Voor het eerst in lange tijd weer verloren, en dan meteen twee keer achter elkaar. Eerste was zo'n kut kindje die zat te schreeuwen tijdens de wedstrijd. Headset meteen afgedaan.
Eerst verloor ik door een vreselijk lelijke goal van Klose. Ik blok Schweinsteigers schot en de bal komt tegen een verdediger van mij aan, waardoor die in de voeten van Podolski komt. Ik blok Podolski's schot, komt ie weer tegen een van mijn verdedigers aan. Bal vliegt naar de zijkant - ik blij
- neemt m'n back hem met z'n rug aan en rolt de bal weer naar de zestien en schiet Klose hem in. Ik kon dat ventje wel neerschieten, wat een kut spel is dit toch ook soms zeg
Tweede waren gewoon twee goals van Cristiano Ronaldo die m'n keeper uit Ghana niet kon houden. Eerste was een schot van 40 meter denk ik, hij was echt nèt over de middenlijn heen en schoot meteen terwijl gewoon 9 van mijn mannen op eigen helft stond. Tweede goal was ook vrij overpowered. Verdediger wilt de bal wegkoppen, maar Cristiano Ronaldo komt aanrennen, duwt m'n verdediger weg en neemt de bal aan op z'n borst. Laat de bal een keer stuiteren en pegelt de bal onderkant lat. Mooie goal, jammer dat je Gaynaldo niet kan stoppen.
Klik om te vergroten...