nog een kans gegeven en ik ben gewoon 3 keer achter elkaar bij een team member gespawned en binnen een seconden weer dood gegaan...
Het ergste was nog dat we weer (net als op BFBC2 sinds de laatste patch) continue elkaar killen, op BC2 is dat lang niet zo vervelend als hier omdat het daar niet zo zeer om killen gaat
De hele game voelt gewoon...saai, simpel en goedkoop. Ga'm niet kopen, zelfs niet voor een budgetprijs.
Laatst bewerkt: 21 jul 2010