Deze zitten in Ecruteak city, boven de pokecenter of pokemarkt volgens mij. Beetje een groter gebouw. Heb je hiervoor dan ook een Pokewalker nodig?
Voor wat? Safari is gewoon in het spel. Dan begint zo'n oude man tegen je te praten en moet je een geodude vangen voor hem in de safari. Dam bedankt hij je. Je wordt ongeveer een dag later weer gebeld voor een tweede opdracht. Vang nu een sandslash, die kun je krijgen door de plattformen te verwisselen (wat je dus nu kan na de eerste opdracht!)
Ja maar ik wist niet of je ook de pokewalker nodig had voor al dat platformen wisselen enzo, ik snap niet helemaal wat je daarmee kan. Moet het nog even een keer goed doornemen, want snap er na het lezen nog steeds niet veel van aha.
Ik probeer het nog een keer. Stel je voor. Een groot vierkant. Dat is de standaard safari map. Met bijvoorbeeld als platforms: Rock, Grass, Water, Sand, Trees, High grass (ik zeg maar wat). Maar als je bijvoorbeeld een specifieke pokemon wil, kan je ipv van Trees, Rocks doen.
Net de Pokemon League verslagen. Dit is nu mijn team: Typhlosion 60. Ampharos 51. (als Flaaffy op level 17 gevangen) Pidgeot 54. (als Pidgey op level 4 gevangen) Red Gyarados 52. Riolu 15 * (nog zijn happiness aan het 'trainen'. Lucario is bruut) Dragonite 57 * (als Dratini van lvl 15 overgestuurd) Salamence 51 * (als Bagon van level 15 overgestuurd) Machamp 53 Tropius 30 * (HP-whore) Dewgong 45 * (Water HP-whore) * - overgestuurd van platinum. Ik zit nu op Platinum hard te zoeken naar een shiny Flaaffy, want de shiny Ampharos is roze. Roze + schattig = meesterlijk. Voor het geval dat ik spelers later mis heb ik nog altijd heel de pokedex in mijn Platinum staan (incl. Manaphy, Darkrai, Arceus, etc).
moet je perse hoho vangen voor langs lyra twe komen in new bark town. het probleem is als je in new bark town komt staat lyra daar en je kan niewt naar links wat moet ik doen zodat ik daar wel langs kan /Mod Triple post samengevoegd, gebruik in het vervolg even de edit-knop - Cookie
vandaag ga ik de ds halen 2de hands voor 45 euro en dan meteen pokemon. koop de ds alleen maar voor deze game eigenlijk. heb er zin in ! pokemon ftw !! iemand een idee hoe je het kan uitzetten dat de pokemon achter je aanloopt ?
yo ben nu een stuk verder heb de volgende pokemons ondertussen gevangen: lugia hoho articuno zapdos moltres mewto en ben al bij de leaque voor de tweede keer en trainer red kan ik maar niet verslaan. oja je kan goed hulp gebruiken door op youtube filmpjes te bekijken. rik
Zoek op google: cheat.dat en dan de 1e en de rest zoek je zelf maar uit want ik mag je niet helpen met een R4 kaartje.
Bedankt voor de site maar snap er niet echt veel van. Maar maakt niet uit, je mag me er jammer genoeg niet bij helpen