Beste MW2 medespelers... de Clan: Cr33D zoekt nieuwe members... Wij zijn een Clan die binnenkort mee gaat doen aan Gamebattles en Clan Matches... EISEN: - Ratio niet te slecht... (rond de 1.00 moet toch wel kunnen?) - Vriendelijk zijn tegenover mede-clanleden - Demolition en Search and Destroy spelen wij veel, dus moet je eigenlijk wel leuk vinden... - Have Fun! Daar draait het spel toch om? Geïnteresseerd? plaats een berichtje op deze Thread (of topic of hoe je dat ook noemt). of voeg me toe op Xbox 360: Gamertag: Cr33D 3NSANE... Greetz, de ClanLeaders (Cr33D 3NSANE & Cr33D SUPR3ME)
heeey ik heb wel intresse in jullie clan ik heb iets van 13D fzo ben 4th Prestige KD: 1.09/1.11 GT: MightyApplePie EDIT:ben nu 5th prestige ^^
Ik heb ook wel interesse mijn level is niet hoog, 14 of zo, maar mijn k/d ratio is wel 1.40+ mijn GT: Gamehell01
Tijd is voorbij, zitten alleen nog ´kromme´ teams hier, als je echte teams wilt zien, die er een beetje moeite voor doen blalba gb(1 op de 100 teams) of decerto
sorry gasten maar we hadden het even heel druk met de clan in een keer waren er heel veel dus moesten we bijna no-life doen op de xbox dus sorr voor de lange tijd k d8 dat Cr33D 3NSANE wel zou reageren maar d t heeft hij nie gedana sorry jongens maar k zal er wel voor zorgen dat jullieer komen k zal is ff goed met hem bespreken we zijn ook nu pas net klaar dus wie wil er nu allemaal GreetZ Cr33D SUPR3ME