[X360]Xbox LIVE NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc. [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door DiaL, 11 mrt 2010.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat is niet mogelijk. Je maand gratis live gaat in zodra je deze aanmaakt.
     
  2. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben nu bij dat live en ik kan niet meer naar de dashboard is het erg als ik de xbox nu uitzet want ik wil graag die live later houden

    (ik heb live nog niet geaccepteerd ik ben bij free trial membership en dan kan ik continue drukken)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2010
  3. elduderino

    elduderino Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    het volgende probleem. Ik kan niet een game joinen met een vriend van me (red dead)

    ik weet dat daar meerdere multiplayer problemen mee zijn. Dus we gingen ff voice chat testen of dat wel werkte. Dit bleek ook niet het geval. We kunnen dus niet eens een verbinding leggen tussen elkaar.

    Heb net beide routers bekeken en beide hebben UPNP aan staan. Hij heeft een netgear router en ik een linksys.

    Met xbox live connectie test hebben we beide dezelfde code melding wat betekend dat NAT gewoon open staat.

    Wat kunnen we nu nog meer proberen? UPNP uitschakelen en DMZ inschakelen in beide routers? Is dat een oplossing?

    Beide liggen gewoon aan een ethernet kabel dus niet wireless.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het beste wat je kan doen is je xbox uitzetten en nog geen netwerkverbiding aanmaken (dus wireless uizetten of de utp kabel er uit halen) daarna je account aanmaken (dus zonder live verbinding) dan kan je off-line gaan gamen. Als je on-line bent dan kan je er voor kiezen om je live account aan te maken
     
  5. Subonno

    Subonno Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Onno en ik heb een probleem:

    Achtergrond:
    Ik heb sinds kort een Xbox 360 elite met Forza 3
    Ik heb gisteren m’n live gold 12 maanden geactiveerd via de Xbox
    Ook heb ik al demo’s en sample cars gedownload voor forza etc.
    Ook de Xbox live test gaat helemaal vlekkeloos.

    Probleem:
    Ik kan alleen niet online gamen.
    Bij forza 3 zegt ie steeds (servers are unavailable) bij auctionhouse of leaderboards. Ik snap er helemaal niks van. PS3 is draadloos en online gamen werkt daar perfect. Xbox is met draad aangesloten wegens geen adapter.

    Reeds nagekeken:
    NAT type = open (althans dat zegt CODMW2 via de PS:cool:
    Modem: Thomson Speedtouch 716 - KPN internet
    UPnP is ingeschakeld

    Er moet iets gebeuren met de modem connectie of poorten etc maar ik kom er niet echt uit.

    Groet Onno
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    De xbox live test geeft dus niets van probleem weer, zelfs geen opmerking van NAT moderate ofzo? Lukt het met andere xbox spellen wel gewoon om online te gamen i.t.t. Forza 3 of heb je daar hetzelfde probleem?
     
  7. Subonno

    Subonno Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox live test gaf geen probleem. Geen opmerkingen niks. Ik heb geen andere spellen, ik heb de Xbox gekocht met Forza 3 om het wachten op GT5 te overbruggen.

    Maar het is gelukt hoor:
    Ik heb UPnP uitgeschakeld op het modem en de tijdzone van de Xbox gewijzigd van London naar Berlin. Meteen daarna kon ik in auctionhouse / storefront en online racen.
    Ik zal via de PS3 en COD nog even kijken wat het NAT type nu is of kan ik dat ook ergens anders zien?
     
  8. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb 2 vragen...

    Kan je media opslaan vanaf je pc op je hard drive(Via Zune PC -> xbox)

    En kan je ook instellen dat als je muziek luistert via xbox dat je dan alleen via headset hoort??


    MrBeast
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Op beide vragen is het antwoord: "Nee, dat is niet mogelijk"
     
  10. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik ben al een tijdje bezig met mijn NAT van de xbox 360. als ik nu de test doe zegt hij niet meer dat de NAT niet open is, maar geeft h jwel een error status Report:

    W:0000 - 0021
    X: 0000 - F001
    Y: 20A8 - 48E0
    Z: 0000 - 0000
    ID: FFFF - FFFF

    betekend dit dat er nog steeds een probleem is met mijn verbinding?
    Heb nml wel via zo'n site de instructies gevolgd van poorten open zetten, maar weet niet of ik inhet menu de juiste console heb gekozen zeg maar, omdat mijn PC en de Xbox op een of andere manier de zelfde naam hebben gekregen in da menutje.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2010
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet het ip-adress van de Xbox360 koppelen aan de poorten !!
    IP-adress van de Xbox360 vindt je bij Configure Network (dashboard Xbox360).
     
  12. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe heb je de Xbox360 aangesloten op de router ???

    Elk apparaat moet zijn eigen ip-adress hebben !!
     
  14. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is draadloos aangesloten, met overeenkomen bedoelde ik dat ik wel de goede device heb gekozen in het menu.

    dit zijn alle devices die aangesloten zijn op de router:

    dsldevice
    172.30.1.254
    gebruike-f5s8hz
    192.168.10.66 WLAN
    stan
    192.168.10.67 WLAN
    systeem1
    192.168.10.65 WLAN
    stan
    192.168.10.65 WLAN
    BadEmmer01
    82.95.151.198 WLAN
    BadEmmer
    192.168.10.65 WLAN

    de IP's lijken wel allemaal op elkaar...
     
  15. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort een nieuw modem (sitecom 347 300n x2). Maar sindsdien krijg ik mn nat niet meer open (hij blijft op strict), terwijl ik er normaal wel redelijk handig in ben. Status error report:
    W: 0000 000B
    X: 0000 000d
    Y: 20A8 4800
    Z: 0000 0000
    ID: 0007 0000

    Ik heb een vaste ip (ip ligt buiten dhcp) en dns en DMZ staat uit, upnp maakt niet uit of die aanstaat hij blijft op strict. En ik heb de juiste poorten geopend. Met alleen upnp en zonder forwarden gebeurt er ook niks. Iemand misschien een suggestie wat ik over het hoofd gezien kan hebben? :b:
     
  16. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    ik had ook eerst geen open nat(Moderate) ik had toen IP van xbox bij DMZ ingevuld nu heb ik open nat

    PAS WEL OP.... DMZ en portforwarding gaan niet samen er kan een conflict komen.....
     
  17. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een probleem als ik online Gears Of War 2 wil spelen....
    Als ik multiplayer(Online) wil spelen en ik ga voor Ranked Matches dan krijg ik helemaal niemand in me party ik had de xbox 30mins aangelaten nog steeds niks en als ik social match wil spelen zegt hij dat ik die nieuwe maps nodig heb :confused:....

    Kan iemand mij helpen??
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Om Social Matches te kunnen spelen moet je álle DLC's hebben. Ligt dus niet aan je internet oid
     
  19. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    En Ranked Matches dan waarom kan ik dan niet joinen??(Andere games zoals halo 3 werkt gewoon wel)
     
  20. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat niemand ranked speelt / wil spelen.

    Meeste spelen social matches.
     

Deel Deze Pagina