[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Geen bijgeleverde headset = praktisch geen mensen die zo'n ding gebruiken.
    Iets meer online/game/vriend geörienteerd.

En zelf vind ik het gewoon fijner werken, overal demo's etc etc en dat gedoe.

Laatst bewerkt: 16 jul 2010
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zoals Fiasco al zegt is het online gedeelte bij de 360 overal geintegreerd in het dashboard en kun je veel makkelijker even met vrienden chatten of een party vormen etc.

Daarnaast is Xbox live gewoonweg gebruiksvriendelijker en betrouwbaarder. Dat wil niet zeggen dat online spelen op de ps3 niet leuk is maar op de xbox werkt het allemaal net wat lekkerder.

Daarnaast is het niet hebben van cross-game voice chat nog steeds een groot gemis.

Zo irritant dat je niet alvast een chat kan starten met iemand die een ander spel speelt.

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad, Xbox live is stukken beter dan het online gedeelte van de Playstation. Ik weet bij de Playstation Store niet eens waar je 'new' gereleasde dingen kan vinden?! 8)

Daarnaast is het niet bijleveren van een headset een groot gemis, want zo spelen echt een heel stuk minder mensen zonder headset, inclusief mezelf.
    Heb er eigenlijk ook geen nodig omdat de meeste vrienden van me een Xbox 360 hebben en ik sowieso toch niet online game op de PS3. Als ik een game op de PS3 koop is het een exclusieve titel (LBP, GOW3, Heavy Rain etc) en die games speel je meestal toch alleen voor de singleplayer.

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oke, bedankt voor het antwoord.

Wil wel een PS3 kopen maar eigenlijk alleen om tegen vrienden te kunnen spelen. De kans dat ik exclusieve spellen koop voor een console in nihil. Wacht wel een keertje op een aanbieding!

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zo doe ik het eigenlijk ook,.. de PS3 is voor mij een singleplayer exclusives apparaat en de 360 is voor de multiplatform en multiplayer spellen

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Je weet toch dat dat ook al sinds jaar en dag met de 360 kan? 8)

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, maar bij de Playstation klinkt dat piepje gewoon tof. Als ik het met mijn 360 doe hoor ik eerst een boeing 747. :cool:

8. Robben

Robben Guest

Mijn maat wilt een playstation aan me verkopen, is er een mogelijkheid om alles te verwijderen en zeg maar ''opnieuw te beginnen'' alsof hij nieuw is? Dus dat er geen accounts, savegames ofzo meer op zitten?

9. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kan je hd formateren en fabrieksinstellingen terugzetten.

10. Robben

Robben Guest

Ok, bedankt!

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
  13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
  14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Voor zowel de Move als Kincect zal ik eerst een muurbeugel voor mijn tv moeten kopen.
    De tv moet minimaal 40cm hoger komen want anders moet ik op mijn knieen gamen 8)

15. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje:

Kan ik op mijn PS3 80 gb ook PS2 games afspelen? Hardwarematig niet dacht ik, maar er was toch een softwareupdate geweest die dit mogelijk maakt? Ik weet het niet zeker alleen en heb geen games liggen hier...

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Volgens mij kan het niet, ik heb nog de 60GB release PS3 staan en die speelt het wel af. Maar voor zover ik weet is er geen update geweest waardoor je nu PS2 games kan afspelen op een PS3 anders dan de 60GB versie.

17. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Oke. Ik dacht dit inderdaad zelf ook al, maar ik werd gisteren aan het twijfelen gebracht door een vriend van me die zei dat dit wél kon...

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Had ff voor je gegoogled maar ik kon iig niets vinden in de updates van de PS3.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die backwards compatibility zit inderdaad alleen in de eerste 60GB modellen

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    \o/ Iemand kopen? Ik heb er nog wel eentje 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina