Gears of War 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zelf ben ik altijd Baird. :cool:

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Cole of Tai!

3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Duke, ga je hier nog antwoord op geven? Ben zelf namelijk altijd Carmine online, dus ik voel me wel aangesproken hoor!:'-(

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm Gears of War serie, ik weet het niet. Ik heb bij deel 1 echt de meeste avonden gehad waarbij ik echt heb genoten door onder andere de juiste balans etc. Maar deel 2 heb ik uiteindelijk veel meer gespeeld, meer content enzo. Deze serie tja, online qua netwerk code vind ik 't nog steeds slechter. Het is een spel waardoor ik weer hoop dat er een game als UT99 komt.

Gears of War 3, tja heb er zin in, ik ga hem halen maar ik ga hem niet hypen. De verwachtingen zijn gewoon "een leuke sequel".

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zijn altijd van die irritante gasten die lopen te kutten achter hoekjes, kills stealen , alleen maar kunnen spelen met de beste wapens etc :+.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ze moeten gewoon dat gare Matchmaking afschaffen en terug gaan naar hoe het ging in GoW1.

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Het is sowieso prettiger als je zelf kan kiezen met wie je een spel doet etc. van te voren de pings ziet en vervolgens in een game zit waarbij iedereen een goede lagloze game speelt.

Heerlijk als het gewoon alleen aankomt op skill.. Bij GOW2 is 't
    1)Je zit het meest verre weg van de host, je kan 3 keer met een shotgun op iemand schieten en toch gaat hij niet dood
    2) Je zit niet ver van de host, vaak 2 keer met een shotgun schieten voor een kill, het lijkt ongeveer te kloppen allemaal. Bijna het gevoel van de singleplayer
    :cool: Je bent de host, je loopt met je shotgun op drie gasten af en schiet ze even neer, gewond? je loopt rustig weg en je health komt terug. De andere raken je toch nauwelijks

De sniper is helemaal huilen met de pet op:F:, vooral bij situatie 1. Schiet je iemand door zijn hoofd, staat hij daar even, loopt hij weer verder:lol:

8. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nee!
    De Matchmaking in Gears2 is juist chill! Alleen dat het soms zo sloom gaat is wel kut... Wat vind jij dan zo fijn aan de matchmaking van Gears 1?

Over dat lag btw. Als ik alleen speel heb ik zo ongeveer nooit last van lag. Maar als ik met vrienden speel zowat altijd.:confused:

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat er goed was aan GoW1, je kiest wat je wilt, hoeveel rondes, wacht een paar seconde en er komt een lijst met matches waar je ziet welke map, connectie en hoeveel man er al inzitten. Je joint een match, wacht tot ie vol is en je bent klaar.

GoW2 -> Kiest je shit, wacht een half jaar, laadscherm nadat je genoeg man hebt gevonden, kiest map, kiest personage, laadscherm, laadscherm, laadscherm, je speelt even, disconnect.

10. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    So true _O_

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :) Vooral met de eerste alinea ben ik 't eens, de laadtijden en disconnects valen bij go2 al heel lang mee. Maarja het is gewoon leuk als je daar in de lobby zit, ziet dat je met gasten zit met een goede ping, of mensen die je eerder hebt gezien. En even later gewoon gaan met die banaan :)

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Probleem bij 1 is wel dat er steeds mensen quitten, bij 2 is dat na updates wel opgevangen, wat het wel zo eerlijk maakt. Niet dat bots walhalla zijn (soms overpowered, soms zo dom als wat), maar dan speel je iig niet 1 tegen 4 oid.
    Laatst nog even G1 gespeeld en was bij mij niet sneller of trager dan G2 qua matchmaking. Hoef zelf over het algemeen nooit lang te wachten tot een match (begint).

13. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt helemaal.

Bij Gears 2 kom ik ook vaak genoeg vrienden tegen of gasten die al eerder in mijn team of tegenstanders team zaten.

En bij dat disconnecten van die host moeten ze in Gears3 maar zorgen dat als de host weg gaat dat er dan een nieuwe host gekozen word.

Laatst bewerkt: 22 jul 2010
  14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zal denk ook wel allemaal opgevangen worden met de dedicated servers, hoop ik dan.
    Geen verschil meer in host/no-host of goede/slechte connectie (ook al heb je zelf een goede verbinding liggen), zou echt super zijn. Nu is het regelmatig gewoon oneerlijk en frustrerend.

15. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Samantha Byrne heet ze, verder vrij weinig over bekend.

Samantha "Sam" Byrne[1][2] was a female Gear that fought in Delta-One during the Lambent Invasion. She accompanies Marcus, Cole, Hoffman, Dom and Anya as they regroup with Baird inside Anvil Gate. She has black hair and wears the same type of armor as Anya Stroud.

16. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    is er al één en ander bekend over de multiplayer ?

Ik zou het echt leuk vinden als er bevoorbeeld een soort van customization in zou zou zitten, dat je je eigen gear kan maken voor de online, dus dat iedereen een eigen gear heeft en bevoorbeeld ook als je je eigen wapens kan kiezen om mee te beginnen, dus dat er geen op de map zelf zijn.

17. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je dat serieus leuk lijken? Ik vind de ingame characters veel te bruut om te vervangen door zelfgemaakte COGs/Locust. Sowieso, die sayings van de characters online zijn een heel tof onderdeel (Baird na een headshot: "Yeah, that was fun! No I really liked that..." of "Lobotomized!" :+) , hoe wil je die bij zo'n customizable character toevoegen?

En je eigen wapens kiezen? Dat gaat ook gebeuren, alleen heb je niet zoveel keuze als bij CoD. Je kan steeds van te voren kiezen of je de Lancer, Pendulum Lancer of Hammerburst wilt gebruiken. Verder kun je ook kiezen voor de Gnasher shotty of Double Barreled shotty.

EDIT: Ik las dat je bedoelde dat er geen power/pick-up wapens meer op de maps verschijnen? Als dat zou gebeuren zou de hele game een campfest worden. De reden dat mensen in Gears niet de hele tijd met shotties campen is om de Power Weapons in bezit te krijgen om vervolgens een voordeel te krijgen in de match. Dit element is van uiterst belang voor de Gears of War multiplayer.

En bovendien, hoe zou dat dan moeten met bijvoorbeeld de Torque Bow en Boomshot? Iedereen zou dan een Torque Bow en/of Boomshot in zijn Loadout gebruiken :+. Dat zou nooit kunnen werken in een game als Gears. In CoD werkt het goed omdat er weinig verschil zit in de wapens in vergelijking met Gears.

Laatst bewerkt: 24 jul 2010
  18. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik blijf de multiplayer van gewoon zo veel beter vinden als die van deeltje 2. Gewoon lekker met vrienden, en als je geluk hebt een leuke server (wat makkelijk te vinden is door het matchmaking systeem). Gewoon totale vrijheid in wat je wilt, en de maps waren echt zo heerlijk:)

19. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    idd ik hoop dat ze een aantal maps van deel 1 in de multiplayer van 3 doen. En dan niet downloadable om geld uit je te zuigen.

Ik had zaterdag nog gears gespeeld sinds een anderhalf jaar en het blijft geweldig (deel 1 dan).

20. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben in Gears 2 ook veel mappen uit Gears 1 gestopt, dus ik vertrouw er wel op dat we oude mappen uit 1 en 2 terug gaan zien in deeltje 3. Hoogstwaarschijnlijk als DLC, jammer genoeg. Maarja, ik heb er het geld wel voor over.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina