Ik wil eventueel ook wel mee doen met KotH boosten, heb alleen flash back DLC, zeer waarschijnlijk deze week nog even 800 Msp scoren voor die DLC waar alle map packs in zitten. GT: xPhantomNL Ben elke dag van ~09:00 tot ~23:15 beschikbaar. EDIT: DLC code geregeld met Ifra, als het goed is krijg ik morgen de code!
Ik ben er ook bij vanavond, ik zal zo na het eten even iedereen toevoegen. Hoe laat beginnen we? Lijkt mij trouwens handig als gewoon 1 persoon alles beslist (bijvoorbeeld map, tijdstippen etc) zodat alles lekker vlot verloopt allemaal. @ iemand hierboven, het is idd aan elkaar: GT: MetalSonicNL
Je kan ook iedereen toevoegen door rechts bij ieders XBW gegevens op Toevoegen te drukken Lijkt me jack gunit, aangezien ie volgens mij dat YouTube filmpje kan dromen
update lijst: - Boosten GoW 20xmultieplier weekend clan/groep/section/woedende menigte - Kaasstengel beschikbaar: Donderdag vrijdag en zondag avond note: geen DLC Gamehell01 beschikbaar: Donderdag en vrijdagavond, vrijdag middag, hele weekend Metal Sonic NL beschikbaar: Donderdag avond, vrijdagmiddag-en avond weekend Daz beschikbaar: Elke dag Dr0kz beschikbaar Donderdagavond en weekend DeadlyEnding beschikbaar Donderdag vrijdag en zaterdagochtend/avond note: geen DLC VincentG NL beschikbaar: Donderdag avond Dokter V beschikbaar: Donderdag en vrijdagavond, zondag hele dag xPhantomNL beschikbaar: 24/7/365 Jordy Coerver beschikbaar: Commander J NL beschikbaar: Jack Gunit beschikbaar: Bonbridge beschikbaar: Lijkt me het makkelijkste als we elkaar vanavond allemaal toevoegen etc en beetje aankloten en morgen echt beginnen met boosten. Heeft iedereen de tijd gehad om elkaar toe te voegen etc. Vrijdagavond om 22.30 oid? Misschien dat ik nog wel meedoe met Horde rondje Zondag avond lijkt trouwens ook een dag waarop iedereen kan? Ik denk trouwens dat we gewoon als een party de match in kunnen?
Ik snap trouwens niet waarom je perse die DLCs nodig hebt, want dat boosten kan toch gewoon op elke map? Of mis ik nu iets?
Ik wil niet mieren neuken maar het is dus zonder spatie MetalSonicNL Ik heb al wat mensen van hierboven toegevoegd, moet zo even wat vrienden verwijderen omdat ik al op 97 zit ofzo. Als er mensen vanavond gaan boosten, I'm in, als er ergens een party ontstaat dan wil ik daarbij
Same goes for me, alleen dan wel graag op een non-dlc en anders op een flashback DLC map. Zodra ik van Ifra de code heb (waarschijnlijk morgen) kan ik op alle maps spelen.
Heb ook iedereen even een friend request gestuurd, ik kom dadelijk online (~15 minuutjes), moet nog een paar dingetjes doen.
Hey, ik wil wel normaal spelen. Ik voeg je nu wel toe! Aangezien ik de mappacks niet heb, kan ik niet goed boosten volgens mij ofoz...
Nu zie ik dat er een aantal mensen koth social spelen. Hebben jullie ook een party ofzo? Ik kan niemand joinen? Is het invite only? Als dat zo is kan het dan misschien voor iedereen toegankelijk worden?
Net dit speel sinds een jaar ofzo weer gespeeld (samen met Deadly Ending). Damn, moet zeggen, het is echt vet weer! Geen enkel potje een beroerde verbinding gehad en matches waren ook best snel gevonden. Ben vandaag van 5 naar 31 gegaan, van het weekend nog wel even de 50 halen.
Net 1 potje Guardian, jat een kneus bewust mn kill, leaved ie daarna, een afk-er en nog meer quitters, maar 580 punten ofzo, hou je er 7k aan over. Dat tikt wel aan. Erna paar keer stekker moeten trekken. Paar potjes die ik speelde ook niet eens op leuke maps.