[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. j0rdyy

j0rdyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan toch ook op andere maps of heb ik dat verkeerd? :+

2. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het kan ook gewoon op de normale maps maar daar is het volgens mij een stukk drukker, dus daar is minder kans dat we bij elkaar komen. maar donderdag moeten we dus gewoon op normale maps doen

3. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ow shit!!!

Ik ben helemaal vergeten dat je voor social alle dlc moet hebben...:F:
    Hieronder stukje over update 6 en daar staat ook wat over social.

1 Heeft (nog) niet alle dlc. Nog meer die niet alle dlc hebben?
    Om te boosten zonder alle dlc ken ik voor de rest alleen horde steeds wave 1 op security.(geen dlc) Zijn er nog andere manieren om te boosten waar je niet alle dlc voor nodig hebt?
    Alle dlc kost btw nu 800(P) (All Fronts Collection)

Laatst bewerkt: 22 jul 2010
  4. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de rest ook DLC heeft, maar dan moeten we vandaag maar eventjes op horde boosten en morgen dan KotH

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik wil ook wel evt ff meedoen. Heb weinig zin aan duizende lag potjes te spelen, moet ook nog een beetje om de bloeddruk denken :+

6. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook mensen die zin hebben om gewoon samen met mij horde te doen? Niet boosten dus... Moet wave 50 nog ff halen :p

7. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    QUOTE=Dr0kz;3868824]Ik wil ook wel evt ff meedoen. Heb weinig zin aan duizende lag potjes te spelen, moet ook nog een beetje om de bloeddruk denken :+[/QUOTE]

Wanneer ben je beschikbaar?

als je dark corners DLC hebt wil ik wel op Nowhere wave 1 t/m 50 met je doen

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ben altijd wel in voor wat Horde ;) maakt niet uit welke (al moet ik Nowhere ook nog volgens mij)

Heb alle DLCerts en ben iig vandaag en het groten deel van het weekend wel beschikbaar denk ik ;)

9. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil wel meedoen met horde tot wave 50.
    Maar niet tijdens dat event!
    Als je slim bent zorg je dat je tijdens dat event gewoon heel veel xp pakt! Horde tot wave 50 tijdens dat event is beetje verspilling van je tijd...
    Je kunt beter gewoon horde tot wave 50 voor of na dat event doen.

DeadlyEnding wil je ook meedoen met boosten?
    En zo ja, heb je alle dlc en wanneer ben je ongeveer beschikbaar? (Handig voor iedereen die nog mee willen doen met boosten om dit erbij te vermelden)

10. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel willen boosten, maar heb de DLCs niet.... Dus dan kan ik niet meedoen? Ik ben vandaag de hele dag beschikbaar, zondag ook de hele dag beschikbaar en morgen en overmorgen smorgens en savonds vanaf kwart voor 9 ongeveer.

Echt lelijk, zat net in wave 33 bij horde toen ging de host opeens uit de game..... Kun je weer lekker overnieuw beginnen bij wave 1 :mad: Echt scheitziek word ik daarvan, denk trouwens dat de host het niet opzettelijk deed maar dat ze internet uitviel ofzo want het potje ging echt heerlijk lijkt me sterk dat ie er zelf uitging.

11. j0rdyy

j0rdyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat gaat we nou doen? Ik heb trouwens ook alle DLC! :thumbs:

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Of hij werd het zat of moest weg ofzo. Horde achievements kun je het beste private halen met vrienden, op map naar keuzen en zonder afhankelijk te zijn van een host die ineens quit.

Btw, als we met 10 man online zijn, kunnen we elkaar in de match toch ook gewoon joinen, mocht het niet gelijk lukken? Of kunnen we niet gelijk al met 10 man in de lobby bij social?
    Moet zelf vanavond eerst werken, dus ben denk vanaf half 11 / kwart voor 11 beschikbaar voor Horde / Guardian / KotH ed.

13. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat we het beste elkaar kunnen toevoegen op xbox live. Proberen tijdens dat event zo vaak mogelijk aanwezig te zijn. Een (voice) party aanmaken, iedereen joinen en dan kijken met hoeveel we zijn, wie alle dlc hebben en dan overleggen of we dan koth boosten of horde op security ofzo. Je kunt natuurlijk ook al je vrienden uitnodigen als er nog plaats is.:)

Ik ben trouwens vanavond pas beschikbaar vanaf 21.30/22.30.

14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Shit man, mijn connectie is strict. En daar kan ik zo snel niets meer aan doen. Dus mochten mensen in mijn friendlist online zijn, invite me maar, dan hoop ik toch nog te kunnen spelen. Als ik zelf iets zoek ben ik denk ik erg lang bezig. Ik wil dit weekend eigenlijk toch wel de 100 halen. Maar ik ben nu dus bang dat dat hem weer niet gaat worden.

15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij kan je dat echt heel snel veranderen. Gewoon naar de modem pagina gaan en UPnP aanzetten. Maar zal wel wat lastiger zijn bij jou dan

16. Dokter V

Dokter V Achiev Ho

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel meedoen met dat King of the Hill geboost, want die potjes met random people duurt me echt te lang en veels te veel lag. Ik kan inprincipe de hele zondag, maar ook vanavond en vrijdagavond.

En ik ben altijd in voor Horde, maar dat hoeft van mij niet per se met dit 20x XP event.

Ik heb overigens alle DLC.

17. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mooi dat er veel willen boosten dit event!:)

Hier dan nog maar een bijgewerkte lijst.
    Kaasstengel beschikbaar: Donderdag vrijdag en zondag avond
    Gamehell01 beschikbaar: Donderdag en vrijdagavond, hele weekend
    Metal Sonic NL beschikbaar: Donderdag avond, vrijdagmiddag-en avond weekend
    Daz beschikbaar: Elke dag
    Jordy Coerver beschikbaar: Donderdag,vrijdag en zaterdagavond
    Commander J NL beschikbaar:
    jack gunit beschikbaar:zo veel mogelijk.
    VincentG NL beschikbaar:
    Dr0kz beschikbaar:
    DeadlyEnding(geen dlc) beschikbaar:
    Gold Rush NL (connectie?) beschikbaar:
    Dokter V beschikbaar:

We hebben nu dus 12 spelers. Iedereen heeft wel alle dlc? Kaasstengel heeft vanaf vrijdag alle dlc? en DeadlyEnding heeft geen dlc.

Event begint vandaag 18.30 tot en met zondag 14.00.
    Het is denk ik handig als iedereen vrienden met elkaar wordt, hebben we meer kans dat we elkaar tegenkomen bij zoeken. Als we elkaar niet tegenkomen gelijk quiten. (bij social kost dat toch geen matchpenalty). Het zou ook handig zijn natuurlijk als we een voice party aanmaken en daar dan overleggen.

Hier met nog uitleg over de boost met koth.

Als dit niet gaat werken omdat we bijvoorbeeld met te weing zijn kunnen we misschien anders nog steeds wave 1 horde doen op security?

Het zou ook handig zijn als we tijdens dit event met elkaar contact houden via xbox live en of via hier.

Ben ik nog iets vergeten?
    Zelf ben ik iig vanavond pas vanaf 21.30-22.30 beschikbaar.

18. j0rdyy

j0rdyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag denk ik rond half 8 online :)

19. Dokter V

Dokter V Achiev Ho

Leuk Bevonden:
    0
    Sounds like a plan.

Beschikbaar:

Vanavond: 19.30 tot max. 02.00
    Morgenavond: 21.00 tot wanneer we geen zin meer hebben (misschien iets eerder aanwezig)
    Zaterdag: niet
    Zondag: Gehele dag

Connectie: Open NAT en DLC: Alles

Elkaar preferen helpt ook om elkaar te vinden, las ik ergens op x360a.com.

En oja, josh gunit je postte dat het tot zondag 14.00 duurt. Maar in dat bericht van Fergusson stond "July 22nd, 12:30 PM EDT till July 25th, 8 PM EDT" en 8 PM EDT is volgens mij 12 PM GMT, dus voor ons is dat tot 01.00 26 juli. Ik kan me vergissen hoor.

Ik blijf maar editten:
    http://twitter.com/GearsViking/status/18733389103

20. j0rdyy

j0rdyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, ik heb iedereen toegevoegd van het lijstje hierboven behalve Metal Sonic NL, daar krijg ik een error :{.

Edit: O het moet dus aan elkaar XD!

Deel Deze Pagina