'S middags kan ik ook nooit en vanavond ben ik pokeren dus kan ik ook niet. Morgen bios en zaterdag vast ook weg. Zondag ben ik er!
Vanavond kan ik niet, heb een examenfeest. Ik zou eventueel wel tot 20:30 kunnen, dus als jullie daarvoor nog willen clubben hoor ik 't wel.
Ik kan vanaf 19:30 ongeveer wel, als katti er dan ook is en jij ook ralluf kunnen we al ff spelen. Martijn, ben jij er vanaaf ook?
jeej, ga ik tot dan ff RDR spelen, net weer een potje online verloren, sloeg he-le-maal nergens op. was Marseille tegen Wolfsburg (ik wolfsburg) teams opzich gelijk, maar ik kwam er nergens langs, niet op snelheid en niet op kracht. en achterin leek het een gatenkaas. verlies de laaste tijd alleen maar die normale XBL wedstrijden..
Net 5 potjes gespeeld, 1 gewonnen, 1 verloren en 3 gelijk. Waren 4 wedstrijden beter, maar het geluk was niet aan onze zijde. wel 2 x rood gekregen voor 'domme' overtredingen. Dat moet er wel uit jongens, voor de rest was het een gezellige avond met toch wel wat punten, bijna 800 nu....
Mja sorry voor die rode kaart, maar het was natuurlijk helemaal geen rood, raakte hem niet eens aan, had ookal veel eerder op X gedrukt..helaas, maarja hebben nogwel die wedstrijd gelijk gespeeld, dus dat was wel fijn morgen weer? het spel is wel aardig nu nml.
Vond (op enkele fouten na) dat ik het heel berhoorlijk deed als any. Opstelling werkt ook erg lekker en weinig tegen doelpunten gehad. Met ze 4en kan je gemakkelijk winnen van veel teams.
in clubs kan het niet anders dan dat je een keer een fout maakt zoals die kopbal terug naar de keeper die mislukte en een goal werd xd