Halo: Reach [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Snipen vergelijken met het indrukken van RB... godslastering. 8)

    Als je constant gesniped wordt zou je misschien Sprint kunnen nemen?

    [yt]9Be3uZpoGOY[/yt]

    Holy crap, awesome!
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2010
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar AL werkt niet tegen snipen IMO, alleen als je binnen een sec nadat de AL klaar, dekking kan zoeken. In AL geef ik jou alle tijd om te richten en te schieten nadat ik weer ga bewegen.
    Wat ik bedoel is dat jij je ergert aan AL omdat je daardoor niet kan winnen, is net zo ergerlijk als ik die gesniped word. Het is kut, totdat je het zelf goed kan gebruiken.
     
  3. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem met AL is dat iedere idioot het kan doen. Sowieso is de vergelijking een beetje zwak, want de Sniper is een power weapon en imo het beste wapen in het spel mits je er goed mee bent. AL daarintegen is iets wat voor iedereen beschikbaar is en ook weinig skills vereist imo. Ofja, in ieder geval minder skill als Snipen.

    De situatie die jij postte, is ook een van de redenen dat ik me irriteer aan AL. In die situatie had je namelijk met iedere andere loadout het niet overleefd, en nu vertraag je als het ware het doodgaan (tenminste, tegen een goede speler. Slechte spelers kun je met AL gewoon killen), of je hebt geluk dat er een teammate van je komt terwijl je tegenstander af zit te wachten tot jouw AL voorbij is.

    Ik vind dat AL niet erg verdienstelijk is voor de Halo Reach MP, want de Halo MP's zijn tot nu toe allemaal al redelijk slow-paced geweest, en terwijl Bungie loadouts hebben toegevoegd die het allemaal net ietsjes sneller maken (Sprint, Jetpacks), hebben ze er ook een gemaakt die de pacing flink omlaag kan halen. Als het bijvoorbeeld zo blijkt te zijn dat veel mensen AL gaan gebruiken in de uiteindelijke versie kom je misschien wel tegen teams te staan die allemaal AL gebruiken... Gezellig :emo:.
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Het mag idd wel iets zwakker. Zeker een goed team met allemaal AL's zal bijna niet te verslaan zijn.
     
  5. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja, zwakker hoeft niet persé. Ik denk alleen dat het gewoon niet thuishoort in sommige gametypes. In bijvoorbeeld Big Team Battle of Invasion vind ik het wel goed passen, aangezien voertuigen zoals de Scorpion Tank en Covenant Wraith daar een grote rol spelen. Met AL krijg je dan alsnog een kans om ervan weg te komen.
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand je gelijk een headshot schiet, heb je vrij weinig aan een AL @sniperdiscussie.
    AL is overpowered, er zit niet eens een nadeel aan om het grote voordeel wat je er mee kan bereiken te compenseren. We zullen zien.
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Van Bungietweets
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    [​IMG]

    \o/

    Edit: Nvm

     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2010
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Yes, 32 is toch zo'n chaos.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    True, maar wel awesome! Zeker als ze een gamemode maken waar je standaard in een voertuig spawnt. :cool:

    En midden in de map een Spartanlaser met oneindig ammo! _O_
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Firefight voor 32 spelers, zonder respawns! :eek: Grote maps, te veel vijanden.

    Vandaag nog Firefight gespeeld. En zelfs door dát te spelen heb ik weer extra zin gekregen in Halo: Reach. Ik ben super benieuwd naar de Campaign, de toffe cutscenes.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Firefight vind ik een beetje eentonig. Vaak ga ik dood door verveling. 8)

    Wat wel cool is dat je ontzettend goed er in kan worden. Na een tijdje weet je precies hoe je elk type vijand het best kan verslaan. Zelf heb ik alleen nog moeite met die vliegende beesjes. Zeker wanneer ik geen smg kan vinden.
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb dit topic al een tijd niet meer gevolgd. Zijn er nog verandering genoemd voor de multiplayer na de beta? Vond de beta namelijk redelijk bout.
     
  14. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    [yt]XCcmrL29WII[/yt]
    Nieuwe ViDoc, Forge World.

    Edit:
    Vergeten bij te zetten: _O__O__O_
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Forge World:eek:

    en dan dit! :eek:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    400 euro
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Damn, meestal zijn die limited editions niet zo mooi, maar deze is wel erg lelijk. :+
     
  17. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Die controller is wel beest hoor!
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Forge world en nieuwe Firefight zien er weer geweldig uit :) Maar goed, ik had ook niet anders verwacht van BUngie, je weet eigenlijk bij hun wel zeker dat ze wat mooie features achter de hand hebben
     
  19. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    En niet te vergeten, de limited edition maakt ook geluiden die uit Halo Reach komen, ik geloof o.a. het opladen van het schild geluid als je de drive opent.
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Niet dat ik hem ging aanschaffen, maar als ik het geld had enzo en hem wel eerst wilde, dan zou ik na het lezen van dit hem niet meer hoeven. Zou er gek van worden denk ik, die geluidjes.8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina