Xbox LIVE Arcade Games [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren avond aan Limbo begonnen, en wat een sfeer zeg ! Deze hoort zeker in mijn top 3 Arcade list. _O_ Ik geef toe, wellicht aan de prijzige kant, maar ach 12 euro (indien punten slim ingekocht) ben ik zo kwijt als je ergens een biertje gaat drinken of een broodje eten.

    BTW: Voor wie het niet wist, Limbo heeft ook Avatar Awards ;)
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Tja, je moet natuurlijk ook geen schrale map packs kopen...
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat ligt er maar aan hoe je het interpreteert. Als je inderdaad 1200 ptn deelt door 3 a 4 speelduur, dan kom je op 3 a 4 euro kosten per uur uit. Daar kan ik me bij voorstellen dat mensen dat duur vinden.

    Limbo stelt echter als game ervaring meer voor dan de speelduur doet vermoeden. Sommige scenes zullen me lang bijblijven en dat kan ik zeker niet van elk spel zeggen. Limbo voelt voor mij erg uniek aan en zet je ook nog aan het denken (als je daarvoor in de mood bent) over de symbolische betekenis van de reis van Jack en dat is mij de prijs al dubbel en dwars waard.
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tis maar net hoeveel geduld je hebt. De game ervaring wordt er echt niet minder om als ik hem straks voor ~7 euro koop tijdens de DOTW. En dan voor laten we zeggen ~4 uur vind ik het nog steeds niet supergoedkoop maar zeker redelijk genoeg dat ik hem dan absoluut koop.


    ps.
    Limbo is nu; 90.00%
    Score based on 34 reviews
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben het met je eens Zifnap dit is een van de beste games ooit. Doet me denken aan Another World en dat spel kon je in 23 minuten uitspelen ;) Ook het einde van Another World heeft een indruk op mij achtergelaten. Als je het spel niet kent moet je zeker deze Youtube film zien (van begin tot het einde)

    [yt]Zgkf6wooDmw[/yt]

    en heeft zeker replay waarde, omdat ik hem ook een keer weer uitspelen door niet dood te gaan.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het opzich wel grappig , alleen ik kwam in die demo nadat ik met het bootje naar de overkant was gekomen niet meer verder.

    Daar moet je een heuvel op , maar hoe ingodsnaam ?
     
  7. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Another World, JA inderdaad ;-) Dat is lang geleden, ik weet het nog goed :)
     
  8. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat boodje de kant optrekken en via het boodje kan je hogerop klimmen.

    lol

    Another world was leuk maar Flashback vond ik beter.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  9. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol::lol::lol:

    :): * schaam me diep en ga ergens in een hoekie zitten
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Flasback was briljant idd. Zag er ook schitterend uit (voor die tijd), en vooral die rol en daarna schieten zag er heel tof uit...

    Helaas nooit uitgespeeld. (Volgens mij was ik in het laatste of een-na-laatste level)
     
  11. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ik weet het dat spel was knap lastig.

    Heb hem hier nog liggen volgens mij heb ik hem ook niet uitgespeeld.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mijn speel kunsten met Limbo. Eeste 10 minuten

    [viddler]http://www.viddler.com/player/7c50409e/[/viddler]

    Flashback was zeker tof (van dezelfde maker als another world)
     
  13. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb net LIMBO uitgespeeld.....damn wat een ontzettende sfeervolle, Creepy game. Dat waren m'n 1200 punten meer dan waard. Inderdaad echt zo'n game die je over een aantal jaren nog goed kan herinneren, terwijl ik de meeste games van begin dit jaar alweer vergeten ben....hopelijk hebben ze flink succes met deze game, zodat er snel een vervolg komt.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hehe, en dat was nog niet eens een echte puzzel. "Gewoon" logisch nadenken, daar kom je het verste mee in dit spel. Ik vond zelf Braid moeilijker, maar de ervaring van Limbo mooier. Braid had wel weer een geniaal einde.

    Weten jullie nog? Wie was nu uiteindelijk de echte stalker? :)

    EDIT: Flashback was inderdaad ook super stoer. Vooral de animaties waren geweldig.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik zou me eerder schamen als ik boot verkeerd zou spellen...
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik dacht 'zal ik het zeggen of niet' ... Je was me voor, ik heb de booD gemist :)
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528


    Dat commentaar weer 8) RT <3

    Het is een beetje een "Braid situatie" dit. Braid vond ik ook heel tof voor 1200 punten en ook die speelde je in no-time uit. Na het uitspelen vond ik het hem wel waard maar daarna heb ik het nooit meer opgestart en dan is het wel wat zonde, ondanks dat de ervaring wel tof was (voor even). Ik heb tegenwoordig toch liever arcades die ik wat langer speel waardoor de prijs me weinig uitmaakt. Ik denk daarom dat ik nog maar even wacht op een deal of the week o.i.d. voor Limbo. Maar ik zie wel waarom iedereen er zo lyrisch over is want het ziet er allemaal tof uit en werkt goed, maar met Hydro Thunder volgende week wacht ik nog maar even, ondanks dat ik nog 4000 punten heb.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Net even een stukje Limbo gespeeld, en ik ben toch erg verrast. Ik wist al dat het een leuke game zou worden, maar dit is wel heel erg leuk! Ben tot het stuk van de spin gekomen, elke keer verraste hij me met de derde strike, helaas. Maar tot daar laat ik het ook, totdat hij een keer 800 MSP kost. Dan ga ik hem zeker aanschaffen. :)
     
  19. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    .... ik moest even teruglezen om die te snappen , maar you're right ;)
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ach, zoveel spellen speel ik naderhand niet nog een keer als ik ze heb uitgespeeld. Het gaat om de goede herinnering. Je moet trouwens niet zoveel spoiler vids kijken. Gaat de hele verrassing mee verloren. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina