[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Net Inception gezien, was erg vet! Sowieso fan van Chrisje Nolan. Maar dit was weer iets heel anders, vrij chaotisch en ingewikkeld. Dus nu al zin in de 2de kijkbeurt! Op zijn minst een 9/10.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lijkt me wel apart.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    After.Life (Agnieszka Wojtowicz-Vosloo, 2009)

Anna (Christina Ricci) is een dame die worstelt met haar relatie en sterft aan de gevolgen van een auto-ongeluk na boos weggereden te zijn van een etentje met haar vriend dat tot een ruzie heeft geleid. Het mortuarium waar ze wordt geprepareerd voor haar begrafenis wordt geleid door Eliot Deacon (Liam Neeson), en die lijkt de gave te hebben om met de doden te praten. Als kijker maak je die conversaties mee en zijn er logischerwijs de twijfels bij Anna omdat nog bewust meemaakt wat er allemaal gebeurt in het mortuarium. De prangende vraag of ze wel echt dood is wordt dan ook steeds meer het middelpunt van de film.

After.Life heeft niet heel veel om het lijf maar is opzich best een vermakelijke film. Weinig poespas, stijgt nooit boven de middelmaat uit maar is ook nooit vervelend. Een aanvaardbaar debuut van de regisseuse.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lijkt me een hele vage film, maar heb dan ook alleen de trailer gezien. Binnenkort maar is checken.

5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Capt. Jack Sparrow's Message for Comic-Con

Besides the uber-cool Tron: Legacy panel and a surprise appearance of Guillermo del Toro, Disney had one other treat in store for Comic-Con guests.

After dismissing the Tron panelists, moderator Patton Oswalt announced that there was a special message from one of last year's Comic-Con guests. The room then went dim and an image came up on the screen of Johnny Depp, in character as Capt. Jack Sparrow. "Hello boys and girls, or whatever," he greeted.

In the video segment, a promotion for the fourth Pirates film, Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides, Capt. Jack went on to address the rumors that he was assembling a crew for a voyage to the legendary Fountain of Youth. "Not true," he said. "Of course not." But he went on to describe this alleged voyage anyway, warning (or perhaps promising) that it would include zombies, cutthroats, mermaids and Penelope Cruz.

The one thing he'd need, Capt. Jack told us, is "a bloody map. Or a Bloody Mary. Or both." He then ordered Bloody Marys all around "on the Mouse."

The clip ended with the release date for On Stranger Tides, May 20th, 2011.

ben benieuwd!

6. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wow wat raar, johnny depp die aan een vierde deel van een film meewerkt, niks voor hem..

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Was al langer bekend hoor, en zo raar is het toch niet? Ik vind het een leuke rol die Johnny Depp speelt.

Draait de film nu in de bios? Ik wil hem graag zien, vind Liam Neeson een goede acteur. Volgens IMDB verschijnt de film pas in augustus in de Nederlandse bioscopen, maar is in Australiƫ de DVD al uit...

8. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Felon
    Zoveelste gevangenisfilm, maar wel een goede. Je zit na enkele minuten gelijk in het verhaal en kijkt lekker weg. 7.5

Up in the Air
    Film met Clooney, genomineerd voor oscar beste film. Vond het een mooie film, eigenlijk gebeurt er weinig maar de mooie dialogen van Clooney blijven toch wel interessant. 8-

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Geen idee.

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Moet je zeker doen, best een toffe film en aan het einde had ik echt een kutgevoel. Normaal is het een standaard einde bij dat soort films maar deze was echt vervelend (in een "positieve" zin).

11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Flags of our Fathers

Gisteren gezien, maar had er nog niks van gelezen oid. Was dus ook een verassing dat het niet de zoveelste oorlogsfilm was met alleen maar actie. Was erg wennen voor mij en soms werd de film imo zelfs een beetje saai. Ben nou wel erg benieuwd naar Letters from Iwo Jima

Anyway, 7/10

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Inception
    9/10

Heel-HEEL-HEEL zwaar verhaal. Verlies geen moment je concentratie anders kan je er geen touw aan vastknopen. Geweldige film met een einde waar je U tegen zegt.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Letters from Iwo Jima is echt beter, als je dit al een 7 vond.. FooF vond ik maar matig. Iwo Jima is trouwens ook niet super veel actie hoor.

14. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat verwacht ik ook niet, maar ik ben wel heel erg benieuwd om het eens vanuit een ander oogpunt te zien

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Be altijd een beetje bang dat ik het verhaal weer eens niet kan volgen.
    Maar wil inception zeker deze week nog checken.

Net zoals bij shutter island snapte ik er op het einde ook niet veel meer van,zal die nog wel een 2e keer kijken.

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Krijgt bij de telegraaf 'maar' 3.5 sterren, maarja.. Telegraaf:emo:.

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    In de provinciale krant (Zeeland, PZC) kreeg hij er 3. De film zou teveel interessant doen met ingewikkeldheden, in plaats van gewoon een interessante film te zijn.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja.. Ik krijg altijd het idee bij zulke recensies dat de schrijver er zelf niet zoveel van snapte. Dit zijn dan ook vaan de films die je zelf gewoon moet kijken, juist omdat het een ingewikkelde film is.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach het is allemaal persoonlijk. Ik ga hem zeker checken. En als ik hem niet begrijp bekijk ik hem nog wel een keer. :)

20. Viper62

Viper62 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Unthinkable

Had er nog nooit van gehoord maar, WAT EEN THRILLER! Hield me echt continue geboeid en had mij ook echt in t duister over wat nou klopte en wie wie bespeelde enzo. Ook hoe sick bepaalde mensen kunnen zijn in noodsituaties. zeker een aanrader voor iemand die van moeilijke en harde films houdt. (8/10)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina