Project Natal/ Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hayabusa halo, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    bron?

Ik mis Garden of Eden trouwens. Het enige spel wat me nog wel wat deed....

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben de games nu aan het opzoeken ;)

Forza (was gedemonstreerd in een tech demo) op e3 2010 nog geen officiele aankondiging maar men gaat er van uit dat forza 4 dit gaat ondersteunen

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dat zou dus echt geen reden voor mij in ieder geval zijn om te gaan denken aan een kinect. Ik moet het eerste (niet party) race spel nog zien wat ook maar enigzins goed werkt met een wii-mote, move, e.d. besturing. Nee, de enige (hardcore) spel types waarbij Kinect voor mij intressant zou worden of waarin ik tenminste potentie zie voor Kinect zijn RTS'en. RUSE was wat dat betreft misschien een goede binnenkomer geweest. Maar dan nog, niet voor 150 euro.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Black & White in combinatie met Kinect zou ik wel erg tof vinden...

5. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt dus 150 euro. Altijd irriteer ik mij aan het feit dat er zulke grote prijsverschillen bestaan tussen landen. Voor spellen en hardware blijft de koers altijd 1 dollar= 1 euro. Terwijl de officiele koers 1 euro is 1,3 dollar. Zit je nu dus 30% meer te betalen voor hetzelfde ding als in de USA.

En met kinectimals (wat is kinect toch een *#$#^naam), blech.

Ze hebben zoveel geld gepompt in het kopieren van de Wii, maar dan zo dat ze geen patenten breken... En dan komen ze met zoiets lams. Zucht, ze balen volgens mij als een stekker, want de Wii loopt niet meer. Iedereen heeft hem, maar niemand gebruikt hem. En er zijn veels te veel rukspellen voor --> zie line-up kinect

6. triples

triples Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens je moet dit zien als 100 € :p dat spel kan je altijd nog verkopen die erbij zit ;)

Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  7. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :) En aan wie ga je precies je kinect adventures verkopen dan??

Aan die andere kinect (^&*naam) bezittert die hem erbij kreeg ;)

8. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Ja precies, en knappe vent als je 50,= voor het spel kan krijgen.
    Ik denk dat het toch wel een hit word. Er zijn toch veel kinderen die gamen op een 360 en die krijgen wel kinect van papa en mama.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kinectadventures krijgt iedereen die kinect koopt, dus verkopen lukt niet ;)

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Liet Kinectimals aan mijn ma en zusje zien en vonden het wel tof. Probleem is, die shit blijft 5 minuten leuk en als ze de prijs horen hebben ze zo'n gezicht; :emo:. Ik denk dat je veel kan doen met de Kinect, maar wat er beschikbaar is op de release en later is tot nu toe gewoon garbage.

Trouwens Fardo, wat is je avatar opeens van lage kwaliteit, of ben ik gek?

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  12. Robben

Robben Guest

Vertraging to the max.

13. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand die Dexter Season 3 heeft? Check ep1, zeker weten dat zo'n gast daar Kinect gebruikt om te bowlen, die aflevering komt uit 2008.
    [yt]qLrfn2tzqXg[/yt]
    vanaf minuut 6.

14. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    150 Euro voor Kinect en dan rond de 50/60 Euro per game? Ik vind het knap dat je als bedrijf zijnde op zoveel punten kunt failen met de release van iets wat eigenlijk heel mooi had moeten zijn.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je moet het eerst zien. Ik vind de prijs OK, maar ik denk dat ik bij de doelgroep hoor (gezin met jonge kinderen). Ik kan me voorstellen dat een Hard Core gamer de kat uit de boom kijkt

16. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Eens. Maar als ik het goed wil zien moet ik het aanschaffen en voor deze prijs doe ik dat in nog geen 150 jaar.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Op dit moment is er nog maar 1 Kinect game die me echt interesseert, Child of Eden de nieuwe game van Tetsuya Mizuguchi (maker van Rez). Mocht die nou hele goede reviews krijgen dan zie ik mezelf nog wel een Kinect kopen alleen voor dat spel en de voice en motion control in het dashboard maar als ze me definitief over de streep willen trekken moeten er eigenlijk nog wel wat "core" games aangekondigd worden...

Of wat bestaande games compatible maken, zoals bijvoorbeeld de Monkey island adventure games, die wil ik met met motion control spelen :D

edit://

dit spel dus

[yt]IY1r9DXZCZU[/yt]

Ow, en als ze dan toch oudere games compatible gaan maken laat ze dan maar beginnen met Rez :D

18. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    op dit moment te duur... maar naar verwachting komt er natuurlijk een najaars/christmas aanbieding (combi kinect + 360 S).. en daar ga ik mooi op wachten... want ik geloof niet dat ik t zelf veel zal doen.. alleen de vrouw vindt een wii wel grappig.. en kinect vind ik dan zelf weer een betere optie..

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind het overigens wel ERG veel op Rez lijken. Maar goed deze komt ook op de ps3 (move is goedkoper) en daarnaast ook met gewone controller te spelen :)

20. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik denk dat de move ook meer de hardcore gamer zal gaan bekoren.. maar goed.. ik heb ook een ps3.. maar ik doe r helemaal geen kut mee.. geen tijd met al die xbox360 spellen, en ik koop eigenlijk alle multi-console titels voor de 360 en niet voor de ps3.. ik heb wel wat games voor de ps3.. maar echt amper aangeraakt.. vooral gebruikt als mediacenter/bluray speler maar sinds de komst van de popcornhour hoeft de ps3 ook daar niet meer voor aan.. dus ligt ie (nog
    steeds) in de doos op zolder..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina