Apple / Mac [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu één dagje met iWork gewerkt en ik moet zeggen dat dit me niet tegenviel. Kan het natuurlijk op de langere termijn niet zeggen, maar tot nu toe nog geen enkel probleem mee gehad :)
     
  2. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is werkelijk ongelofelijk. Maar ik heb de muis zonder drivers aan de praat gekregen.\o/ Door gewoon wat op de knoppen te rammen.8)

    Heb ik voor 45 euro toch een mooie muis (nieuw).:)
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb zelf toentertijd gekozen voor Office voor de Mac.
    Dit omdat al mijn mede studenten Office voor Windows gebruikten.
    Vond ik wel zo makkelijk met bestanden heen en weer sturen etc. :)
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Denk dat ik ook maar Office voor Mac moet gaan gebruiken. Denk dat de meeste mensen op mijn volgende opleiding (Bedrijfskundige Informatica) gebruik maken van Windows dus dat scheelt dan inderdaad een hoop met bestanden aanpassen en versturen etc. :) Tnx!
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nja in iWork kan je ook word-bestanden openen hoor. En ook zo opslaan... Maargoed, ik probeer iWork dus eerst nog even...

    Vraagje: ik probeer een programma uit de Finder in de Programma-folder op de dock te krijgen (in dit geval Steam), maar hij wil daar maar niet in gaan staan. Hoe kan dat?

    en nog één: Ik heb FM 2010 gedownload (niet helemaal netjes zegmaar). Als ik die installeer en bijvoorbeeld de opties aan wil passen, kan ik in het soort confirmatie-scherm dat dan komt, niet voor 'ja' of 'nee' kiezen. Dat schermpje is dan gewoon helemaal wit. Dit is dus ook als ik de game af wil sluiten. Dan kan ik die keuze ook niet maken... Weet iemand hoe dit kan komen? Iemand zelf ervaring met FM 2010 op een Mac?
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2010
  6. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Miss toch de echte game kopen? Ik zelf speel ook FM, maar heb er geen problemen mee. Heb je al geprobeerd te updaten naar 10.3?
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou dat helpen, die update? Nja anders koop ik hem wel... Steam of bol zeggen jullie? Werkt steam prettig? Nog weinig ervaring mee namelijk
     
  8. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Steam werkt geloof ik niet op een Mac
     
  9. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon hier de goedkoopste uitzoeken en dan kan je via een code FM via steam downloaden. http://www.budgetgaming.nl/game-profile/football manager 2010_PC.html

    Wel dus ;)
     
  10. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Je sleept een programma gewoon in de Dock. Mocht dat niet werken bij jou, kun je het programma opstarten, rechtermuisknop op het icoontje in het dock, Opties, Permanent in Dock.
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Hij wil hem in een folder doen :p. Dan moet je hem in de programma folder slepen in je documenten. staat deze automatisch in de folder op je dock!.
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap niet waarom je dr zo'n probleem van maakt. Tis nou eenmaal zo, en zal ook altijd zo blijven. Het blijft Apple. Sowieso komt dr niet iedere week een nieuwe Apple gadget uit (met uitzondering van deze weken dan :+).
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar dan moet ik hem bij Steam kopen neem ik aan? Bij frs is hij nu 15 euro. Maar dan kan ik toch geen code hebben voor steam?

    Thanks Gdzr! Dat bedoelde ik ja:)
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Werkt het nu?
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De berichten van Xando zijn zo tegenstrijdig en daar stoor ik behoorlijk aan.
    De ene medewerker verteld dat het magazijn vol ligt met iPad's , dit wordt nog eens bevestigd vandaag in de regionale krant.
    Vanmiddag werd dit weer door een andere medewerker glashard ontkend.

    Ik ga morgenvroeg eerst langs de MM en zie wel met welke iPad te eventueel thuis kom.
    Het maakt mij niet uit of het een wifi of 3G versie wordt en ook het aantal geheugen maakt me niet zoveel uit.
    Net toch maar even de bankrekening gecheckt en een uit de hand gelopen aankoop iPad 64GB 3G + Case kan nog betaald worden :cool:

    Hoop niet dat het heel druk is daar want ik heb morgenvroeg nog een afspraak bij een klant in hartje Amsterdam.
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nja ik typ dit nu vanaf mijn Xperia X10:p Lig al lekker in bedje dus. Ga morgenvroeg jouw manier proberen :)
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Whut? Je hebt eindelijk een Mac! 8)
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Jaja :-D Volgens mij ben jij hier al een paar dagen niet geweest:) Sinds dinsdag al, bevalt erg goed!
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een iPad 64GB \o/
    Stond vanmorgen om 7:00 voor de deur van de MM en er waren maar 8 mensen voor mij.
    De eerste stond er al om 4:45 uur.

    De iPhone past niet in de Apple iPad Dock.
    Heb een Case en Dock er meteen bij gekocht.
     
  20. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat kost dat nou?

    Ik zag het nut van dat ding t.o.v. een telefoon en laptop nooit echt in. Totdat ik een demonstratie kreeg van een vriend van me die in een Applestore werkt...:D

    Nice pats btw.;)

    Op Tweakers.net staat trouwens een mooie test tussen de duurste MBP 13 inch en goedkoopste MBP 15 inch: http://tweakers.net/reviews/1671/de-macbook-pro-13-inch-en-15-inch-tegen-elkaar-afgezet.html

    Conclusie, de 15 inch rechtvaardigt het prijsverschil door veel betere prestaties te bieden (vooral grafisch en qua accu).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina