Gast wtf is dat voor een achtbaan . Haha ik ben ook al een tijdje bezig! Het moet een soort van vervallen kasteel voorstellen .
Ziet er leuk uit. Je gebruikt wel heel veel geld hè? Ik stop vaak bij 2m. Kom toch nooit verder als 1.5 ofzo .
Shit. Ik moet ook echt die game weer eens installeren. Probleem is dat FM 2010 en WoW ook best wel verslavend zijn.
Ik heb opeens geen zin meer in RCT 2 Heb sowieso geen zin meer in gamen eigenlijk. Sorry slutjes. Misschien dat ik over een paar dagen nog een achtbaan post
Het is alleen zo irritant: De hoogte, bochten, kleur. Tip: Probeer eens iets in de richting van The Goliath. Gegarandeerd bezoekers in Bumbly Bazaar. Vetste achtbaan in Nederland en de enige waar ik nog in mag.
Inderdaad. Ik weet alleen van El Condor dat je max. 2 meter mag zijn. Wel kut though, te lang zijn...
Bumbly Bazaar . Ik doe trouwens nooit die doelen. Eerst een mooie lening, dan alles terugverdienen en een super vet park maken. Deze gaat momenteel wel lekker: Alleen dat kots altijd . Inmiddels al 16 schoonmakers lopen .
Lol dat zijn allemaal van die voorgebouwde achtbanen . Laten we wel de challenge doen met een zelfgemaakte achtbaan.
Sigh, nu heb ik het spel ook weer geinstalleerd en ben ik het ook nog is aan het spelen. Oftewel, jullie worden bedankt.