Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    Ik hoop echt dat er nog een demo komt van de SP. Ik heb daar iig nog wat hoop voor. MP lijkt verloren te zijn. :+

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    MP is kut, meteen van mijn HDD gehaald.

3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    Lol, ik ben benieuwd of er ook maar íemand is die wél te spreken is over de MP...

4. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    Haha...wat een bagger spel,kheb het net bij een maatje gespeeld en we keken elkaar aan.....?????...dit kan niet!!!...helaas toch wel....wat een trage nikszeggende fake shooter is dit zeg!!!!

5. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
  6. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    Sorry there are no public keys currently left however we are trying to get more so check back soon!

7. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    ze zijn op:+

Maar aan de reacties te horen, is er toch vrij weinig aan8)

8. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    Wtf nu al op? Ik heb dr net een key weg gehaald 4min geleden lol

9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    Klopt, het is echt een tergend spel om te spelen. Ik zou dit spel onder geen beding aanraden, het is gewoon gegarandeerd een miskoop.

10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    Ik ga ook maar proberen een key te fixen. Ben benieuwd of het echt zo fucking slecht is:+

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    Jezus, wat speelt die BETA rot zeg. Je kan alleen maar recht en door rennen zonder ook maar iets naar link-rechts uit te wijken.

De FPS is volgens mij -40 ... alles hapert en stottert als een gek. Granaten vliegen als een veertje door de lucht en de customise optie ( voor je wapens ) werkt absoluut niet. Voor de rest heb ik het gevoel dat alles een toontje naar beneden is geschroefd om iedereen blij te houden.

Lachwekkend, echt waar.

Een combinatie tussen Battlefield en COD? Ik denk eerder een combinatie tussen Doom DOS en Viva Piniata ...

12. Basserr

Basserr You're Breakfast!

Leuk Bevonden:
    hmm uurtje gespeeld..
    Ik had vantevoren al gedacht dat het niet veel soeps zou zijn afgaande op de gameplay beelden die ik gezien had, en dat klopte dus ook. Het speelt heel erg.. hmja.. arcade ofzo, lastig om uit te leggen. Het hort en stoot aan alle kanten, granaten hebben een hele kleine blast radius, enemies die je killen terwijl je al om een hoek bent of ergens achter zit etc etc

13. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    Net even gespeeld, kvond em beter dan op de PC :D Even wachten op een Singleplayer demo. Als die me bevalt pre-order ik hem meteen :p

14. Momus

Momus Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    Ben ik dan de enige die de game wel aardig vind. Het is niet zo goed als bijvoorbeeld MW2 maar de game is op zich een goede shooter. Het is wel arcade maar tot nu toe heb ik mij wel vermaakt. Of ik de game koop, met al die toptitels zal ik waarschijnlijk wachten tot hij ergens voor 25 euro ligt.

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    Goed, het is een BETA natuurlijk. Dus ik denk echt dat de game gewoon een beetje naar beneden is gegaan kwa graphics. Het oogt allemaal scherp maar de textures zijn beroerd. Sta je ergens dichtbij dan lijkt het wel of je naar Quake 1 kijkt.

Als ik naar die Limited Edtion Multiplayer video kijk een paar pagina's terug ziet dat er allemaal STUKKEN strakker uit. Ik heb nog hoop, want een andere shooter dan MW2 is altijd welkom.

16. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    Helemaal met je eens, het ziet dr niet veel zeflde uit als BC2 terwijl het zelfde Engine is :confused:

17. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    Bij mij is de demo al 2 keer gefreezed gaat lekkur.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:

Preview: Medal of Honor (single player)

[​IMG]
    You won't always be playing as a Tier-1 operative, a.k.a. "the scalpel," in EA's upcoming Medal of Honor reboot. Last week, at an EA event, I got to see a portion of "the sledgehammer" side of the single-player campaign. While this segment stayed true to the core values that are defining EA's vision for the game, one thing was clear: you can't always be the hero in this game.

With the player and his squad pinned down by a Gatling gun atop a hill, the situation called for a support effort, not heroics. While most games would have you storming the hill against all odds, or finding a convenient way around, Medal of Honor approaches this situation quite differently. You have to accept that you're rather powerless.

You're told that your best option is to simply lay down some suppressive fire. I watched as the demonstrator stayed behind cover, peeking out just enough to roughly spot the target. Then he fired away. While you may not be scoring any kills doing this, you are providing a sufficient enough distraction for your squadmates to plant charges underneath the gunners and blow them to pieces.

Seeing as how "modern warfare" was recently interpreted as "riding snowmobiles while dual-wielding Uzis," it's refreshing to see that EA's approach isn't obnoxiously bombastic.

Medal of Honor's visuals haven't improved significantly since I last saw the game several months ago. Once again, the PS3 build was demoed and continues to be plagued with texture "jaggies" common of Unreal Engine games on the platform. Still, there were a few nice touches that I noticed, including some slick yet subtle environmental damage. As the player focused his suppressive fire on the Gatling gun, a cloth tent behind the weapon placement was shred to pieces. By the end of the fight, it was nothing more than a few loose strands flickering in the wind.

One thing the game engine does particularly well is its rendering of sand -- and there's lots of sand in Medal of Honor. Explosions spray sand into the air, and roaming dust clouds definitely affect your vision. According to an EA producer, bringing the elements into play is a major focus of the game design. At one point, as the player attempted to traverse an alleyway that cut through the desert, the reflection of the sun off of the sand was so blinding that you could just possibly make out what could be enemy soldiers in the distance. Certainly, this is not a situation you'd want to be in real life.

I continue to be impressed by the gameplay design and overarching ideas that are shaping the new Medal of Honor. But until I can get the controller in my hands, I must remain cautiously optimistic. We'll see if EA can execute its vision, and give Call of Duty some much-needed competition, when Medal of Honor is released this October.

19. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    Loopt de beta ng steeds?
    en zo ja hoe kom ik aan een beta code voor pc?

20. Momus

Momus Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    Sta nu top 250 op de Xbox 360 :D.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina