Die romances zijn kick! Spoiler Ik heb de hele tijd aangestuurd op een romance met Miranda en dat lukte al vrij rap. Het is alleen een beetje jammer dat die characters pas tijd hebben als je naar de eindmissie gaat. Vervolgens heb ik Jack ook nog even kunnen pompen alsof het niks was en had ik die roodharige assistente ook nog als optie. Mijn Shepard is dus een ware player. Ik heb die assistente alleen wel dood laten gaan helaas en je zal begrijpen dat de dood van haar funest is voor de aankomende liefdesrelatie tussen haar en Shepard. Maar goed, shit happens.
Het was in Mass Effect I ook al zo dat je pas bij de laatste missie je liefje kon nemen. Vind die Renegade opmerking van Shepard tegen Ashley nog steeds geweldig: Let's make it fourty Soldier.
Hmmz tis dat er in 1 een achievement aan batsen zat anders had ik geen van drieën gewild. Miranda in twee was nog wel leuk. lekkere onzekere controlfreak!
Nog maar een weekje wachten voor Mass Effect Retribution! \o/ Heb voor de compleetheid van de collectie die comic over liara er ook maar meteen bij besteld.
ME 1 al een tijdje alles gehaald. Deel 2 moet ik nog steeds een insanity playtrough doen, maar heb er geen zin in. Ga liever voor de 6e keer deel 1 uitspelen, dan een 2e run van 2.
Nog maar de 6e keer? Ik denk dat jij Insanity wel aankan in ME II. Mij trekt het echt niet. Loop al te smijten met de controller op die achterlijke gobstone spelletje uit HP OOTP. Hij ligt in coma af en toe de controller.
Two years ago, Commander Shepard died and Liara T’Soni fought in a desperate struggle against the Shadow Broker to recover her former Commander. Now that Shepard is back, it’s time to even the score and team up with Liara to confront the mysterious and sinister Shadow Broker in the latest expansion to Mass Effect 2. Coming Soon! YEAH! Op deze DLC zat ik te wachten.
Zo hé, eindelijk wat vooruitgang in het verhaal. Zo moet DLC zijn, nu alleen hopen dat een heel hoofstuk is om het maar zo te zeggen.
Fuck Yeah! Eindelijk een boeiende uitbreiding! \o/ (Ben ik effe blij dat ik op het laatste moment die comic toch nog gekocht heb. )
Geen verrassing dat deze DLC komt. Nu is het voor mij wel duidelijk dat Liara zeker een squadmember in ME3 zal zijn. (nu nog hopen dat de ME2 squad ook in ME3 zal zitten)
Qua verhaal lijkt het mij de interessantste DLC tot nu toe. Ik denk alleen niet dat Liara een squadmember zal zijn, dat is dan weer enigszins jammer. Dat lijkt me niet, aangezien Spoiler ze allemaal dood kunnen gaan op het eind van ME2. Als je dat hebt laten gebeuren mis je een groot deel van je team in ME3, dus dat zal Bioware niet doen. Daarnaast hebben een aantal personages denk ik ook niks te zoeken in ME3: zo gaan Mordin en Thane bijvoorbeeld beide bijna dood.
Spoiler Ik hoop dat je gewoon verder kan gaan met je squad. Lijkt me niet dat je eerst weer een hele nieuwe squad moet gaan regelen. No time, Reapaaaaaaaas komen! Geef mij maar Garrus, Wrex, Miranda en Jacob. Dat is genoeg voor mij!
RAAAAH nieuwe DLC! Mass Effect 2 weet mij langer te boeien dan menig andere AAA-titel op deze manier. Doe mij die Grunt en Thane-figures maar.