[XOne] Crackdown 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 1 jun 2009.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nou, hij is binnen hoor. De TNT heeft er een week over gedaan en stuurde een zeer frustrerende en nietszeggende e-mail terug maar hij is er. Uiteraard weer met een klein stukje wat ervan af is gebroken maar daar ben ik nu wel aan gewend, het wordt echt tijd dat alle onlineshops overgaan op een andere tussenpersoon. Maare, tof spel :) Ik was alleen al wel na een uur level 5 met strength en ik heb ook het idee dat het levelen sneller gaat dan in deel 1. Als je het volledige spel speelt dan wordt het helemaal duidelijk hoe weinig er is aangepast aan de spelwereld, ik heb nog geen nieuw ding kunnen ontdekken, op wat extra planken en kapotte gebouwen na en zelfs het grootste gedeelte van de hidden orbs ligt op dezelfde plek. Gelukkig boeit me dat verder niet aangezien er genoeg nieuwe functies zijn. Morgen maar even de co-op functie proberen.

2. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Heb je soms constant van die zombies neer zitten schoppen ofzo? Ik heb het ook even gespeeld maar had niet het idee dat het zo snel ging.

3. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nog steeds te twijfelen, de demo kan mij op een of andere manier niet overtuigen, dit terwijl de demo van deel1 mij gelijk zover kreeg om het spel te halen. Ik vind het een beetje jammer in ieder geval.

4. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.346
    Ik heb hem geruild, ik vond het teveel van hetzelfde terwijl deel 1 wel verfrissend was. Vond het ook jammer dat de stad nagenoeg identiek is op wat beschadigde gebouwen na. Heb rond de 6 uur gespeeld en was hem toen zat

5. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet kopen dan. alleen als je de demo geweldig vind moet je hem kopen, maar als je deel 1 al hebt niet doen. wacht even tot hij 20 of 30 euro is.

6. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft wel een sterke co-op game :thumbs: Geen spijt van (deel 1 ook co-op gespeeld).

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat had ik ook met mijn vorige vriendin, na 6 uur dacht ik: bleh . . . . alleen heb ik die niet kunnen omruilen.

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je hebt haar verkocht ? :+

9. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :lol:

Even een vraag aan jullie

Als je crackdown 1 niet hebt gespeeld en je wilt crackdown 2 kopen. Mis je dan iets van de eerste ?

Vrienden willen dat ik crackdown 2 koop om samen te spelen :+

10. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, je mist niks. Het is misschien zelfs beter om Crackdown 1 te kopen. Bijna dezelfde games en deel 1 is een stuk goedkoper te vinden. Maar als je deel 1 niet gespeeld hebt is deel 2 zeker het overwegen waard. Vooral als je online samen gaat spelen!

11. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt iRoy

12. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Goed, mijn vader bracht gelukkig voor mij Crackdown 2 mee (de US versie werkt gewoon op de PAL console) en ik moet zeggen, ik vermaak mij weer ontzettend hiermee, ik spring weer van dak naar dak al maak ik nu niet de fout meer met de Orbs, ik verzamel ze nu gelijk als ik ze zie tenzij ik er echt nog niet bij kan.
    Het is even wennen maar wel weer erg tof :D. Voelde gelijk vertrouwd aan en het verhaal is weer om van te smullen.

13. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    wait what? :+

Heb 'm ook gehaald en vooral in co-op is hij erg leuk IMO. Anders blijft hij nogal saai (UV Shotgun FTW*)).

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Game net maar eens aangezet, vorige week al gehaald. Jammer dat het weer verplicht is om een tutorial te spelen. Verder precies dezelfde sfeer als in deeltje 1! :D

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Fixed :+

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Heb je misschien wel gelijk in, maar vermaak me er prima mee! \o/

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is er geen manier om de sensitivity hoger te zetten? standaard staat hij enorm laag :mad:

18. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen komt de eerste DLC voor Crackdown 2 uit:

Morgen iig even die gratis DLC checken, want Key to the City modus is wel lachen (zat ook al in deel 1).

Heeft iemand trouwens zin om binnenkort Crackdown 2 te spelen? Voor bijvoorbeeld die Vehicle Stunt Rings of om zomaar wat te kloten;)

19. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Zo, zijn er hier nog 2 mensen die over een paar dagen wat 4-player achievements willen halen met mij en Pasquale NL? :) Moeten alleen ff wachten tot hij de game binnenheeft xD

20. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb de game nu sinds vrijdag, maar ik kan er nog niet lekker inkomen. Ik weet het niet, het voelt allemaal te rommelig en chaotisch aan op de 1 of andere manier. :x

Deel Deze Pagina