Halo: Reach [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Snipen vergelijken met het indrukken van RB... godslastering. 8)

Als je constant gesniped wordt zou je misschien Sprint kunnen nemen?

[yt]9Be3uZpoGOY[/yt]

Holy crap, awesome!

Laatst bewerkt: 17 jul 2010
  2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Maar AL werkt niet tegen snipen IMO, alleen als je binnen een sec nadat de AL klaar, dekking kan zoeken. In AL geef ik jou alle tijd om te richten en te schieten nadat ik weer ga bewegen.
    Wat ik bedoel is dat jij je ergert aan AL omdat je daardoor niet kan winnen, is net zo ergerlijk als ik die gesniped word. Het is kut, totdat je het zelf goed kan gebruiken.

3. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem met AL is dat iedere idioot het kan doen. Sowieso is de vergelijking een beetje zwak, want de Sniper is een power weapon en imo het beste wapen in het spel mits je er goed mee bent. AL daarintegen is iets wat voor iedereen beschikbaar is en ook weinig skills vereist imo. Ofja, in ieder geval minder skill als Snipen.

De situatie die jij postte, is ook een van de redenen dat ik me irriteer aan AL. In die situatie had je namelijk met iedere andere loadout het niet overleefd, en nu vertraag je als het ware het doodgaan (tenminste, tegen een goede speler. Slechte spelers kun je met AL gewoon killen), of je hebt geluk dat er een teammate van je komt terwijl je tegenstander af zit te wachten tot jouw AL voorbij is.

Ik vind dat AL niet erg verdienstelijk is voor de Halo Reach MP, want de Halo MP's zijn tot nu toe allemaal al redelijk slow-paced geweest, en terwijl Bungie loadouts hebben toegevoegd die het allemaal net ietsjes sneller maken (Sprint, Jetpacks), hebben ze er ook een gemaakt die de pacing flink omlaag kan halen. Als het bijvoorbeeld zo blijkt te zijn dat veel mensen AL gaan gebruiken in de uiteindelijke versie kom je misschien wel tegen teams te staan die allemaal AL gebruiken... Gezellig :emo:.

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Het mag idd wel iets zwakker. Zeker een goed team met allemaal AL's zal bijna niet te verslaan zijn.

5. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja, zwakker hoeft niet persé. Ik denk alleen dat het gewoon niet thuishoort in sommige gametypes. In bijvoorbeeld Big Team Battle of Invasion vind ik het wel goed passen, aangezien voertuigen zoals de Scorpion Tank en Covenant Wraith daar een grote rol spelen. Met AL krijg je dan alsnog een kans om ervan weg te komen.

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand je gelijk een headshot schiet, heb je vrij weinig aan een AL @sniperdiscussie.
    AL is overpowered, er zit niet eens een nadeel aan om het grote voordeel wat je er mee kan bereiken te compenseren. We zullen zien.

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Van Bungietweets

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60

\o/

Edit: Nvm

Laatst bewerkt: 22 jul 2010
  9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Yes, 32 is toch zo'n chaos.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    True, maar wel awesome! Zeker als ze een gamemode maken waar je standaard in een voertuig spawnt. :cool:

En midden in de map een Spartanlaser met oneindig ammo! _O_

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Firefight voor 32 spelers, zonder respawns! :eek: Grote maps, te veel vijanden.

Vandaag nog Firefight gespeeld. En zelfs door dát te spelen heb ik weer extra zin gekregen in Halo: Reach. Ik ben super benieuwd naar de Campaign, de toffe cutscenes.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Firefight vind ik een beetje eentonig. Vaak ga ik dood door verveling. 8)

Wat wel cool is dat je ontzettend goed er in kan worden. Na een tijdje weet je precies hoe je elk type vijand het best kan verslaan. Zelf heb ik alleen nog moeite met die vliegende beesjes. Zeker wanneer ik geen smg kan vinden.

13. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Heb dit topic al een tijd niet meer gevolgd. Zijn er nog verandering genoemd voor de multiplayer na de beta? Vond de beta namelijk redelijk bout.

14. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    [yt]XCcmrL29WII[/yt]
    Nieuwe ViDoc, Forge World.

Edit:
    Vergeten bij te zetten: _O__O__O_

Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Forge World:eek:

en dan dit! :eek:

400 euro

Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Damn, meestal zijn die limited editions niet zo mooi, maar deze is wel erg lelijk. :+

17. FuckMeister

FuckMeister Fuckmeister

Leuk Bevonden:
    0
    Die controller is wel beest hoor!

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Forge world en nieuwe Firefight zien er weer geweldig uit :) Maar goed, ik had ook niet anders verwacht van BUngie, je weet eigenlijk bij hun wel zeker dat ze wat mooie features achter de hand hebben

19. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    En niet te vergeten, de limited edition maakt ook geluiden die uit Halo Reach komen, ik geloof o.a. het opladen van het schild geluid als je de drive opent.

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Niet dat ik hem ging aanschaffen, maar als ik het geld had enzo en hem wel eerst wilde, dan zou ik na het lezen van dit hem niet meer hoeven. Zou er gek van worden denk ik, die geluidjes.8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina