[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Even om het af te maken:

Last mission of the Marstons. :+

Klinkt wat epischer. ;)

2. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, ik ben niet overtuigd. Ik heb het spel nu 2 dagen, maar ik ben niet erg onder de indruk. Het gaat allemaal net iets te langzaam en de missies zijn nou ook niet erg spannend=(
    Ik probeer nog even verder te spelen, maar ik verveel me vaak dood als ik de game speel. Beetje 'been there, done that' gevoel.
    Bij GTA IV werden je zeker in het begin juist allerlei vette missies voorgeschoteld en zat er ook nog een leuke verhaalijn in. Ik kan in RDR nog niet echt een verhaal ontdekken? Je doet maar een beetje missies en helpt mensen hier en daar, wat ik ook echt totaal niet bij het personage vind passen.

De omgeving is nou ook niet echt wauw, en om nou de hele tijd van die lauwe missies te gaan doen heb ik ook geen zin in.

Maar ik geef het nog de kans om het zich te bewijzen, misschien komt het pas later echt op gang(?).

3. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker Epischer ja :p
    En toch vindt ik het jammer dat je nu in de singelplayer niet meer lekker met John op zijn paard kunt rijden, het einde van de game was wel "mooi" maar vindt Jack een stuk minder charismatisch, omdat je simpelweg met jack de voorgeschiedenis met alle missies had, aan de andere kant waren die missies met de familie van John ook wel een beetje een 'extratje' wat ik niet verwacht had, dat maakt het einde nog tragischer omdat je zelf die missies met zijn familie hebt doorgespeeld..

Maarja, moet nog al die achievements halen dus mischien wordt jack nog wel vet :p

4. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, dat had ik in het begin ook, maar boeit me nu niet echt meer dat ik met Jack speel

5. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry mensen dat ik blijf zeuren. Maar kan iemand de volgende vraag beantwoorden?

Op www.xbox360achievements.org heb ik gelezen dat de 'Browning gun' niet altijd de kills registreert als je hem gebruikt voor het achievement 'Mowing them Down'. Als ik kijk bij mijn stats zie ik dat er wel gewoon kills bij komen, maar misschien bedoelen ze dat hij gewoon niet meetelt voor het achievement. Iemand enige ervaring of problemen hiermee gehad?

6. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Achievement krijg je wel gewoon, kan alleen zijn dat je er bijvoorbeeld 550 hebt moeten neerschieten om de achievement te unlocken. Heb hem zelf gehaald op El Presidio, het fort met de kanonnen en heb voornamelijk de kanonnen hiervoor gebruikt. Succes!

7. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Hartstikke bedankt voor je reactie. Op El Presido heb ik het trouwens ook geprobeerd, maar ik heb nooit de kans gehad om iemand met een Catling gun of kanon neer te schieten. Dit omdat ik bijna nooit sheriffs of het leger achter me aan kreeg en als ze kwamen vielen ze me in mijn rug aan. Hoe heb jij dit aangepakt? Ik heb wel gehoord dat je dynamiet moet afsteken, zodat ze komen, maar dit werkt niet echt.

Laat maar > het is al gelukt met die 'Browning gun'. Ik kreeg de achievement keurig bij de 500 kills. Toch bedankt voor je hulp.

Laatst bewerkt: 22 jul 2010
  8. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt wss omdat je een beetje 'uit' het verhaal zit, als ik straks al die zei missies ga doen zal ik er ook wel geen problemen mee hebben.. Wel cool dat Jack nog ff wraak ging nemen op die ouwe politie dude..

Alleen was het mischien nog vetter geweest om ook nog meer missies te doen met Jack, hmmm...mischien materiaal voor DLC of een nieuwe RDR game :p

9. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen? Ik ben bezig met Master Hunter rank 6 en moet dus 5 raccoon pelts verzamelen. De fox pelts en skunk pelts heb ik al lang, maar die raccoon kan ik dus gewoon nergens vinden! Als ik op www.reddead.wikia.com kijk, staan er veel locaties. Maar op elke locatie vind ik alleen de coyote. Waar hebben jullie ze gevonden?

10. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    snachts komen ze bij de achterkant van de winkels/gebouwen in armadillo.

11. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dan ga ik het daar even proberen, bedankt!

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat laatste liever niet. Sommige dingen moet je gewoon niet verpesten, ook al lijkt dat misschien niet direct zo.

Het is afgesloten en sommige dingen moet je zo laten. Het zou het verhaal toch geen goede doen.

Hoevaak hebben we wel niet een Once Up On A Time film gezien en bleek dat gewoon teren op het origineel te zijn. Sowieso is het Western genre de laatste 20 jaar goed verkloot door een hoop fails, dat moet je niet met RDR gaan doen. Gewoon houden zoals het is en wat oppervlakkige DLC houden. ;)

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Jij ziet dus ook niks in een RDR 2 met Jack?

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik zie eventueel wel wat in een RDR 2 met hem, maar gewoon niet qua DLC voor RDR 1. ;)

15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, oké. Ik heb liever dat er gewoon een nieuw spel komt met hem en dat de DLC van RDR 1 gewoon wat kleine missies zijn die niet echt story based zijn

16. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog steeds geen raccoon kunnen vinden. Heb even bij mijn stats gekeken en het blijkt dat ik in de 50 uur RDR spelen er maar één vermoord hebt. Kan iemand me verder helpen, omdat ik hem nodig heb voor een Hunter Challenge...

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, wij kunnen je eigenlijk niet verder helpen denk ik. Blijf gewoon goed zoeken. Ik moet zelf nog een slang doden voordat ik die achievement krijg van ''Dood een dier van elk soort'', maar die kan ik ook nergens vinden...

18. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hier bedoel ik dus:

[yt]nSmePf1Y_Yg[/yt]

Vaak schrikt je paard ervan en ze maken een ratelend geluid.

19. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Slangen vind ik meestal ten noordwesten van de MacFarlence's Ranch en soms in Thieves Landing (de site/link zal al wel bekend bij je zijn, maar toch: http://reddead.wikia.com/wiki/Rattlesnakes)
    Maar waar kom jij dan meestal raccoons tegen?

20. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel:thumbs:.. Ga ik daar gewoon lang rondrijden, totdat ik er vijf heb*)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina