Xbox 360 FAQ

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 21 nov 2008.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe bedoel je commentaar geven? Bij YT heb je toch ook comments?
    En bij YT duurt het een half uurtje, en dan heb je ook HQ. In jou geval zelfs HD. :+

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    comments .. in de film (zie de witte stipjes van mijn filmpje ;))

Ik ga youtube zeker gebruiken :) .. maar nadeel van youtube is nog steeds de 10 minuten limiet

Laatst bewerkt: 8 feb 2009
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Oh dat is wel handig. Kan ik gelijk hotlinks maken naar de verschillende secties in de FAQ.

Maar heb ik nog steeds geen antwoord. ;) Is dit nu echt beter? (wel leuk trouwens dat je de player kunt aanpassen)

4. TomAat

TomAat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan langer dan 10 minuten, moet je instellen dat je "director" bent, de 100 mb req blijft wel

5. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb het geprobeerd om die maand gratis live te krijgen. Maar het wil niet lukken. Ik weet niet wat ik fout doe. Ik heb alle 2 de reclames aangevinkt, heb een e-mail adres gebruikt van 18+, maar krijg die trial niet. :confused:

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wat voor systeem heb je .. een core? Heb je een tweede hands 360?

7. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij een premium pack, als dat mogelijk is. Heb hem een jaar geleden aangeschaft samen met Halo 3. 20gb HDD.

Ik zie in je filmpje dat er bij jou een maand gratis wordt aangeboden. Dit is bij mij niet het geval.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    wat voor melding krijg je dan? Raar want het hoort gewoon te komen .. heb je de exacte stappen gevolgd? Je hebt niet eerder accounts aangemaakt (het kan maximaal 3x)

9. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aha, dan zal dat het zijn. Heb inderdaad al vaker accounts gemaakt. Maar die na een paar dagen niet meer gebruikt. Zonde dus. Ik hoorde dat me vrienden het wel gelukt was. Maar dan ga ik hun wel is even ondervragen hoe ze dat is gelukt. Bedankt iig!

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    waarschijnlijk had ze nog geen accounts aangemaakt. Het kan namelijk maximaal maar 3 en dan is het over en uit ;) en moet je een gold abo in de winkel kopen

11. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Of op Gamehubs/Ebay. Veel goedkoper daar (dat weet jij natuurlijk ook wel maar die jongen misschien niet).

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

De laatste tijd zie ik veel vragen over hoe kan ik van mijn off-line account een xbox live account maken met behoud van mijn gamerscore.

Het volgende moet je doen.

Stel je hebt via je Xbox een off-line account aangemaakt met als naam Player1

Je hebt een avatar gekozen

Je besluit je eerste game te spelen...

... en je behaald je eerste gamerscore

Je besluit om op live te gaan, maar je wilt je gamerscore niet verliezen.

Je hebt er immers hard voor gewerkt en je wilt met je punten pronken..

je besluit om join xbox live te doen

Je schrijft je in ...

als je nog geen windows live id hebt maak je een nieuw account aan
    met een geheime vraag

controleer je gegevens
    Lees de voorwaarde en accepteer deze

Wil je een maand gratis live? Selecteer dan I don't want a Gold membership.

je krijgt dan de melding dat je live 1 maand gratis mag uit proberen

je krijgt dan de vraag over billing info

vul je gegevens in
    selecteer je gamerzone
    lees alles nog een keer na
    maak een gamertag
    player1 bestaat al :x Je krijgt andere opties
    FamiliarB klinkt goed ;)

Je bent klaar, je hebt gold en je hebt nog je gamerscore!

Missie geslaagd

Laatst bewerkt: 13 nov 2009
  13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    W.I.P komt straks een Faq (sorry voor de vroege kick)

Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

In deze faq wordt het volgende besproken:
    • Hoe installeer ik een game op een device?
    • Hoe groot zijn de geïnstalleerde games?
    • Kan ik zonder de disc een Originele Game van mijn device spelen?
    • Als ik mijn device op een andere xbox zet speelt deze dan ook af van de device?
    • Hoe verwijder ik een game van mijn device?

Hoe installeer ik games op mijn HDD?

Ga naar de Game disc menu.[​IMG] Druk op (Y)
    Selecteer Install Game en druk op (A).
    Selecteer de device waar je de game op wilt slaan. Bijv. de HDD druk op (A)
    De game wordt nu op de de geselecteerde device geïnstalleerd. Dit duurt ongeveer 10-15 minuten.

Druk op (A) en je keert weer terug in het hoofdmenu van de game. Je kunt nu de game gaan spelen. Door play game te selecteren (druk op A) of door op de voorpagina de game te starten of door de disc in je console te doen (als je autoplay op enabled hebt staan). [​IMG]
    De game wordt nu van de HDD geladen. De Disc moet wel in de console zitten anders wordt deze niet opgestart. Er wordt namelijk gecontroleerd of je wel een origineel spel hebt.
    Het voordeel van een HDD installatie is dat de game sneller opstart, kortere laad tijden heeft en een stuk stiller is (je hoort de DVD drive niet draaien)

Hoe groot zijn de geïnstalleerde games?

De games gemiddeld zo'n 3-7 GB groot. Transformers: War for Cybertron is bijv. 6,6 GB groot.

Voor meer informatie zie de thread van Dulle NL: NXE Installaties

Kan ik zonder de disc een Originele Game van mijn HDD spelen?

Nee, dit is niet mogelijk. De game checkt of je een orginele disc in je drive hebt zitten.

Als ik mijn device op een andere xbox zet speelt deze dan ook af van de device?

Nee, dit is niet mogelijk. Deze is gekoppeld aan de xbox. Je moet de game dus opnieuw installeren.
    Hoe verwijder ik een game van mijn device?

Er zijn 3 mogelijkheden. Als je je game in je disc lade hebt zitten dan kan je hem via het game menu. Druk op (Y) voor Game Details. Vervolgens in het game menu delete selecteren en op (A) drukken.
    De tweede en derde manier is om naar system settings tab te gaan, selecteren en (A) drukken. Vervolgens memory te kiezen (A) drukken en de device selecteren. Daarna games selecteren en naar het games menu gaan (druk op (A))
    Optie 2:
    Druk op (Y) en je komt in de Game Options menu. Je verwijderd dan de hele games content, dus ook je save games en je DLC.

Als je (A) selecteert kan je individuele content verwijderen
    Druk op (A) om de content te selecteren.
    Je hebt dan 3 opties. Je kan de content kopieren naar een ander device. Je kan de content verplaatsen naar een andere device of je kan hem deleten. (dit menu is het zelfde als bij de Game Options). Selecteer Delete en druk op (A). Je krijgt nog een waarschuwing of je wel zeker van je zaak bent.
    Selecteer Yes en druk op (A). De game (en of je content) is nu verwijderd van je de device.

Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Miss een idee om een FAQ te maken over hoe je content overzet van Xbox A naar Xbox B?
    Gezien er best wat mensen zijn nu die aan het overstappen zijn naar de Slim, en het Slim thread overspoelt word met vragen hoe dat moet.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm ik zal eens kijken of ik daar ook vandaag of morgen tijd voor heb :)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Inderdaad, dat zou handig zijn..
    Sowieso, sticky dit en het schiet al op.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Inderdaad, dat zou handig zijn..
    Sowieos, sticky dit en het schiet al op.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Een Xbox 360 draadloze controller aansluiten op uw Xbox 360-spelcomputer

Zorg ervoor dat de Xbox 360 draadloze controller en de Xbox 360-spelcomputer zijn ingeschakeld.
    Druk op de connect knop op de spelcomputer.

Druk op de connect knop op de controller.

De groene lampjes rond de Xbox Guide-knop op de controller en de Ring of Light op de spelcomputer zullen ronddraaien en knipperen als de controller verbinding maakt met de spelcomputer. Zodra de controller is verbonden, zal er één groen lampje branden op de controller en de spelcomputer om aan te geven met welk kwadrant de controller verbonden is.

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Uw USB-opslagapparaat configureren
    1. Verbinding maken met de USB-apparaat op een USB-poort op de console.
    2. Op de console, gaat u naar Mijn Xbox, en selecteer vervolgens Systeem instellingen.
    3. Selecteer Geheugen.
    4. Selecteer op de opslagapparaten scherm USB-opslagapparaat.

5. Hebt u twee mogelijkheden voor het configureren van uw opslagapparaat voor gegevens opslag voor Xbox:

Optie 1: Alle bestaande gegevens wissen en het configureren van de hele USB-opslagapparaat. Hier volgt hoe:
    a. Selecteer Nu configureren.
    b. Opmerking: Als het USB-opslagapparaat niet beschikt over ten minste 1 GB beschikbare ruimte, de opties op dit scherm zijn niet beschikbaar. Gebruik een ander USB opslag apparaat.

c. Controleer of u wilt wissen van alle gegevens op het apparaat.

Optie 2: Enkele (maar niet alle) te configureren van het USB-opslagapparaat geheugen (maximaal 16 GB). Hier volgt hoe:
    a. Selecteer Aanpassen.
    b. Verplaats de Gereserveerde opslag de schuif regelaar op hoeveel opslag ruimte op het apparaat dat u wilt configureren voor Xbox gegevens opslag.
    Opmerking: Configuratie van de Xbox reserves 512 MB van het bedrag dat is geselecteerd voor systeem gebruik.

c. Klik op Configureren.

6. De Xbox-console is getest met uw USB-opslagapparaat om ervoor te zorgen dat het werkt goed met de console. Als het apparaat deze test is vers treken, kunt u deze als een USB-memory unit.

Opmerking: Als het apparaat is geclassificeerd als onder de aanbevolen snelheid, die zich kunnen voordoen verminderde prestaties en kwaliteit. Selecteren om te annuleren en probeer een andere USB-opslagapparaat,Annuleren.

7. Uw USB-opslagapparaat is klaar voor gebruik en wordt weer gegeven als een eenheid geheugen op het scherm opslagapparaten.

Deel Deze Pagina